  • Data: 2019-01-12 11:06:34
    Temat: Re: wyznaczanie poziomu posadzki.
    Od: "Adam Sz." <a...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu sobota, 12 stycznia 2019 00:57:20 UTC+1 użytkownik Adam napisał:

    > Tak by było w przypadku gdyby ten laser najpierw wkopać na wysokość posadzki
    > i puścić promień równolegle do poziomu a ziemia była by przeźroczysta.
    > Niestety taki niwelator trzeba postawić na statywie, więc na pewnej
    > wysokości od poziomu posadzki a grunt przeźroczysty nie jest.
    > A chcę zobaczyć gdzie muszę zebrać grunt a gdzie dosypać i nie za bardzo
    > wiem jak się za to zabrać.

    Dokładnie tak jak to opisałem. Nie da się prościej. Jeszcze raz:

    1. Stawiasz laser na jakiejkolwiek wysokości. Możesz go położyć na progu
    bez statywu - będzie idealnie.
    2. Laser wyświetla poziomą linię kilka/naście cm nad docelową posadzką
    3. Bierzesz drewnianą (najwygodniej ale może być normalna zwijana) miarkę,
    przykładasz ją do ziemi w pierwszym punkcie i patrzysz na co wskazuje
    laser - powiedzmy 56cm, przykładasz w drugim miejscu i wskazuje 60cm.
    WUALA - w tym miejscu masz 4cm głębiej.

    Nie da się tego prościej i wygodniej zrobić ;)
    pozdr.

    --
    Adam Sz.