  • 31. Data: 2009-02-18 21:18:42
    Temat: Re: zjazd z drogi powiatowej - czy mozna bez projektu
    Od: "wolim" <n...@t...pisz>

    Użytkownik "JKK" <j...@i...fm> napisał

    > W skarbowych na pewno nie ;-)

    Skarbowy nie jest urzędem, tylko poborcą ;D

  • 32. Data: 2009-02-18 21:32:57
    Od: "JKK" <j...@i...fm>

    Użytkownik "wolim" <n...@t...pisz> napisał w wiadomości

    > Użytkownik "JKK" <j...@i...fm> napisał

    > Skarbowy nie jest urzędem, tylko poborcą ;D
    No popatrz, a na "moim" jak wół mają nazwę URZĄD ;-)

    Pzdr

    JKK

  • 33. Data: 2009-02-18 21:42:14
    Od: "e-kran" <e...@o...pl>

    > Użytkownik "e-kran" <e...@o...pl> napisał

    > Problem Twój jest taki, że Ty jesteś człowiekiem, który wybudował dom i
    > uznajesz się za "eksperta". Ja natomiast wiem jak być powinno z racji mojego
    > zawodu.
    >
    > A we wszystkich urzędach prawo jest takie samo.

    Absolutnie nie uważam się za eksperta. Relacjonuję dokładnie jak BYŁO w moim
    przypadku kilka miesięcy temu. I właśnie zakładając, że prawo wszędzie jest
    takie samo, podaję swój przypadek jako rozwiązanie, uważając mój przypadek
    jako typowy i reprezentatywny. Ty natomiast wiesz dokładnie jak POWINNO BYĆ (z
    racji Twojego zawodu) i strzelasz we mnie zgodnie z zasadą "Jeśli
    rzeczyiwstość różni się od teorii, tym gorzej dla rzeczywistości" :-/
    Zastanawiające dlaczego obserwacja praktyczna (moja) różni się od teorii
    (Twojej). Z mojej strony to tyle.

    Pozdrawiam
    e-kran

  • 34. Data: 2009-02-19 12:08:22
    Od: "Darek" <d...@o...pl>

    Witam

    Dziekuje wszystkim za odpowiedzi. Jezeli sam przejde juz
    ta procedure to opisze na grupie jak to wygladalo w moim
    przypadku, moze komus w przyszlosci to pomozo.

    Pozdrawiam
    Darek