  • 1. Data: 2009-12-01 11:39:56
    Temat: Regeneracja okien pcw
    Od: Rentier <f...@g...com>

    Witam.
    Cóż, po 10 latach wydawało się,ze są ok, ale jak obok wstawiłem okno
    łazienkowe, to moje dotychczasowe kuchenne gwałtownie ma kolor kości
    słoniowej:-((
    Ma ktoś jakiś patent,żeby to wybielić na nowo?

  • 2. Data: 2009-12-01 13:36:31
    Temat: Re: Regeneracja okien pcw
    Od: GK <g...@g...pl>

    Rentier pisze:
> [...]
    > słoniowej:-((
    > Ma ktoś jakiś patent,żeby to wybielić na nowo?

    Są specjalne preparaty, które ścierają wierzchnią warstwę. Ścierają to
    może niewłaściwe słowo. Po prostu rozpuszczają ją a ściera się szmatką.
    Dlatego trzeba ich używać z głową. Stosowane są one np. przez monterów
    do usuwania rys powstałych w transporcie lub produkcji.
    Preparat nazywa się COSMOFEN. Jest kilka rodzajów o różnej numeracji.
    Osobiście jednak nie stosowałem go, więc nic więcej nie mogę napisać.
    Pozdrawiam,
    Grzegorz