  • 11. Data: 2019-10-25 20:29:00
    Temat: Re: Styropian Austrotherm
    Od: Mateusz Bogusz <m...@o...pl>

    On 25.10.2019 15:03, SpiskowyMocny wrote:
    > A ci co wieidzą to i tak są w takiej samej sytuacji co ci co nie wiedzą,
    > bo niby co zrobią, otworzą własną fabrykę materiałów budowlanych?

    Nie przepłacą chociaż. Dobre i to.

    --
    Pozdrawiam,
    Mateusz Bogusz

  • 12. Data: 2019-10-25 21:18:15
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu poniedziałek, 21 października 2019 18:40:56 UTC+2 użytkownik s...@g...com
    napisał:

    > Uwaga, wroze:
    > zmierzyl wymiary plyt, uzyl tajemnej widzy przekazywanej dzieciom w okreslonych
    porach przedwieczornych kiedy ich rodzicie nie patrza uzyskujac objetosc plyty. Uzyl
    nastepnie przyrzadu czarnoksieskiego wskazujacego na ilosc materyi w rzeczonej plycie
    a nastepnie przy uzyciu weglowego precika i glownie weglowych cienkich plyteczek
    uzywajac tajemnej metody uzyskal gestosc.

    > Taka to procedure wykonal dla calej paczki plytek styropianowych.
    >
    > Tak wywrozylem :)

    Łopata piachu na etapie produkcji styro na m3 gotowego styro i wg Twojej
    czarodziejskiej metody gęstość przekroczy normę;

  • 13. Data: 2019-10-27 18:19:59
    Temat: Styropian Austrotherm
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    Zmierzyles gęstość całej paczki?

  • 14. Data: 2019-10-28 11:59:59
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik SpiskowyMocny T...@p...o2.pl ...

    osc-wyrobow-budo
    er=1108 "84 %

    > Myślę że te dane są i tak mocno zniżone, bo w rzeczywistości jest
    > znacznie gorzej, ale kto posmaruje, ten jedzie.
    > Nie wiem czy wszyscy wiedzą, bo nikt nie wie od czego im pękają
    > ściany, posadzki, fundamenty.
    > A ci co wieidzą to i tak są w takiej samej sytuacji co ci co nie
    > wiedzą, bo niby co zrobią, otworzą własną fabrykę materiałów
    > budowlanych?

    No własnie to jest dobre pytanie.
    Kupuje styro niezgodny ze specyfikacja.
    Firma kładzie.
    Po fakcie, badam styro i okazuje sie ze jest za lekki etc.

    Co moge zrobic?
    Żadac od sprzedawcy zwrotu całych poniesionych kosztów?
    Żadac zwrotu kasy za styro?
    Jakie prawa ma konsument?

    Bo pewnie jakbym był producentem i wiedziałbym ze przycinam ale nikt sie
    do tego nie przyczepia bo kazdy stweirdza ze tak musi byc to co takiego
    producenta ma powstrzymywac przed nieuczciwymi praktykami?

    Ale jakby mu tak 10% klientów zażadało zwrotu całosci poniesionych
    kosztow...

    --
    Pozdrawia... Budzik
    Delikatnie chwytasz, rozchylasz nogi, bierzesz do ust i zaczynasz

  • 15. Data: 2019-10-28 13:08:10
    Od: Pete <n...@n...com>

    W dniu 2019-10-28 o 11:59, Budzik pisze:
> [...]
    >
    > Co moge zrobic?
    > Żadac od sprzedawcy zwrotu całych poniesionych kosztów?

    AFAIR możesz żądać zwrotu kosztów instalacji do max kwoty zakupu.

    --
    Pete

  • 16. Data: 2019-10-28 17:59:58
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Pete n...@n...com ...

    > AFAIR możesz żądać zwrotu kosztów instalacji do max kwoty zakupu.

    Całkiem interesujaca opcja :)

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Kpić z filozofii to filozofować naprawdę."

  • 17. Data: 2019-11-04 21:59:02
    Od: Uzytkownik <a...@s...pl>

    > Zmierzyles gęstość całej paczki?

    Jak zwykle pieprzysz od rzeczy i udzielasz szkodliwych i głupich odpowiedzi.