  • 51. Data: 2012-01-28 19:42:25
    Temat: Re: Smród
    Od: "Kris" <k...@W...PL>

    >Użytkownik "SkiMir" napisał w wiadomości grup

    >Grupowicze rzucający kapitalistycznymi frazesami momentalnie zmienią
    >światopogląd jak im tylko bieda do dupy zaglądnie i nie sądzę aby ochoczo
    >pozbywali się zgromadzonych dóbr aby im wystarczyło...
    Ot to. Mam dokładnie takie same odczucie.
    To samo z tymi którzy są przeciwnikami obowiązkowych ubezpieczeń zdrowotnych
    składek emerytalnych itp.
    Teraz twierdza ze sami odkładają na swoja emeryturę, na leczenie itp. i to
    jak najbardziej o moim zdaniem, ale mam jakieś takie przeczucie że jak
    nadejdzie wiek emerytalny, czy odpukać jakaś poważna choroba to będą pierwsi
    w kolejkach po zasiłek i pomoc państwa