  • Data: 2019-01-12 09:39:22
    Temat: Re: wyznaczanie poziomu posadzki.
    Od: Mateusz Viste <m...@n...pamietam> szukaj wiadomości tego autora

    On Fri, 11 Jan 2019 22:56:38 +0100, Adam wrote:
    > Planuję w piwnicy wylać posadzkę betonową i głowie się jak, w prosty
    > sposób,
    > wyznaczyć poziom tej posadzki na czterech ścianach na wysokości progu.
    > Czy niwelator laserowy krzyżowy do tego się nada?

    Ostatni raz jak robiłem posadzkę to używałem... poziomicy. Taka z
    bąbelkiem. Lecąc od najwyższego punktu, przykręcałem do ziemi listwy
    których wierzch przedstawiał poziom przyszłej posadzki (pod listwami
    podkładki, żeby było równo). Potem beton chlups, wyrównać linijką do
    poziomu listew i zrobione. Kafelkarz, który później kładł kafelki mówił
    że poziom super.

    Swoją drogą, posadzka w piwnicy to niekoniecznie dobry pomysł - jeśli to
    jakieś nienajnowsze budownictwo, to bita ziemia w piwnicy pozwala
    odparować wilgoć z ziemi. Jak zabetonujesz to wszystko pójdzie w mury, i
    grzyb będzie, że tak powiem, murowany.

    Mateusz