  • 21. Data: 2017-09-29 22:41:24
    Temat: Re: STYRO Lambda czy wytrzymałość i gęstość co lepsze
    Od: uciu <a...@g...com>

    W dniu piątek, 29 września 2017 20:05:35 UTC+2 użytkownik Mateusz Bogusz napisał:

    > Po 15 minutach to już można siadać na tym styropianie, a nie coś
    > poprawiać :-D Niech kupi dobrą piankę np. Tytan 60 lub Tytan 65.
    >
    > Dodatkowo jak nałoży z wyczuciem, to nic nie odepchnie.

    Mateusz niestety nie mam prostych ścian bo murarz był jaki był i przez 5 dni pracy
    spierniczył wszystko co sie dało....potem murowaliśmy sami.

    Wiem, ze na piankę byłoby super no ale nie da rady...przynajmniej nie na wszystkich
    ścianach...

    uciu

  • 22. Data: 2017-10-01 19:07:45
    Od: Mateusz Bogusz <m...@o...pl>

> [...]
    spierniczył wszystko co sie dało....potem murowaliśmy sami.

    > Wiem, ze na piankę byłoby super no ale nie da rady...przynajmniej nie na wszystkich

    A no, każdy orze jak może. Ale szpary między płytami, w wolnej chwili
    ciągle polecam przejechać pistoletem na piankę - nawet jakąś najtańszą.

    --
    Pozdrawiam,
    Mateusz Bogusz