  • 21. Data: 2016-01-12 07:49:38
    Temat: Re: Stacja pogodowa - jaka ?
    Od: scruffty <s...@i...pl>

    Dnia Mon, 11 Jan 2016 01:37:49 -0800 (PST), Kris napisał(a):

    > Poleci ktoś coś?

    Jeśli chodzi o dokładność pomiarów to polecane są stacje Oregon. Tylko cena
    idzie w parze w dokładnością:)

    --
    scruffty

  • 22. Data: 2016-01-12 09:36:12
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu poniedziałek, 11 stycznia 2016 13:46:08 UTC+1 użytkownik Adam Sz. napisał:

    > To faktycznie zakrecone, bo w tytule jest "zasilacz", w opisie tez:
    >
    > "W zestawie jeden bezprzewodowy czujnik temperatury oraz zasilacz"
    >
    > Wiec moze da sie zasilic i zasilaczem i bateriami :) Trzebaby sprzedawce
    > dopytac.
    Jest ok
    To sprzęt firmy Biowin/Bioterm doczytałem że jest w zestawie zasilacz i
    podświetlenie działa
    Na redcoon.pl znalazłem za 49zł z darmowa wysyłka do paczkomatu.
    Zamówiona, opłacona czekam na info od paczkomatów.
    Super sprawa że InPost paczkomat u nas postawił. Albo ich polecony Allegro za 3,99zł
    z możliwością darmowego zwrotu. Przynajmniej sprzedawca nie ma możliwości zawyżyć
    kosztu wysyłki. Podoba mi się ta firma;)

  • 23. Data: 2016-01-12 10:02:10
    Od: "Adam Sz." <a...@g...com>

    W dniu wtorek, 12 stycznia 2016 09:36:13 UTC+1 użytkownik Kris napisał:

> [...]
    3,99zł z możliwością darmowego zwrotu. Przynajmniej sprzedawca nie ma możliwości
    zawyżyć kosztu wysyłki. Podoba mi się ta firma;)

    Paczkomaty - boskie. Na jakiej Ty Kris wiosce mieszkasz ze dopiero u Was
    postawili? U mnie na wiosce juz sa 3 :-)

    Ale od poleconego inpost to Ty sie trzymaj z daleka :)) Lepiej zamowic
    paczkomatem - tez masz mozliwosc zwrotu (nawet nie musisz adresowac tylko
    klikasz w allegro, dostajesz kod ktory wklepujesz do paczkomatu i wrzucasz
    do otwartej szuflady i to wszystko). Listonoszow to oni maja do niczego,
    w dodatku listy u nich potrafia isc 4-5 dni. Poleconych inpost - NIE POLECAM :)
    pozdr.

    --
    Adam Sz.

  • 24. Data: 2016-01-12 10:19:11
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu wtorek, 12 stycznia 2016 10:02:12 UTC+1 użytkownik Adam Sz. napisał:

    > Paczkomaty - boskie. Na jakiej Ty Kris wiosce mieszkasz ze dopiero u Was
    > postawili? U mnie na wiosce juz sa 3 :-)
    U mnie 1 ale za to w bardzo pasującej mi lokalizacji
> [...]
    > w dodatku listy u nich potrafia isc 4-5 dni. Poleconych inpost - NIE POLECAM :)
    Widocznie kwestia konkretnej placówki.
    U mnie z listonoszem In Postu nie mam problemów
    Listy docierają po 2-3 dniach. Tragedii nie ma.
    Już chyba ładnych dziesiąt listów mi dostarczyli
    Ale fakt to do drobnych rzeczy, do większych to paczkomat

  • 25. Data: 2016-01-12 13:24:39
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu wtorek, 12 stycznia 2016 10:02:12 UTC+1 użytkownik Adam Sz. napisał:
    >U mnie na wiosce juz sa 3 :-)
    Kłamczuszek;)

  • 26. Data: 2016-01-12 13:38:48
    Od: "Adam Sz." <a...@g...com>

    W dniu wtorek, 12 stycznia 2016 13:24:44 UTC+1 użytkownik Kris napisał:
    > Kłamczuszek;)

    Co? :) Wiecej juz jest? :-)
    pozdr.

    --
    Adam Sz.

  • 27. Data: 2016-01-12 13:41:26
    Od: "Adam Sz." <a...@g...com>

    > Kłamczuszek;)

    No masz racje - sa juz cztery:

    WOD02A
    WOD087
    WOD01A
    WOD826

    ;)

    pozdr.

    --
    Adam Sz.

  • 28. Data: 2016-01-12 13:50:51
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu wtorek, 12 stycznia 2016 13:38:50 UTC+1 użytkownik Adam Sz. napisał:

    > Co? :) Wiecej juz jest? :-)
    No;)

  • 29. Data: 2016-01-12 13:52:00
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu wtorek, 12 stycznia 2016 13:41:27 UTC+1 użytkownik Adam Sz. napisał:
    > No masz racje - sa juz cztery:
    >
    > WOD02A
    > WOD087
    > WOD01A
    > WOD826
    >
    > ;)

    A u mnie podobnej wielkości wiocha i tylko 1. Na szczęście w pasującej mi
    lokalizacji;)

  • 30. Data: 2016-01-12 15:45:42
    Od: Dupek Żołędas <s...@g...com>

    W dniu 12-01-16 o 09:36, Kris pisze:
> [...]
    Ja mam taki kupiony właśnie ze względu na stałe podświetlenie przy
    zewnętrznym zasilaczu i wymiary czcionek.
    Działa dobrze. Czujnik zewnętrzny od roku na tym samym akumulatorze.
    Pomiary temperatury i ciśnienia dokładne. Wilgotność z reguły bez
    sensu,ale to powszechna przypadłość takich stacji zważywszy,że
    przyzwoity czujnik wilgotności kosztuje więcej niż ta stacja.

    http://allegro.pl/soens-stacja-pogody-max-funkcji-ba
    rometr-260508-i5157442590.html