  • 21. Data: 2015-08-12 10:48:09
    Temat: Re: Skraplacz klimy wisi na scianie u sasiada
    Od: krys <k...@p...onet.pl>

    Ikselka wrote:

    > Wątek dotyczy przypadków w rodzaju "Czy jeśli mój dom stoi w granicy
    > (bliźniak)".
    > Chyba rozumiesz?

    No, a co ma dotego opustoszała z klimatyzatorów Castorama i 3-tygodniowe
    upały?

    J.

    www.kontestacja.com

  • 22. Data: 2015-08-12 11:03:16
    Od: Ikselka <i...@g...pl>

    Dnia Wed, 12 Aug 2015 10:48:09 +0200, krys napisał(a):

    > No, a co ma dotego opustoszała z klimatyzatorów Castorama i 3-tygodniowe
    > upały?

    Klimatyzatory.

    --
    XL
    "Niech nie opuszcza ciebie twoja siostra Pogarda

  • 23. Data: 2015-08-12 14:40:45
    Od: krys <k...@p...onet.pl>

    Ikselka wrote:

    > Klimatyzatory.

    Wszystkie u Pszemola na granicznej ścianie? W dodatku z Castoramy wykupił!

    J.

    www.kontestacja.com

  • 24. Data: 2015-08-12 15:05:30
    Od: Ikselka <i...@g...pl>

    Dnia Wed, 12 Aug 2015 14:40:45 +0200, krys napisał(a):

    > Wszystkie u Pszemola na granicznej ścianie?

    Pszemoli u nas dostatek - nie tylko ten/taki :-]

    > W dodatku z Castoramy wykupił!

    ...albo z innego Praktikera.

  • 25. Data: 2015-08-12 22:27:35
    Od: FEniks <x...@p...fm>

    W dniu 2015-08-12 o 10:48, krys pisze:

    > No, a co ma dotego opustoszała z klimatyzatorów Castorama i 3-tygodniowe
    > upały?

    Ja się bardziej dziwię, komu się chce w te upały robić inwentaryzację w
    castoramach i praktikerach.

    Ewa

  • 26. Data: 2015-08-12 22:33:04
    Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl>

    Pani Ewa napisała:

    > Ja się bardziej dziwię, komu się chce w te upały robić inwentaryzację w
    > castoramach i praktikerach.

    Ktoś jednak musi.

    Jarek

    --
    Czasami człowiek musi,
    inaczej się udusi.

  • 27. Data: 2015-08-12 23:27:00
    Od: FEniks <x...@p...fm>

    > Ktoś jednak musi.
    >

    > -- Czasami człowiek musi, inaczej się udusi.

    No racja, przecież są klimatyzowane!

    Ewa

  • 28. Data: 2015-08-13 00:07:22
    Od: Ikselka <i...@g...pl>

    Dnia Wed, 12 Aug 2015 22:27:35 +0200, FEniks napisał(a):

    > Ja się bardziej dziwię, komu się chce w te upały robić inwentaryzację w
    > castoramach i praktikerach.

    Wystarczy być spostrzegawczym kupując śrubkę 3-]

  • 29. Data: 2015-08-13 00:56:32
    Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl>

    Pani Ewa napisała:

    > No racja, przecież są klimatyzowane!

    Jak ma chęć, to...

    Jarek

    --
    Kochany Doradco! Pamiętaj o niebieskich śrubkach, jakby przyszło co do czego.
    -- Twój Trurl.

  • 30. Data: 2015-08-13 01:12:16
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "krys" <k...@p...onet.pl> wrote in message

    > Wszystkie u Pszemola na granicznej ścianie? W dodatku z Castoramy wykupił!

    Chciałem kupić, chciałem... i zainstalować jak będę w Krakowie w
    październiku :-)
    Ale czasem jak chcesz ułatwić życie osobie starszej z wadą serca co dużo
    na upał narzeka aby nie zeszła sobie przypadkiem śmiertelnie to Ci wyjdzie
    coś,
    co niektórzy ludzie ochoczo krytykują dojąc sobie beztrosko swojom
    Dżersejkę...