  • 31. Data: 2018-09-13 22:51:19
    Temat: Re: Sterownik pokojowy
    Od: Mateusz Bogusz <m...@o...pl>

    W dniu 13.09.2018 o 09:33, m...@g...com pisze:
    > jak sterownik ustawię tak jak pisałem wcześniej np w łazience gdzie będę chciał
    mieć np 24 stopnie i tam nie założę głowicy na grzejniku, a w pozostałych
    pomieszczeniach będą grzejniki z głowicami na niższą temperaturę np 21 stopni to
    chyba będzie ok?

    Będzie ok o ile ten jeden grzejniczek odbierze tyle ciepła, inaczej piec
    wybuchnie!

    --
    Pozdrawiam,
    Mateusz Bogusz

  • 32. Data: 2018-09-13 23:52:11
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    Nie pierdol o jakims wybuchaniu. Kazdy kociol ma kilka zabezpieczen, ostatnim jest
    zawor bezpieczenstwa. W temacie chodzi o kociol gazowy. Jak temperatura wody
    przekroczy jakas ustawiona przez producenta wartosc to palnik sie wylacza bez wzgledu
    na to czy jakies zewnetrze sterowanie karze mu dalej grzac. Jak sie wylaczy palnik to
    moc natychmiast spada do zera a ruch powietrza wywolany ciagiem kominowym ostudzi
    wymiennik ciepla. Duza stala czasu jest w kotlach weglowych i na drewno, takich bez
    podajnika. Bo jak jest podajnik to ilosc paliwa jaka jest w palniku jest za mala zeby
    nastapil wzrost temperatury potrzebny do zagotowania wody. A nawet jak by woda sie
    zagotowala to maja zadzialac zawory bezpieczenstwa.

  • 33. Data: 2018-09-14 00:20:10
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    Przepraszam kaze a nie karze.

  • 34. Data: 2018-09-14 05:56:41
    Od: l...@g...com

    Większość kotłów na paliwo stałe z tzw. podajnikiem pracuje w układzie otwartym.
    Jeszcze kilka lat temu nie można było montować ich w układach zamkniętych.
    Teraz jest też ograniczenie do 300 kW.

  • 35. Data: 2018-09-14 09:07:14
    Od: Uzytkownik <a...@s...pl>

> [...]
    nastapil wzrost temperatury potrzebny do zagotowania wody. A nawet jak by woda sie
    zagotowala to maja zadzialac zawory bezpieczenstwa.

    Jak zwykle kogutek zenek największy zanwca, który się zna na wszystkim,
    pierdoli głupoty.

    Po pierwsze, żeby zabezpieczenia zadziałały przy kotle gazowym, musi być
    przepływ wody pomiędzy zasilaniem, a powrotem kotła. Bez tego przepływu
    można uszkodzić wewnętrzny wymiennik ciepła.

    Po drugie moc natychmiast nie spada do zera i nie ma przy kotłach
    gazowych czegoś takiego jak "ciąg kominowy". Przestań więc pierdolić
    takie głupoty, bo gówno się na tym znasz.

    Jak zwykle próbujesz zabłysnąć wiedzą, której po prostu nie masz i
    wprowadzasz ludzi w błąd.

    Oczywiście Mateusz przesadził z tym wybuchem, ale prawda jest taka, że w
    taki sposób ulegają uszkodzeniu kotły zamontowane przez pseudofachowców
    pokroju zenka, którym się tylko wydaje, ze się znają.

  • 36. Data: 2018-09-14 09:09:50
    Od: Uzytkownik <a...@s...pl>

    W dniu 2018-09-13 o 09:33, m...@g...com pisze:
    > czyli podsumowując /nie znam się na tych zarysowaniach, instalacjach jednorurkowych
    itp/: jak sterownik ustawię tak jak pisałem wcześniej np w łazience gdzie będę chciał
    mieć np 24 stopnie i tam nie założę głowicy na grzejniku, a w pozostałych
    pomieszczeniach będą grzejniki z głowicami na niższą temperaturę np 21 stopni to
    chyba będzie ok?

