  • 51. Data: 2016-02-17 17:46:52
    Temat: Re: Rolety zewnętrzne
    Od: Budyń <b...@r...pl>

    W dniu środa, 17 lutego 2016 16:41:36 UTC+1 użytkownik Adam Sz. napisał:

    > Jestes w bledzie :-)

    wygrał kris :) Z opisu wyszło ze to system do domu singla, lub bezdzietnego
    malzenstwa. Będą dzieci - bedziesz musial to dosc mocna przeprogramowac w kierunku
    fiata 126 tak aby jeden drugiemu swiateł nie gasił :-)

    b.

  • 52. Data: 2016-02-17 17:56:41
    Od: "Adam Sz." <a...@g...com>

    W dniu środa, 17 lutego 2016 17:46:54 UTC+1 użytkownik Budyń napisał:

    > wygrał kris :) Z opisu wyszło ze to system do domu singla, lub bezdzietnego
    malzenstwa. Będą dzieci - bedziesz musial to dosc mocna przeprogramowac w kierunku
    fiata 126 tak aby jeden drugiemu swiateł nie gasił :-)

    Mocno przeprogramowac? Dla dzieci mam przeznaczone poddasze (2 pokoje) -
    po prostu wylacze odlaczanie wylaczanie calego poddasza. Jakies 30 sekund
    roboty z odpaleniem softu i wyrzuceniem jednej linijki, bo akurat kazde
    pietro obsluguje oddzielnie :-)
    pozdr.

    --
    Adam Sz.

  • 53. Data: 2016-02-17 19:41:40
    Od: Budyń <b...@r...pl>

    W dniu środa, 17 lutego 2016 17:56:42 UTC+1 użytkownik Adam Sz. napisał:

> [...]
    > po prostu wylacze odlaczanie wylaczanie calego poddasza. Jakies 30 sekund
    > roboty z odpaleniem softu i wyrzuceniem jednej linijki, bo akurat kazde

    nie mówie ze to trudne tylko doprowadzisz do uproszczen czyli dojdziesz do etapu jaki
    mamy i my baz zadnych plcków

    b.

  • 54. Data: 2016-02-17 19:51:57
    Od: "Adam Sz." <a...@g...com>

    W dniu środa, 17 lutego 2016 19:41:42 UTC+1 użytkownik Budyń napisał:

    > nie mówie ze to trudne tylko doprowadzisz do uproszczen czyli dojdziesz do etapu
    jaki mamy i my baz zadnych plcków

    Kazdy z nas dojdzie w koncu do etapu, kiedy umrze. Sek w tym jak przez to
    zycie przechodzisz :D Ze tak filozoficznie zakoncze watek.
    pozdr.

    --
    Adam Sz.

  • 55. Data: 2016-02-18 08:38:54
    Od: Kris <k...@g...com>

> [...]

    > po prostu wylacze odlaczanie wylaczanie calego poddasza. Jakies 30 sekund
    > roboty z odpaleniem softu i wyrzuceniem jednej linijki, bo akurat kazde
    I tak z czasem wyrzucając po jednej linijce z czasem dojdziesz do funkcjonalności
    którą mam ja np.;)

  • 56. Data: 2016-02-18 09:29:04
    Od: s...@g...com

> [...]
    > po prostu wylacze odlaczanie wylaczanie calego poddasza. Jakies 30 sekund
    > roboty z odpaleniem softu i wyrzuceniem jednej linijki, bo akurat kazde

    Ze tak sie wetne :)
    U mnie fajnie sprawdzaja sie kinkiety z czujkami ruchu :)
    Nawet jak dzieci chodzą to bardzo wygodnie sie swiatlo zapalatam gdzie trzeba i na
    tyle ile trzeba. :)

    To taka wersja pośrednia bo PLC to mi sie z Twojego opisu kiedyś bardziej podobalo
    bardziej jako monitoring energetyczny i uzycia niż automatyka.

    W aspekcie automatyki to troche rozumiem Krisa. Dla mnie to nie bardzo potrzebne ale
    z drugiej strony jak lubisz i korzystasz to niech ci słuzy.

    Ja mam w szufladzie pare przekaźników i arduino ale nie mam pojęcia gdzie to wsadzić
    i jak oprogramować bo po prostu mi nie trzeba, mimo że bym cos chciał zautomatyzować
    :)

  • 57. Data: 2016-02-18 11:19:28
    Od: "Adam Sz." <a...@g...com>

    W dniu czwartek, 18 lutego 2016 08:38:57 UTC+1 użytkownik Kris napisał:

    > I tak z czasem wyrzucając po jednej linijce z czasem dojdziesz do funkcjonalności
    którą mam ja np.;)

    Nie sadze. Ale nawet jakby - to ja JUZ od 5 lat czerpie z mojego systemu
    korzysci :) Zycie jest za krotkie zeby biegac do wylacznikow :P

    Nadir nie odpisales, a zaciekawiles mnie, co z tym bieganiem zamiast silowni?;)
    pozdr.

    --
    Adam Sz.

  • 58. Data: 2016-02-18 13:35:08
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu czwartek, 18 lutego 2016 11:19:29 UTC+1 użytkownik Adam Sz. napisał:
    > Nie sadze. Ale nawet jakby - to ja JUZ od 5 lat czerpie z mojego systemu
    > korzysci :) Zycie jest za krotkie zeby biegac do wylacznikow :P

    Gadżety lubisz- nowy smartfon się na rynku pojawił w rewelacyjnej cenie
    http://www.tvp.info/24074724/brzydki-ale-tani-indie-
    wypuscily-smartfona-za-15-zl

  • 59. Data: 2016-02-18 14:11:16
    Od: "Adam Sz." <a...@g...com>

    W dniu czwartek, 18 lutego 2016 13:35:10 UTC+1 użytkownik Kris napisał:

    > Gadżety lubisz- nowy smartfon się na rynku pojawił w rewelacyjnej cenie
    > http://www.tvp.info/24074724/brzydki-ale-tani-indie-
    wypuscily-smartfona-za-15-zl

    Za maly ekran, za malo ramu, za niska rozdzielczosc. Odpada :)
    Ja nie lubie gadzetow - ja lubie rzeczy, ktore podnosza komfort mojego zycia.
    Gadzety tego nie robia :)
    pozdr.

    --
    Adam Sz.

  • 60. Data: 2016-02-18 15:20:16
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu czwartek, 18 lutego 2016 14:11:17 UTC+1 użytkownik Adam Sz. napisał:
    > Za maly ekran, za malo ramu, za niska rozdzielczosc. Odpada :)
    > Ja nie lubie gadzetow - ja lubie rzeczy, ktore podnosza komfort mojego zycia.
    > Gadzety tego nie robia :)
    Do dzwonienia powinien być ok. A do tego telefon służy.