    From: Jacek Midura <j...@...krakow.pl>
    Newsgroups: pl.rec.dom
    Subject: Ręcznik z mikrofibry
    Date: Sat, 20 Feb 2010 22:33:57 +0100

    Witam,

    poszukuję ręcznika, który możliwie delikatnie obchodzi się ze skórą.
    Trafiłem (w sklepach ze sprzętem turystycznym) na oferty ręczników z
    mikrofibry. Jako że są dość drogie chciałem zapytać, czy są jacyś
    użytkownicy takich wynalazków i jaką mają o nich opinię?
    Szczególnie mnie interesuje, czy nadają się do codziennego używania, czy
    regularne pranie nie powoduje że tracą reklamowane właściwości (szybkie
    schnięcie itd.)?
    Ew. jakie marki są godne polecenia albo jakich unikać?

    Dzięki za pomoc.

    --
    Jacek Midura