  • 51. Data: 2020-10-31 22:50:35
    Temat: Re: Szukam routera sensownego
    Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl>

    Lisciasty napisał:

    > Jest chujowy i tyle. 2 gwiazdki w góglu przy opiniach firmy o czymś
    > chyba świadczą.

    A o czym może świadczyć osiem gwaiazdek?

    Jarek

    --
    ***** ***

  • 52. Data: 2020-10-31 22:55:30
    Od: Lisciasty <l...@p...pl>

    W dniu sobota, 31 października 2020 22:50:38 UTC+1 użytkownik Jarosław Sokołowski
    napisał:
    > A o czym może świadczyć osiem gwaiazdek?
    >
    > Jarek
    >
    > --
    > ***** ***

    Zgadnij jakie SSID ma nowy router, który wczoraj uruchomiliśmy :]

    L.

  • 53. Data: 2020-10-31 22:57:50
    Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl>

    Lisciasty napisał:

    > Zgadnij jakie SSID ma nowy router, który wczoraj uruchomiliśmy :]

    Zgadłem? Co wygrałem?

    --
    Jarek

  • 54. Data: 2020-10-31 23:55:36
    Od: KIKI <h...@u...dl>

    On 31.10.2020 22:47, Lisciasty wrote:

    > Jest chujowy i tyle. 2 gwiazdki w góglu przy opiniach firmy o czymś
    > chyba świadczą. Nawet speluny gdzie serwują wędzonego kota
    > mają zwykle więcej gwiazdek :]

    Ale nie pisz bzdur tylko jaki masz ping do onetu na przykład, a jaki to
    dnsa google? Pingnij oneta o cztery ósemki.
    A ile pokazuje speedtest ?

  • 55. Data: 2020-11-01 09:25:38
    Od: Lisciasty <l...@p...pl>

    W dniu sobota, 31 października 2020 23:56:10 UTC+1 użytkownik KIKI napisał:
    > Ale nie pisz bzdur tylko jaki masz ping do onetu na przykład, a jaki to
    > dnsa google? Pingnij oneta o cztery ósemki.
    > A ile pokazuje speedtest ?

    Wieczorem pokazuje w porywach 1Mbps ale to na download,
    upload jest prawie 0,0nic. Nie da się strony zwykłej otworzyć czy poczty.

    L.

  • 56. Data: 2020-11-01 16:52:08
    Od: KIKI <h...@u...dl>

    On 01.11.2020 09:25, Lisciasty wrote:

    > Wieczorem pokazuje w porywach 1Mbps ale to na download,
    > upload jest prawie 0,0nic. Nie da się strony zwykłej otworzyć czy poczty.

    A ping jaki masz do onetu ?

  • 57. Data: 2020-11-01 18:20:36
    Od: Lisciasty <l...@p...pl>

    W dniu niedziela, 1 listopada 2020 16:52:31 UTC+1 użytkownik KIKI napisał:
    > A ping jaki masz do onetu ?

    Sprawdzane teraz. 318, 735, 3693

    Jak przejdę na LTE to mam 30ms.

    L.

  • 58. Data: 2020-11-01 21:54:56
    Od: KIKI <h...@u...dl>

    On 01.11.2020 18:20, Lisciasty wrote:

    > Sprawdzane teraz. 318, 735, 3693

    To makabra faktycznie. Ale pewien jesteś, że nic się nie zepsuło ?

    zrób z cmd:

    tracert onet.pl

    i wklej tu

  • 59. Data: 2020-11-19 22:15:30
    Od: Kżyho <k...@c...pl>

    > Tego nie da się "sprawdzić solidnie", te parametry mają sens
    > wyłącznie statystyczny, tylko we wstępnie określonych warunkach
    > coś w ogóle znaczą. Wirus te warunki zmienił -- i faktycznie
    > w wielu miejscach kraju łączność siadła (mam sporą próbkę do
    > badań). Z kolei w dużych miastach jest gęsto od luda, a eter
    > nie jest z gumy -- nawet fejsbukowcy potrafią wysycić pasma
    > (też widzę, jak to się w ostatnich kilku latach zmieniło).
    > Zabawna jest wiara tych, którym się wydaje, że po wprowadzniu
    > jakiejś mitycznej 7G będzie można wyrzucić wszystkie światłowody.

    Ja siedzę na LTE tylko i wyłącznie dlatego, że tego światłowodu się
    właśnie doprosić nie mogę...
    Ale tak, też nie mogę wielu ludzi zrozumieć, jak ja tu staczam
    codziennie nierówną walkę o każdy megabit, żeby jakoś mi ten net na tym
    LTE działał, a ludzie mają 3 dostawców FTTH i... nie biorą, bo im
    mobilny starczy :O
    A to przepaść przecież jest pomiędzy tymi dwoma sposobami łączenia się z
    internetem.

    Pzdr

    --
    /__/_* /
    / ) /_(//)()

  • 60. Data: 2020-11-20 11:03:59
    Od: GreDi <g...@n...pl>

    W dniu 19.11.2020 o 22:15, Kżyho pisze:
> [...]
    > codziennie nierówną walkę o każdy megabit, żeby jakoś mi ten net na tym
    > LTE działał, a ludzie mają 3 dostawców FTTH i... nie biorą, bo im
    Identycznie jest u mnie na ulicy (domki jednorodzinne). Pojawił się
    lokalny dostawca z FTTH (GPON dokładniej, po słupach PGE, chyba MAX do
    600Mbps w ofercie). Byłem jedynym na ulicy, który skorzystał s usługi,
    bo 99zł/m za 300, trzeba płacić a LTE nolimit kosztowało w tedy ~60zł.
    DROGO!
    Dojechał lockdown, praca zdalna, zdalna nauka i okazało się, że te LTE
    było na tyle przeciążone, że 2Mbps ledwo robiło opóźnienia 300ms i
    straty pakietów. Obecnie widzę frekwencję pociągniętych FC na poziomie
    85% na ulicy.

    Obecnie mam:
    Onet.pl
    > 64 bytes from sg1.any.onet.pl (213.180.141.140): icmp_seq=1 ttl=53 time=9.34 ms
    ping.atman.pl
    > 64 bytes from z-ping.atman.pl (217.17.32.110): icmp_seq=1 ttl=58 time=4.03 ms
    google.com
    > 64 bytes from waw02s13-in-f14.1e100.net (172.217.16.14): icmp_seq=1 ttl=120
    time=3.52 ms
    allegro.pl
    > 64 bytes from 5.134.213.82 (5.134.213.82): icmp_seq=1 ttl=58 time=10.0
    mstime.nask.pl
    > 64 bytes from 5.134.213.82 (5.134.213.82): icmp_seq=1 ttl=58 time=10.0 ms

    Zakładkę dwóch umów (z LTE), miałem ponad pół roku. Ale już mnie
    trafiało... głównie niestabilność tej technologii. Obecnie, jakbym
    niemiał do dyspozycji FTTH, to uciekałbym w 5G (akurat jestem w
    teoretycznym zasięgu, chociaż nie sprawdzałem). Mimo iż routery na
    allegro przekraczają 1k. W nadziei, że ta sieć jeszcze nie jest
    przeciążona. Ale co robić, obecnie bez Internetu jest lipa.

    BTW ma ktoś z was 5G routera?
    --
    GreDi