  • 11. Data: 2015-08-11 11:35:23
    Temat: Re: Skraplacz klimy wisi na scianie u sasiada
    Od: Ikselka <i...@g...pl>

    Dnia Mon, 10 Aug 2015 18:51:43 -0500, Pszemol napisał(a):

    > "krys" <k...@p...onet.pl> wrote in message

    ml

    > Krys, jestes boska :-))

    Pomogło?
    --
    XL
    "Niech nie opuszcza ciebie twoja siostra Pogarda

  • 12. Data: 2015-08-11 13:28:37
    Od: krys <k...@p...onet.pl>

    Pszemol wrote:

    > "krys" <k...@p...onet.pl> wrote in message

    ml

    > Krys, jestes boska :-))

    Wiem :-P

    J.

    www.kontestacja.com

  • 13. Data: 2015-08-11 13:33:59
    Od: krys <k...@p...onet.pl>

    Ikselka wrote:

    ml

    > Tak, panie Pszemol.

    "Nie widzę związku - ja staram się zawsze merytorycznie komuś radzić."
    Kopyrajt baj XL.
    J.

    www.kontestacja.com

  • 14. Data: 2015-08-11 14:27:24
    Od: Ikselka <i...@g...pl>

    Dnia Tue, 11 Aug 2015 13:33:59 +0200, krys napisał(a):

    > "Nie widzę związku - ja staram się zawsze merytorycznie komuś radzić."
    > Kopyrajt baj XL.

    Że niby zazdroszczę ściany, czy może raczej klimy?
    3-]]]
    --
    XL
    z dżungli bez ścian i klimy

  • 15. Data: 2015-08-11 14:33:08
    Od: Ikselka <i...@g...pl>

    Dnia Tue, 11 Aug 2015 14:27:24 +0200, Ikselka napisał(a):

    > Że niby zazdroszczę ściany, czy może raczej klimy?
    > 3-]]]

    Generalnie - [nazwijmy, że] podziwiam, jak szybko opustoszały wszelkie
    Castoramy itp, skąd ludziska z powodu 3-tygodniowych upałów wykupili
    klimatyzatory, zamiast się cieszyć pięknym latem, które już za 2 tygodnie
    się skończy i przyjdzie chłód, deszcz i zawierucha aż do następnego
    sierpnia 3-]

  • 16. Data: 2015-08-11 15:53:13
    Od: Qrczak <q...@q...pl>

> [...]
    > klimatyzatory, zamiast się cieszyć pięknym latem, które już za 2 tygodnie
    > się skończy i przyjdzie chłód, deszcz i zawierucha aż do następnego

    Przy okazji młodzież dowie się, co to jest 20. stopień zasilania.

  • 17. Data: 2015-08-12 00:21:17
    Od: Ikselka <i...@g...pl>

    Dnia Tue, 11 Aug 2015 15:53:13 +0200, Qrczak napisał(a):

    > Dnia 2015-08-11 14:33, obywatel Ikselka uprzejmie donosi:

    > Przy okazji młodzież dowie się, co to jest 20. stopień zasilania.

    Ale tylko pracując u odbiorcy energii elektrycznej o mocy umownej powyżej
    300 kW. W domu raczej nie ma szans.

  • 18. Data: 2015-08-12 07:32:58
    Od: krys <k...@p...onet.pl>

    Ikselka wrote:

    > Że niby zazdroszczę ściany, czy może raczej klimy?
    > 3-]]]

    Wnioski z czapy.
    Cytat z XL.
    Merytoryczność porady w lesie.

    J.

    www.kontestacja.com

  • 19. Data: 2015-08-12 07:37:08
    Od: krys <k...@p...onet.pl>

    Ikselka wrote:

> [...]
    > klimatyzatory, zamiast się cieszyć pięknym latem, które już za 2 tygodnie
    > się skończy i przyjdzie chłód, deszcz i zawierucha aż do następnego

    Może skazać Cię na cieszenie się pięknym latem w kawalerce na 10 piętrze?
    Czasami człowiek musi, inaczej sie udusi.
    I nie ma, że sobie wyjdę i "gościu, siądź pod mym liściem".
    Naprawdę tak trudno zrozumieć?

    J.

    www.kontestacja.com

  • 20. Data: 2015-08-12 09:01:03
    Od: Ikselka <i...@g...pl>

    Dnia Wed, 12 Aug 2015 07:37:08 +0200, krys napisał(a):

    > Może skazać Cię na cieszenie się pięknym latem w kawalerce na 10 piętrze?
    > Czasami człowiek musi, inaczej sie udusi.
    > I nie ma, że sobie wyjdę i "gościu, siądź pod mym liściem".
    > Naprawdę tak trudno zrozumieć?

    Wątek dotyczy przypadków w rodzaju "Czy jeśli mój dom stoi w granicy
    (bliźniak)".
    Chyba rozumiesz?
    3-]