  • 1. Data: 2009-02-11 22:33:55
    Temat: Osoba z uprawnieniami projektowymi (domki jednorodzinne) poszukiwana
    Od: "HANA" <h...@p...onet.pl>

    A jak by miala przy okazji konstrukcyjne bylo by fajnie
    blizsze info na biuro(at)hana.com.pl

    --
    Andrzej
    www.hana.com.pl

  • 2. Data: 2009-02-11 22:44:13
    Od: a...@g...com

    On 11 Lut, 23:33, "HANA" <h...@p...onet.pl> wrote:
    > A jak by miala przy okazji konstrukcyjne bylo by fajnie
    > blizsze info na biuro(at)hana.com.pl

    Jaki rejon ? Moglbym polecic mojego kierbuda - ma uprawnienia jedne i
    drugie, jest niedrogi i da sie z nim sensownie dogadac :) woj.
    Slaskie, a on z Rybnika konkretnie.
    pozdr.

    --
    Adam Sz.