  • 11. Data: 2017-09-28 21:09:00
    Temat: Re: STYRO Lambda czy wytrzymałość i gęstość co lepsze
    Od: Mateusz Bogusz <m...@o...pl>

    > Kupuję styro na fasade.

    Jak sam kładziesz styropian, to ma sens się zastanawiać. Jak będzie Ci
    robić ekipa to już zależy.

    --
    Pozdrawiam,
    Mateusz Bogusz

  • 12. Data: 2017-09-28 22:01:09
    Od: Budyń <b...@g...com>

    W dniu czwartek, 28 września 2017 21:01:12 UTC+2 użytkownik Mateusz Bogusz napisał:
> [...]
    styropian, który gorszy nietrudno wymyslic
    z atestem, to by go konkurencja zaraz wydała

    > Karol dobrze pisze -
    > http://producencistyropianu.pl/baza-wiedzy/najczesci
    ej-zadawane-pytania/

    > A atesty masz tutaj Budyń :-)
    >
    > "Najgorzej wypadły "wyroby izolacji cieplnej", m.in. styropian - na 105
    > próbek aż 88, czyli 84 proc., miało zaniżone parametry w stosunku do
    > deklarowanych przez producentów."

    nie widze w linku tej informacji. Ale jesli wszyscy sciemniają o powiedzmy 10% to i
    tak lepszy atestowo bedzie lepszy faktycznie

    b.

  • 13. Data: 2017-09-28 22:40:31
    Od: Borys Pogoreło <b...@p...edu.leszno>

    Dnia Thu, 28 Sep 2017 06:50:59 -0700 (PDT), uciu napisał(a):

    > ma częśc fasady che dać okładzine klinkierową :-)
    >
    > Powiedcie jeszcze jak ze styro jakichś małych firm typu Polstyr grafit 032 - za
    niecgo chcą tyle co za firmowe 042

    W skrócie tak:
    http://www.dlabudownictwa.pl/wp-content/uploads/2016
    /06/wyniki-bada%C5%84-wyr.-budowlanych-dane-z-WINB.p
    df

    --
    Borys Pogoreło
    borys(#)leszno,edu,pl

  • 14. Data: 2017-09-29 08:36:48
    Od: uciu <a...@g...com>

    W dniu czwartek, 28 września 2017 21:09:02 UTC+2 użytkownik Mateusz Bogusz napisał:

    > Jak sam kładziesz styropian, to ma sens się zastanawiać. Jak będzie Ci
    > robić ekipa to już zależy.

    bedę kłaść samodzielnie :-)
    Dlaczego wiec mam się zastanowić?
    Jakieś problemy?

    Dzieki
    uciu

  • 15. Data: 2017-09-29 09:05:26
    Od: Janusz <j...@o...pl>

    W dniu 2017-09-29 o 08:36, uciu pisze:

    > bedę kłaść samodzielnie :-)
    > Dlaczego wiec mam się zastanowić?
    > Jakieś problemy?
    Jedną warstwę czy dwie? polecam Ci dwie, więcej zabawy ale lepsza
    szczelność no i kładź na piankę do styro
    nie dość że łatwiej to jeszcze lepiej trzyma, tylko na początek trzeba
    parę dużych gwozdzi aby przytrzymać płyty na wietrze. Pamiętać aby po
    15min docisnąć płytę bo pianka rośnie i odsuwa płytę do ściany.

    --
    Pozdr
    Janusz

  • 16. Data: 2017-09-29 09:29:47
    Od: uciu <a...@g...com>

    W dniu piątek, 29 września 2017 09:05:30 UTC+2 użytkownik Janusz napisał:

    > Jedną warstwę czy dwie? polecam Ci dwie, więcej zabawy ale lepsza
    > szczelność no i kładź na piankę do styro

    jedna warstwa i raczej klej bo ściany krzywe...

    Są jakieś różnice czy bedę kłaść biały czy grafit?

    uciu

  • 17. Data: 2017-09-29 11:30:38
    Od: Budyń <b...@g...com>

    W dniu piątek, 29 września 2017 09:29:49 UTC+2 użytkownik uciu napisał:

    > jedna warstwa i raczej klej bo ściany krzywe...
    >
    > Są jakieś różnice czy bedę kłaść biały czy grafit?

    grafit podobno sprawia jakies klopoty - podejrzewam ze klej sie gorzej trzyma.
    Doguglaj sobie.

    b.

  • 18. Data: 2017-09-29 20:05:32
    Od: Mateusz Bogusz <m...@o...pl>

    > Pamiętać aby po 15min docisnąć płytę bo pianka rośnie i odsuwa płytę do
    > ściany.

    Po 15 minutach to już można siadać na tym styropianie, a nie coś
    poprawiać :-D Niech kupi dobrą piankę np. Tytan 60 lub Tytan 65.

    Dodatkowo jak nałoży z wyczuciem, to nic nie odepchnie.

    --
    Pozdrawiam,
    Mateusz Bogusz

  • 19. Data: 2017-09-29 20:07:44
    Od: Mateusz Bogusz <m...@o...pl>

    > bedę kłaść samodzielnie:-)
    > Dlaczego wiec mam się zastanowić?
    > Jakieś problemy?

    To jest szansa, że się przyłożysz. Zrób to na dobrą piankę do styropianu
    (szybko wiążącą), a co kilka metrów kwadratowych objedź wszystkie szpary
    między płytami pianką. Niewiele to kosztuje, a robota solidniejsza.

    Uwierz mi, żadna ekipa sama z siebie tak Ci nie zrobi.

    --
    Pozdrawiam,
    Mateusz Bogusz

  • 20. Data: 2017-09-29 20:17:40
    Od: Mateusz Bogusz <m...@o...pl>

    > grafit podobno sprawia jakies klopoty - podejrzewam ze klej sie gorzej trzyma.

    Grafit się szybko nagrzewa i szybko stygnie. Jak wychodzi słońce za
    chmury i za chwilę się chowa, to widać gołym okiem jak płyta pracuje.
    Dlatego zalecane jest w porównaniu do białego obłożenie fasady
    rusztowaniem z naciągniętą siatką, kiedy się go kładzie.

    Inna sprawa, że sąsiad kładł grafitowy i takich efektów u niego nie
    widziałem. Ale raz że on to robił jeszcze na wiosnę więc słońca było
    niewiele, a dwa na ile grafitowy jest jego grafitowy...

    --
    Pozdrawiam,
    Mateusz Bogusz