  • 31. Data: 2009-05-18 06:48:11
    Temat: Re: Rury kanalizacyjne na podwyższoną temperatur
    Od: "jagr" <j...@W...pl>

    news:guplpr$ani$1@news.onet.pl...
    > brak uszczelki w pionie to nie jest straszny problem, gorzej na odcinku
    > poziomym.

    Pewnie, że to nie problem. Trochę śmierdzi, ale
    można się przyzwyczaić... :-)

  • 32. Data: 2009-05-18 07:31:01
    Temat: Re: Rury kanalizacyjne na podwyższoną temperaturę
    Od: ąćęłńóśźż <u...@w...eu>

    Są znane i popularne na rynku (także polskim) firmy, które do PCW w ogóle się nie
    dotykaja, a tłuką domową armaturę z PP i z PE.
    Wavin, Boryszew albo nawet zagrodowa produkcja z PCW w garazu (niska temperatura
    mieknienia, więc każdy głupi remiecha produkował) to nie cały śwait hydrauliki
    kanalizacyjnej.
    JaC

    -----

    > w normalnytm domui nie ma potrzeby montowania jakiś specjalnych rur na wysokie
    temperatury.
    > Rurom z PCW (dobrej jakości, nai jakiś syf niewiadomo skąd) przelania kilku litrów
    wrzątku nie zaszkodzi.

  • 33. Data: 2009-05-18 07:52:15
    Od: "Jackare" <...@s...de.pl>

    > Taki duzy facet a ciagle wierzy w bajki...

    wierzy, bo sam daje gwarancję.
    --
    Jackare

  • 34. Data: 2009-05-18 08:02:13
    Od: "Jackare" <...@s...de.pl>

    Użytkownik "ąćęłńóśźż" <u...@w...eu> napisał w wiadomości

    No pewnie. Są też wspaniałe systemy kanalizy ze stali austenistycznej.
    --
    Jackare

  • 35. Data: 2009-05-18 08:11:39
    Od: ąćęłńóśźż <u...@w...eu>

    Kiedyś robił u mnie hydraulik co głośno wyrazał swoją folozofię "Panie, nie ma co
    przepłacać, materiały trzeba dawać jak najtańsze, żeby za robotę więcej zapłacić".
    To może własnie Ty?
    JaC

    -----

  • 36. Data: 2009-05-18 08:16:19
    Od: "Jackare" <...@s...de.pl>

[...]

    Ale ja właśnie wcale nie propaguję najtańszych materiałów a o kanalizie ze
    stali pisałem bez emotikonów- całkiem poważnie
    --
    Jackare

  • 37. Data: 2009-05-18 10:51:38
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    jagr wrote:

    > Pewnie, że to nie problem. Trochę śmierdzi, ale
    > można się przyzwyczaić... :-)

    to tylko jak nie masz odpowietrzenia pionu.

  • 38. Data: 2009-05-18 12:17:31
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    Jackare wrote:

    > wierzy, bo sam daje gwarancję.

    zresztą za nami stoją zwykle gwarancje i ubezpieczenia dostawców
    materiałów.

  • 39. Data: 2009-05-18 12:29:42
    Od: "kris" <k...@p...onet.pl>

    > zresztą za nami stoją zwykle gwarancje i ubezpieczenia dostawców
    > materiałów.

    A ja jak sam kupuje materiał to tez przeciez nie pozbawiam sie gwarancji na
    niego. I kupujac samemu nie pozbawiam się też większych kwot których
    pozbawili by mnie wykonawcy kupujac materiał za mnie;)))

    Krzysiek

  • 40. Data: 2009-05-18 12:53:24
    Od: "kiki" <s...@s...ss>

    "kris" <k...@p...onet.pl> wrote in message

    > A ja jak sam kupuje materiał to tez przeciez nie pozbawiam sie gwarancji
    > na niego. I kupujac samemu nie pozbawiam się też większych kwot których
    > pozbawili by mnie wykonawcy kupujac materiał za mnie;)))

    Pięknie zbudowane zdanie :-)