  • 11. Data: 2018-03-08 08:09:41
    Temat: Re: Szambo betonowe czy z tworzywa
    Od: abomito <a...@w...pl>

    W dniu środa, 7 marca 2018 21:06:46 UTC+1 użytkownik pierdofon napisał:
    > nawet jak jest zbiornik betonowy, ciezki?
    Że co- też wypłynie? Nie da rady, za ciężki.Stosunek wyporności do wagi jest dużo
    gorszy.Ponieważ jest pionowe boki, grunt trzyma i boki, a ciężar ziemi na górze
    dokłada się do masy.Ale - przecież robione statki z betonu.A Anglicy cały port z
    betonu przewieżli do Francji.I to w kale!

  • 12. Data: 2018-03-08 09:09:34
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu środa, 7 marca 2018 18:14:49 UTC+1 użytkownik Janusz napisał:

    > Do rowu w drodze, tam płynie czysta woda :)
    Tia, czysta;)
    A zimą wylot wody nie zamarza?
    PS
    Znaczy ze jak ktoś na górce nie mieszka to oczyszczalnia nie dla niego bo nie ma
    gdzie tej wody upuszczać.

  • 13. Data: 2018-03-08 09:45:18
    Od: Budyń <b...@g...com>

    W dniu czwartek, 8 marca 2018 09:09:36 UTC+1 użytkownik Kris napisał:

    > Znaczy ze jak ktoś na górce nie mieszka to oczyszczalnia nie dla niego bo nie ma
    gdzie tej wody upuszczać.

    a u nas mają a górki niet. Inna sprawa ze juz dwóch sąsiadów swoje oczyszczalnie
    naprawiali bo się zamuliły. Ależ była rozpierducha na podwórku :)
    Woda wsiąka - ale musi być czysta.

    b.

  • 14. Data: 2018-03-08 11:08:32
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu czwartek, 8 marca 2018 09:45:19 UTC+1 użytkownik Budyń napisał:

    > Woda wsiąka
    Do wód gruntowych;)

    > - ale musi być czysta.

    Ścieki to ścieki, niby coś tam te oczyszczalnie oczyszczają ale ja bym swoim podwórku
    nie konieczne chciał żeby wsiąkało

  • 15. Data: 2018-03-08 13:28:34
    Od: Janusz <j...@o...pl>

    W dniu 2018-03-08 o 11:08, Kris pisze:

    > Do wód gruntowych;)

    > Ścieki to ścieki, niby coś tam te oczyszczalnie oczyszczają ale ja bym swoim
    podwórku nie konieczne chciał żeby wsiąkało

    oczyszczalnia oczyszczalni nie równa, jedne lepsze inne gorsze, ja zanim
    kupiłem swoją to oglądałem co mają inni i co im wychodzi, a wychodziła
    tam także czysta woda, co nawet byłem zaskoczony bo czytałem jak to
    niestabilne są takie oczyszczalnie kompaktowe i że łatwo zabić bakterie,
    ale tego producenta akurat są dobre, kupiłem i jestem zadowolony, woda
    nawet zapachu nie ma, wiem bo oczyszczalnia zakończona jest studniąe
    chłonną na działce, wąchałem ją w środku i byłe zaskoczony, pojawia się
    trochę osadu ale zostaje on w studni, a do rowu idzie tylko przelew ze
    studni na taki okres jak teraz gdy ziemia nasiąknięta. Mogę tą wodą
    podlewać ogródek oprócz warzyw, robiłem to wielokrotnie, zapachów zero,
    pompowałem pompą ze studni chłonnej.

    --
    Pozdr
    Janusz

  • 16. Data: 2018-03-08 15:19:58
    Od: Sir_Robak <s...@o...pl>

    W dniu 2018-03-08 o 08:09, abomito pisze:
> [...]
    dokłada się do masy.Ale - przecież robione statki z betonu.A Anglicy cały port z
    betonu przewieżli do Francji.I to w kale!

    Za ciężki taaa.... tu nie ma co polemizować ;)
    http://forum.muratordom.pl/showthread.php?81029-wyso
    ka-woda-czy-moze-wypchnac-zbiornik

    Robak