  • 11. Data: 2014-12-15 17:33:49
    Temat: Re: Spawanie plastiku
    Od: Tmek <t...@d...ek>

    W dniu 2014-12-09 o 10:35, Tmek pisze:
    > W dniu 2014-12-09 o 00:41, Tmek pisze:
    >
    > Dzieki wszystkim za pomoc!
    >
    > pozdro
    > Tmek

    Polaczenie zrobione, dziala.
    Przy okazji wyszlo, ze dlugie rury PCV sa robione ze spienionego
    tworzywa z warstwa gdzies 0,5mm jednorodnego PCV z obu stron.
    Wiec praca jak z gabka.

    Ksztaltki z kolei sa odlewane i cale sa z twardego plastiku.

    Tmek

  • 12. Data: 2014-12-15 17:50:24
    Od: Kris <k...@g...com>

    Rury też są w wersji niespełnionej. Te najdroższe. Wiem bo z racji tego że kanalizę
    mam dość płytko i w drodze po której czasami ciężarówka przejedzie to kupowałem
    właśnie te najmocniejsze niespienione właśnie.

  • 13. Data: 2014-12-16 12:26:01
    Od: Tmek <t...@d...ek>

    W dniu 2014-12-15 o 17:50, Kris pisze:
    > Rury też są w wersji niespełnionej. Te najdroższe. Wiem bo z racji tego że kanalizę
    mam dość płytko i w drodze po której czasami ciężarówka przejedzie to kupowałem
    właśnie te najmocniejsze niespienione właśnie.

    Dobrze wiedziec.
    Szukalem takiej o grubszej sciance i od reki nie bylo zbyt duzego wyboru.

    Tmek

  • 14. Data: 2014-12-16 13:35:15
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu wtorek, 16 grudnia 2014 12:25:44 UTC+1 użytkownik Tmek napisał:
    > Dobrze wiedziec.
    > Szukalem takiej o grubszej sciance i od reki nie bylo zbyt duzego wyboru.
    Szukaj/pytaj o niespienioną. A fakt że od ręki w składzie nie mieli w 2008 jak
    szukałem. Kupowałem od producenta w Pile.