  • 21. Data: 2019-12-04 08:20:42
    Temat: Re: Super lodówka
    Od: Robert Wańkowski <r...@w...pl>

    > Każdą idzie zabudować :)

    Ale to już jest korpus po starej lodówce.

    Robert

  • 22. Data: 2019-12-04 12:53:40
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    A Ty coś więcej w temacie masz do napisania? Napisz coś o kosztach otwierania
    lodówki.

  • 23. Data: 2019-12-04 13:08:44
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu wtorek, 3 grudnia 2019 21:08:49 UTC+1 użytkownik Mateusz Bogusz napisał:

    > Ja mam 2m chłodziarkę bez zamrażalnika w kuchni i 180L zamrażalnik
    > otwierany od góry w kotłowni. Żona...zachwycona, bo na Święta po raz
    > pierwszy w życiu wszystko się zmieściło do lodówki. Do zamrażalnika
    > chodzi średnio 2-3 razy w tygodniu - zanieść zakupy i przynieść coś na
    > obiad.

    Mam praktycznie tak samo: duża lodówka w kuchni i duża zamrażara w garażu
    Uważam ze to praktyczne rozwiązanie. Jedynie co w przyszłości zmienia to zamiast
    zamrażarki otwieranej od góry kupie taką wysoką z półkami(ale nie szuflady) otwieraną
    jak lodówka

    > Same urządzenia nie posiadają jakiś bajerów poza światłem i temperaturą
    > na gałkę.

    Zamrażarka moja nawet światła nie ma;)

  • 24. Data: 2019-12-04 13:48:48
    Od: collie <c...@v...pl>

    W dniu 4.12.2019 o 06:57, Marcin N pisze:

    > Nie chciałbym być natrętny, ale gdybyś nie uciekał z polskiego to byś wiedział, że
    > 'umiałbyś', 'wychodziłbyś' - pisze się razem.
    > Natomiast 'byś wychodził' - pisze się osobno. 'Mógłbym' napiszesz razem, ale
    > 'można by' - osobno, bo to ostatnie jest w formie bezosobowej.

    Niekoniecznie uciekał. Może po prostu nie mógł być na lekcji,
    bo akurat tatko kazali krasulę na rowie popaść, ziemniaki za
    pługiem zbierać, czy powrósła kręcić. Życie wiejskich dzieci
    i po drugiej wojnie łatwe nie było, nie tylko w reymontowskich
    czasach.

  • 25. Data: 2019-12-04 14:14:14
    Od: Mateusz Viste <m...@x...invalid>

    2019-12-04 o 03:53 -0800, Zenek Kapelinder napisał:
    > A Ty coś więcej w temacie masz do napisania? Napisz coś o kosztach
    > otwierania lodówki.

    Starszy pan nie zrozumiał o czym mowa. Nikt tutaj nie przejmuje się
    kosztem otwierania lodówki. Wskazywałem natomiast, że rozwiązanie z
    podglądem mogłoby ewentualnie pozwolić zmniejszyć ślad ekologiczny
    takiej lodówki przy użytkowni(cz)kach co to przed lodówką lubią stać i
    podziwiać jej zawartość.

    Mateusz

  • 26. Data: 2019-12-04 14:31:37
    Od: WS <L...@c...pl>

    On Wednesday, December 4, 2019 at 12:53:41 PM UTC+1, Zenek Kapelinder wrote:
    > A Ty coś więcej w temacie masz do napisania? Napisz coś o kosztach otwierania
    lodówki.

    Ja mam jednodrzwiowa Silesie z czasow komuny, moja zona tez lubi otwierac bez sensu
    ;) Koszt pradu to..., ale zbyt czesto (zwlaszcza w lecie) trzeba ta lodowke
    rozmrazac, bo kilka kg lodu sie uzbiera, a to juz mocno upierdliwe jest. Kamera to
    jakis pomysl ;)

    Na wsi mam juz znacznie nowsza, osobne drzwiczki do zarazarki i jest OK.

  • 27. Data: 2019-12-04 16:51:54
    Od: collie <c...@v...pl>

    > Wskazywałem natomiast, że rozwiązanie z
    > podglądem mogłoby ewentualnie pozwolić zmniejszyć ślad ekologiczny
    > takiej lodówki przy użytkowni(cz)kach co to przed lodówką lubią stać i
    > podziwiać jej zawartość.

    Napisz coś o śladzie ekologicznym pozostawianym przed
    lodówką przez Twe panienki wełniane. Baranie wełniany.

    https://www.youtube.com/watch?v=I8Ezf9vA2_g

  • 28. Data: 2019-12-04 18:13:10
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    Zrozumiał starszy pan, ten co pisał nie rozumiał e3 co pisal. Wyraźnie zaznaczyles ze
    istnieje sprawa kosztów przyglądania się lodowce w środku. A to bzdura. Do tego
    lodówka otwierana do gory. Ze względów praktycznych poroniony pomysł do domu. Z
    drugiej widać że wiesz że przy otwieraniu normalnej lodówki wymienia się powietrze na
    cieplejsze. A w otwieranej do góry nie wymienia się. Proponując zmianę na otwierana
    do góry podświadomie chcesz zaoszczędzić na grzaniu powietrza. W szkole uczą że jak
    jakaś substancja ma niskie cieplo wlasciwe i mało wazy to ilosc ciepla potrzebna do
    podniesienia temperatury o kilka stopni jest bardzo mala. Tak mała że dopiero po roku
    da się zauważyć różnicę pomiędzy lodówka otwierana dla kaprysu patrzenia a lodówka
    używana zeby jak najmniej była otwarta bo tak jakis baran ekolog w tv powiedział.

  • 29. Data: 2019-12-04 18:25:06
    Od: KIKI <h...@u...dl>

    On 03.12.2019 09:45, Budyń wrote:

    > taki ekran kosztuje zapewne wiecej niz straty na zbednym otwieraniu będą. Słowo
    "zbędne" jest kluczowe - ile razy zaglądasz do lodówki i nic nie bierzesz/wkładasz.
    Raz na 10 razy?

    To wszystko to nonsens. Jak ludzie z ajfonami Nakupią tego gówna i
    zaczynają doceniać jak im brakuje pieniędzy na inne rzeczy, a ten szajs
    przestaje działać.

  • 30. Data: 2019-12-04 19:27:46
    Od: collie <c...@v...pl>

    > Powinny być szklane z wyłączaniem przeźroczystości.

    Proch już został wymyślony: lodówki ze szklanymi drzwiami
    do nabycia pod nazwą "witryny chłodnicze". Na razie to
    proch czarny, gdyż nie mają wyłączania przezroczystości.