  • 21. Data: 2014-07-27 22:59:19
    Temat: Re: Studnia vs pozwolenia
    Od: dolniak <d...@g...com>

    A czy ja każę mu to robić?? Bylbym jednak nie w porządku,gdybym napisal,że nie,a np
    pobór wody się zmniejszyl,i wodociągi skontrolowaly dlaczego.
    Wrócilem na wątek,bo zapomnialem o najważniejszym:o glębokości ujęcia decyduje koniec
    warstwy wodonośnej,a nie studniarz lub zleceniodawca(tzn oni też,gdy kończy się
    sprzęt lub kasa).Jeśli w okolicy jest woda na 15 metrach,to i u ciebie też tak może
    być.poglębianie odwiertu czasem przynosi calkiem niespodziewane skutki...

  • 22. Data: 2014-07-28 09:11:34
    Temat: [OT] Re: Studnia vs pozwolenia
    Od: Baczek <m...@p...onet.pl>

    W dniu 2014-07-27 11:54, .:Artur:. pisze:
    > U?ytkownik "dolniak" <d...@g...com> napisa? w wiadomo?ci
    ps.com...
> [...]
    > wodoci?gu mam takie ?e zastanawiam sie czy nie u?ywa? te? jej w domu do
    > oko?a ludzie maj? pokopane studnie i podpiete do domu. w promieniu 300m mam
    > 4 studnie u 4 sasiadow. Jak wykopi? za p?ytk? to mog? mie? potem problem z
    > utrzymaniem jako?ci wody g??bsza b?dzie pod tym wzgl?dem lepsza i czystsza.
    > Zreszt? w mojej miescowo?ci planowane by?o zapasowe ?r?o wody dla
    > opkicaznego miasta wiec woda musi spe?nia? jakie? podstawowe warunki
    > inaczej nie plnowali by tu budowy.
    > A te 30m to tak lekko na wyrost planuje miedzy 20-25 tak maja pokopane w

    Artur, zainteresował mnie Twój wątek, ale niestety nie daje rady czytać.
    Widzę Twoje posty jak powyżej.
    Może, jak będziesz miał chwile skonfigurujesz swojego OE?
    opis np http://www.grzegorz.net/oe/config.php

    Pozdrawiam

  • 23. Data: 2014-07-28 09:23:14
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 27.07.2014 11:54, .:Artur:. pisze:
    [ciach sieczka]

    Chłopie! Ustaw kodowanie...

    --
    Boga prawdopodobnie nie ma.
    A teraz przestań się martwić

  • 24. Data: 2014-07-28 11:52:33
    Temat: Re: [OT] Re: Studnia vs pozwolenia
    Od: k...@g...com

    W dniu poniedziałek, 28 lipca 2014 09:11:34 UTC+2 użytkownik Baczek napisał:

> [...]
    >
    > Widzę Twoje posty jak powyżej.
    >
    > Może, jak będziesz miał chwile skonfigurujesz swojego OE?

    Ty kaszanisz. Ty ustaw kodowanie i będzie dobrze.

  • 25. Data: 2014-07-28 18:20:47
    Od: Czarek <c...@n...fm>

    W dniu 2014-07-28 o 11:52, k...@g...com pisze:

    > Ty kaszanisz. Ty ustaw kodowanie i będzie dobrze.

    Jakim k...a prawem kogoś pouczasz w temacie pisania na grupy news?
    Zacznij od porządków u siebie i jak z tym skończysz to dopiero mów innym
    co mają robić!

    --
    Czarek

  • 26. Data: 2014-07-28 19:54:15
    Od: k...@g...com

    W dniu poniedziałek, 28 lipca 2014 18:20:47 UTC+2 użytkownik Czarek napisał:

    > Jakim k...a prawem kogoďż˝ pouczasz w temacie pisania na grupy news?
    >
    > Zacznij od porz�dk�w u siebie i jak z tym sko�czysz to dopiero m�w innym
    >
    > co majďż˝ robiďż˝!
    >

    > --
    >
    > Czarek
    Spierdalaj przymule bagienny.

  • 27. Data: 2014-07-29 08:44:15
    Od: Czarek <c...@n...fm>

    W dniu 2014-07-28 o 19:54, k...@g...com pisze:

    > Spierdalaj przymule bagienny.

    Takie teksty o możesz pisać takim nieopierzonym matołom jak ty.

    --
    Czarek