  • 11. Data: 2023-06-03 23:59:36
    Temat: Re: Solary to śmieciowa energia, nie warta zainteresowania
    Od: Mateusz Viste <m...@...invalid>

    dn. 03.06.2023 o 16:22, LordBluzg(R)?? napisał:
    > Czy jeśli ludzie zlikwidują PV to węgiel automatycznie stanieje i
    > prąd będzie tańszy?

    To wbrew pozorom ciekawe pytanie. Inne, równie ciekawe to "co by było
    gdyby ludzie jutro zlikwidowali węgiel?". Nie żebym cokolwiek
    sugerował, bo zarówno pierwsza, jak i druga opcja wydaje mi się
    cokolwiek niepragmatyczna, ale eksperyment myślowy jest niemniej
    interesujący.

    Mateusz

  • 12. Data: 2023-06-04 07:39:52
    Od: "Tomasz Gorbaczuk" <g...@a...pl>

    W dniu .06.2023 o 23:13 Zenek Kapelinder <4...@g...com> pisze:

    > Tak prostego wykresu nie potrafisz zinterpretować. Ręce opadają. Chyba
    > ze tylko ja na tych wykresach widzę ze latem węgiel tańszy niz zima.

    Ostatni raz, pokaż mi na tym wykresie:
    https://www.bankier.pl/wiadomosc/Wegiel-dla-PGE-takz
    e-drozszy-Sredni-koszt-to-nawet-460-zl-za-tone-84096
    52.html

    wyższą cenę zimą.

    TG

  • 13. Data: 2023-09-25 20:06:46
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    UĹźytkownik LordBluzgÂŽ?? m...@p...onet.pl ...

    > Dla Zenka ma sens ale tylko dlatego, że w panią od matematyki
    > rzucał kamieniami :) On uważa, że w tym wszystkim jest
    > "niezależny" i to dla niego jest najważniejsze, koszty się nie
    > liczą. Sądzę nawet, że jeździ hulajnogą po Łodzi i ładuje
    > akumulatorek, żeby dowieźć prąd do domu i zasilić czajnik na
    > herbatę. Zwykły złodziej.

    Nie wiem czy nadal bo mam go w kf od dawna i co go wyciagne to po 3
    postach laduje ponownie ale on wymyslił system ładowania akumulatora w
    "tanszej" taryfie i zuzywania w "drozszej". Nie zauwazył tylko ze
    obecnie te taryfy sie wyrównały. :)
    Ale zeby byc uczciwym, mysle ze w pania od matmy kamieniami nie rzucał.
    Bardziej w pania od logiki.

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Obdarowany mówi dziękuję,