    Teoretycznie tak.

    Czy zadziała? Wszystko zależy od instalacji i całego układu.

    Niestety nic więcej nie jestem w stanie Ci podpowiedzieć, bo nie chcesz
    nic napisać o tej instalacji.

  • 37. Data: 2018-09-14 13:24:33
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    Mylisz sie jak zwykle. Nie jestem znawca kotlow gazowych. Ale z moich doswiadczen z
    przemyslem wiem ze producent kotla gazowego zanim wypuscil go na rynek sprawdzil pod
    katem bezpieczenstwa jego zachowanie we wszystkich mozliwych i niemozliwych
    sytuacjach jakie moga sie zdarzyc w czasie eksploatacji. Dal bys w koncu przepis na
    chleb wodny.

  • 38. Data: 2018-09-14 13:55:28
    Od: Uzytkownik <a...@s...pl>

> [...]
    sytuacjach jakie moga sie zdarzyc w czasie eksploatacji. Dal bys w koncu przepis na

    Najpierw poczytaj instrukcje montażu kotłów, a dopiero później się
    wymądrzaj.

    Nie bez powodu takich kotłów nie mogą montować takie tępe bubki jak ty.

    Ty natomiast dał byś w końcu przepis jak piec chleb w lodówce, albo byś
    odszczekał swoje głupoty, które wypisałeś.

  • 39. Data: 2018-09-14 15:16:38
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    Sluchaj bo drugi raz nie bede powtarzal. Jestes wiejskim zawzietym chlopkiem co nigdy
    sie nie przyzna do bledu. Do tego ciagle klamiesz i wymyslasz jakies dziwne historie
    nie majace w niczym oparcia. Zlapany na klamstwie jak kazdy wiejski cham sie mscisz.
    Wszystkie gazowe kotly CO maja szereg zabezpieczen na wszystkie mozliwe i malo
    prawdopodobne awarie. A do kilogramowego chleba nie uzywa sie 0,8 litra wody i w
    czasie pieczenia nie odparowuje cala woda. Jak bede mial kaprys to za kazdym razem
    jak cos napiszesz bede cytowal twoj przepis na chleb. Fersztejen?

  • 40. Data: 2018-09-14 15:53:25
    Od: Uzytkownik <a...@s...pl>

> [...]
    historie nie majace w niczym oparcia. Zlapany na klamstwie jak kazdy wiejski cham sie

    Dokładnie opisałeś swoje zachowanie.

    > Wszystkie gazowe kotly CO maja szereg zabezpieczen na wszystkie mozliwe i malo
    prawdopodobne awarie.

    Powtarzam jeszcze raz: gówno wiesz na ten temat, dlatego zamilcz, bo
    kolejny raz złośliwie wprowadzasz ludzi w błąd. Nie doradzaj w tematach
    w których kompletnie nie masz pojęcia, a takimi tematami są: automatyka,
    elektryka, ogrzewnictwo.
    Kotły gazowe nie posiadają zabezpieczeń na wszelkie, możliwe i mało
    prawdopodobne awarie, ale mają szereg wymagań stawianych instalatorom
    przez producentów.

    > A do kilogramowego chleba nie uzywa sie 0,8 litra wody i w czasie pieczenia nie
    odparowuje cala woda.

    Gówno mnie interesuje co ty uważasz. Chcesz to możesz piec bez wody w
    lodówce.

    > Jak bede mial kaprys to za kazdym razem jak cos napiszesz bede cytowal twoj przepis
    na chleb. Fersztejen?

    Bo jesteś starym, stetryczłym debilem. Po chuj cały czas przypierdalasz
    się do mnie i we wszystkich wątkach jak debil wypisujesz kłamstwa o
    wodnym chlebie?
    Ja natomiast za każdym razem jak bezpodstawnie będziesz pisał kłamstwa,
    manipulował wypowiedziami i mnie atakował to będę przytaczał twoje
    głupoty, które wypisywałeś.