  • 41. Data: 2019-12-06 08:44:20
    Temat: Re: Super lodówka
    Od: Robert Wańkowski <r...@w...pl>

    > Efekt był taki, że przy górze było te -19 ale jeśli zamrażarka
    > nie była w odpowiedni sposób załadowana to u dołu mogło być w okolicach
    > zera.
    Może myszy styropian z dna wyżarły? :-)

    Robert

  • 42. Data: 2019-12-06 09:04:05
    Od: Marcin Debowski <a...@I...zoho.com>

    On 2019-12-06, Robert Wańkowski <r...@w...pl> wrote:
    > Może myszy styropian z dna wyżarły? :-)

    Podejrzewam, że myszy się nazywają tania, gówniania, zamrażarka, ale to
    była moja pierwsza i jak dotąd ostatnia tego typu więc po prawdzie nie
    wiem. Mam w tej chwili pionową z szufladami i pod każdą jedną szufladą
    idą przewody.

    --
    Marcin

  • 43. Data: 2019-12-06 09:07:48
    Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl>

    Pan Robert Wańkowski napisał:

    > Może myszy styropian z dna wyżarły? :-)

    One to żrą? Byłem przekonany, że styropian wynoszą w celu dokonania
    termomodernizacji swoich nor.

    --
    Jarek

  • 44. Data: 2019-12-06 10:34:25
    Od: Adam <a...@p...onet.pl>

    > One to żrą? Byłem przekonany, że styropian wynoszą w celu dokonania
    > termomodernizacji swoich nor.

    Myszy to nie wiem, czy jedzą. Widziałem, jak nosiły malutkie kawałeczki.
    Natomiast kury żrą styropian, jak głupie. Wystarczy, że jedna spróbuje,
    a następne małpują.

    --
    Pozdrawiam.

    Adam

  • 45. Data: 2019-12-06 11:11:32
    Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl>

    Pan Adam napisał:

    > Myszy to nie wiem, czy jedzą. Widziałem, jak nosiły malutkie kawałeczki.

    No to się potwierdza.

    > Natomiast kury żrą styropian, jak głupie. Wystarczy, że jedna spróbuje,
    > a następne małpują.

    Nie tylko kury. Ogólnie jest problem z ptakami wydziobującymi styropian
    z elewacji. Nażre się taki, ma pełny żołądek, zaje mu się, że więcej
    już jeść nie musi. A potem pada z głodu.

    Jarek

    --
    Czy lenistwo na łokcie się mierzy?
    Skąd wiadomo, że Jurek to Jerzy?

  • 46. Data: 2019-12-06 11:13:14
    Od: Robert Wańkowski <r...@w...pl>

    W dniu 2019-12-06 o 10:34, Adam pisze:

    > Myszy to nie wiem, czy jedzą. Widziałem, jak nosiły malutkie kawałeczki.
    > Natomiast kury żrą styropian, jak głupie. Wystarczy, że jedna spróbuje,
    > a następne małpują.

    No i jaja są w styro-skorupce. :-)

    Robert

  • 47. Data: 2019-12-06 11:20:06
    Od: Robert Wańkowski <r...@w...pl>

    > Mam poszukać

    Z tego co przez te kilka dni się dowiedziałem to są albo z No Frost,
    albo standardowe z dziurką w plecach. Te pierwsze wysuszają żarcie i
    trzeba trzymać w pojemnikach i są głośniejsze.

    Co do zamrażalnika to jest jedna z chyba ciekawym rozwiązaniem. Taka
    tacka metalowa, która obrasta lodem, a reszta komory nie. Wystarczy ją
    wyjąć i spłukać gorącą wodą.

    Robert

  • 48. Data: 2019-12-06 13:00:01
    Od: Sir_Robak <s...@o...pl>

    W dniu 2019-12-04 o 23:21, Uzytkownik pisze:

    > I to coś w ogóle działa?
    >
    > Przecież nikt tak chyba nie potrafi spierdolić lodówek jak Samsung.

    E.. przesadzacie Panie ;)
    U rodziny podstawowy model no frost już z 10 lat wizualnie i
    funkcjonalnie jak nowa, u nas max space 5 lat i poza szarpaniem małżonki
    szufladami w zamrażarce powodujące pęknięcia jest OK.

    Robak

  • 49. Data: 2019-12-06 14:24:50
    Od: Marcin Debowski <a...@I...zoho.com>

    On 2019-12-06, Adam <a...@p...onet.pl> wrote:

    > Myszy to nie wiem, czy jedzą. Widziałem, jak nosiły malutkie kawałeczki.
    > Natomiast kury żrą styropian, jak głupie. Wystarczy, że jedna spróbuje,
    > a następne małpują.

    Mój chomik żarł kalafonię, którą żem był używał do lutowania.

    --
    Marcin

  • 50. Data: 2019-12-06 18:24:21
    Od: yabba <...@...pl>

    > Mój chomik żarł kalafonię, którą żem był używał do lutowania.

    Sam otwierał szafkę/skrzynkę z narzędziami, otwierał pudełko z kalafonia
    i się nią delektował?
    Czy raczej Ty sam podrzucałeś biedakowi kalafonię
    do klatki w ramach strasznego eksperymentu?

    yabba