  • 11. Data: 2016-01-11 13:00:16
    Temat: Re: Stacja pogodowa - jaka ?
    Od: "Adam Sz." <a...@g...com>

    W dniu poniedziałek, 11 stycznia 2016 10:37:51 UTC+1 użytkownik Kris napisał:

    > Poleci ktoś coś?

    http://allegro.pl/pozostale-stacje-pogody-14201

    48 stron - na pewno cos znajdziesz :-)
    pozdr.

    --
    Adam Sz.

  • 12. Data: 2016-01-11 13:03:52
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu poniedziałek, 11 stycznia 2016 13:00:19 UTC+1 użytkownik Adam Sz. napisał:
    > 48 stron - na pewno cos znajdziesz :-)
    Tak to i ja potrafiłem. Jednak najważniejsze jest dla mnie aby podświetlenie ciągle
    działało a nie było wzbudzane jakimś przyciskiem np. Dlatego pytam tu bo może ktoś
    coś konkretnego ma

  • 13. Data: 2016-01-11 13:07:03
    Od: "Adam Sz." <a...@g...com>

    W dniu poniedziałek, 11 stycznia 2016 13:03:54 UTC+1 użytkownik Kris napisał:
    > Tak to i ja potrafiłem. Jednak najważniejsze jest dla mnie aby podświetlenie ciągle
    działało a nie było wzbudzane jakimś przyciskiem np. Dlatego pytam tu bo może ktoś
    coś konkretnego ma

    Jak klikniesz w link to pojawi sie opis ;))

    Prosze: http://allegro.pl/stacja-pogody-termometr-zasilacz-p
    odswietlenie-i5744648757.html

    pozdr.

    --
    Adam Sz.

  • 14. Data: 2016-01-11 13:08:39
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu poniedziałek, 11 stycznia 2016 13:00:19 UTC+1 użytkownik Adam Sz. napisał:
    > 48 stron - na pewno cos znajdziesz :-)
    Weź szukaj w tym bałaganie
    Pierwsza z brzegu
    http://allegro.pl/stacja-pogodowa-termometr-zegar-bu
    dzik-projektor-i5835331480.html
    Pomimo że wybrałem parametr "temperatura na zewnątrz" to stacja nie ma czujnika
    zewnętrznego. Baran wystawiający aukcje zaznaczał losowo parametry.;)

  • 15. Data: 2016-01-11 13:23:07
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu poniedziałek, 11 stycznia 2016 13:07:05 UTC+1 użytkownik Adam Sz. napisał:

    > Jak klikniesz w link to pojawi sie opis ;))
    No to klikam;)

    > Prosze: http://allegro.pl/stacja-pogody-termometr-zasilacz-p
    odswietlenie-i5744648757.html
    Niby ok ale zasilanie bateryjne co przy podświetleniu pewnie będzie uciążliwe-częsta
    wymiana

    Wyklikałem takie coś
    http://allegro.pl/bioterm-nowa-stacja-pogody-termome
    tr-lcd-171309-i5204607606.html
    Niby z zasilaczem jest podświetlane.
    Jedyna drobna wada to min temperatura zew -20stc
    Bywa w roku kilka dni ze jest więcej. Ale to szczegół
    Ma ktoś/używa tego Bioterma?

  • 16. Data: 2016-01-11 13:46:06
    Od: "Adam Sz." <a...@g...com>

    W dniu poniedziałek, 11 stycznia 2016 13:23:09 UTC+1 użytkownik Kris napisał:

    > No to klikam;)

    > Niby ok ale zasilanie bateryjne co przy podświetleniu pewnie będzie
    uciążliwe-częsta wymiana

    To faktycznie zakrecone, bo w tytule jest "zasilacz", w opisie tez:

    "W zestawie jeden bezprzewodowy czujnik temperatury oraz zasilacz"

    Wiec moze da sie zasilic i zasilaczem i bateriami :) Trzebaby sprzedawce
    dopytac.
    pozdr.

    --
    Adam Sz.

  • 17. Data: 2016-01-11 13:47:16
    Od: "Adam Sz." <a...@g...com>

    W dniu poniedziałek, 11 stycznia 2016 13:08:41 UTC+1 użytkownik Kris napisał:

    > Weź szukaj w tym bałaganie

    Ja najczesciej w takich przypadkach sortuje wedlug popularnosci - korzystasz
    z wyboru innych, czesto sie sprawdza ;)
    pozdr.

    --
    Adam Sz.

  • 18. Data: 2016-01-11 13:49:53
    Od: GreDi <b...@b...pl>

    W dniu 11.01.2016 o 13:07, Adam Sz. pisze:
    > Jak klikniesz w link to pojawi sie opis ;))
    >
    > Prosze: http://allegro.pl/stacja-pogody-termometr-zasilacz-p
    odswietlenie-i5744648757.html

    To taki klasyk:
    Dokładność pomiaru temperatury: - pomiar temperatury: +/- 2°C
    Dla higrometrów +/- 5% dokładności dla temperatury 21*C.

    Ja to nie widzę sensu zakupu takich urządzeń pomiarowych.
    Jak dla mnie to, ma być 0.5*C i 2% RH

    --
    GreDi

  • 19. Data: 2016-01-11 14:03:46
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu poniedziałek, 11 stycznia 2016 13:49:55 UTC+1 użytkownik GreDi napisał:
    > Ja to nie widzę sensu zakupu takich urządzeń pomiarowych.
    > Jak dla mnie to, ma być 0.5*C i 2% RH
    Higrometr mi do niczego niepotrzebny a dokładność 2st C jeśli by faktycznie taka była
    to jest ok
    To nie laboratorium. Większe wąchania uzyskam zmieniając miejsce czujnika
    zewnętrznego z tarasu np. na inna ścianę budynku.
    Tak więc jeśli faktycznie byłoby to 2stC to dokładność wystarczająca do potrzeb
    domowych

  • 20. Data: 2016-01-11 14:04:05
    Od: "Adam Sz." <a...@g...com>

> [...]

    > Dla higrometrów +/- 5% dokładności dla temperatury 21*C.
    >
    > Ja to nie widzę sensu zakupu takich urządzeń pomiarowych.

    Trudno wymagac od urzadzenia za 50 pln takiej dokladnosci :-)
    pozdr.

    --
    Adam Sz.