  • 11. Data: 2018-10-25 20:35:33
    Temat: Re: Stary tynk w mieszkaniu
    Od: l...@g...com

    Jak nie masz alergii na tapety, to tapetuj.

  • 12. Data: 2018-10-26 10:19:46
    Od: Agent0700 <k...@w...pl>

    W dniu 2018-10-25 o 20:35, l...@g...com pisze:
    > Jak nie masz alergii na tapety, to tapetuj.

    Płyty gipsowe jak koledzy zaproponowali sam nie zrobię, nawet jej sam
    nie wniosę.

    Myślałem powaznie o tapecie.
    Raz zaciągnąć gipsem, nakleić papier i z głowy.
    Jest to też dobre wyjście.

  • 13. Data: 2018-10-26 17:35:20
    Od: l...@g...com

    Gips tylko na większe ubytki i pęknięcia. Potem tapeta, najlepiej chyba na flizelinie
    i będzie pięknie.

  • 14. Data: 2018-10-26 17:43:40
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu piątek, 26 października 2018 10:19:45 UTC+2 użytkownik Agent0700 napisał:

    > Myślałem powaznie o tapecie.
    > Raz zaciągnąć gipsem, nakleić papier i z głowy.
    > Jest to też dobre wyjście.

    Pęknięcia spod tapety będą wyłazić
    Są takie tapety a bardziej maty styropianowe. Z pół centymetra grubości to ma. Spod
    tego pęknięcia raczej nie wylezą.

  • 15. Data: 2018-10-26 17:47:16
    Od: Bolko <s...@g...com>

    > Płyty gipsowe jak koledzy zaproponowali sam nie zrobię, nawet jej sam
    > nie wniosę.

    Zamowisz w castoramie.
    Dasz kierowcy pare złotych i pomoże ci wnieś.
    Jak masz stadardową wysokość to płyta akurat na pionowo ci wejdzie.

  • 16. Data: 2018-10-26 18:10:49
    Od: Agent0700 <k...@w...pl>

    > Zamowisz w castoramie.
    > Dasz kierowcy pare złotych i pomoże ci wnieś.
    > Jak masz stadardową wysokość to płyta akurat na pionowo ci wejdzie.

    Panie kochany, gdzie w Siedlcach Ciastorama?

  • 17. Data: 2018-10-26 18:37:29
    Od: Czarek <c...@n...fm>

    > Jak to stary tynk to pewno stary nie ocieplony dom. Przy malowaniu na sciany
    zewnetrzne od srodka przyklej centymetr poltora centymetra styropianu. Przyklej
    siatke, zaciagnij i kladz gladz albo co tam chcesz. Warunkem do wykonania czegos
    takiego jest zdrowa bez grzyba sciana i sprawna wentylacja.

    Znów BZDURY wypisujesz.

    Od środka sobie styropianem swój czerep wyłóż, coś w nim w końcu będzie.

    Biegasz już po skrzyżowaniu aby sprawdzić jakie znaki są na pozostałych
    drogach?

    PS. cytat z tekstów Zenka (pl.misc.samochody):
    "Informuje i objasniam ze slowo pierdolic > ma podloze historyczne.
    Dawniej bylo uzywane w sytuacjach jak ktos opowiadal *bzdury*
    niestworzone historie itd. Czyli pierdolil."

    --
    Czarek

  • 18. Data: 2018-10-26 18:40:04
    Od: Czarek <c...@n...fm>

    W dniu 26.10.2018 o 20:14, Uzytkownik pisze:

    > UWAGA!!! KOGUTEK ZENEK KAPELINDER ALERT!!!
    >
    > JAK ZWYKLE TEN CYMBAŁ, KTÓRY NIE MA POJĘCIA UDZIELA LUDZIOM PORAD
    > SZKODLIWYCH!!!!!
    >
    > TAKIE POŁOŻENIE STYROPIANU OD WEWNĄTRZ MA ZA ZADANIE WYHODOWAĆ PLEŚŃ POD
    > STYROPIANEM I WPROWADZIĆ DO DOMU ZAPACH STĘCHLIZNY ORAZ SPRAWIĆ, ŻEBY
    > LUDZIE W NIM MIESZKAJĄCY ZACZĘLI CHOROWAĆ.

    Dla niego jeśli nie ma pleśni przy kładzeniu styropianu to już go nigdy
    nie będzie.

    --
    Czarek

  • 19. Data: 2018-10-26 18:49:29
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    Sa takie tapety styropianowe, wielu o nich slyszalo ale nikt nie widzial. W Lodzi nie
    znalazlem sklepu zeby pomacac. Macant jestem i bez pomacania staram sie nie kupowac.

  • 20. Data: 2018-10-26 19:05:20
    Od: Agent0700 <k...@w...pl>

    > Sa takie tapety styropianowe, wielu o nich slyszalo ale nikt nie widzial. W Lodzi
    nie znalazlem sklepu zeby pomacac. Macant jestem i bez pomacania staram sie nie
    kupowac.

    Nie lubisz niespodzianek?