  • 1. Data: 2021-10-07 21:41:55
    Temat: Tajniki spalania wody w kotłach grzewczych i silnikach spalinowych - Jerzy Orzeł
    Od: a a <m...@g...com>

    "Tajniki spalania wody w kotłach grzewczych i silnikach spalinowych - Jerzy Orzeł

    https://youtu.be/mBV0M2wm6Dg

  • 2. Data: 2021-10-07 21:44:50
    Od: a a <m...@g...com>

    On Thursday, 7 October 2021 at 21:41:56 UTC+2, a a wrote:
    > "Tajniki spalania wody w kotłach grzewczych i silnikach spalinowych - Jerzy Orzeł
    >
    > https://youtu.be/mBV0M2wm6Dg

    "Zapraszamy do wysłuchania wykładu Jerzego Orła o dodatkowym zasilaniu kotłów
    grzewczych i silników spalinowych w wodę jako paliwo oraz od ciekawych pomysłach
    stosowanych w uprawie malin i innych roślin.

    Nagranie zostało wykonane podczas imprezy Święto Żywiołów - Słowiański piknik mocy
    (16-17.06.2018) - zorganizowanego przez Andrzeja Nikodemowicza.

    Kontakt: www.Karkasy.pl
    Ilość wejść: 3 418, w tym dzisiaj: 1
    Category: Nauka, Wolna energia
    Tags: permakultura, wolna energia

  • 3. Data: 2021-10-07 21:46:25
    Od: a a <m...@g...com>

    On Thursday, 7 October 2021 at 21:44:51 UTC+2, a a wrote:

> [...]
    (16-17.06.2018) - zorganizowanego przez Andrzeja Nikodemowicza.

    12 komentarzy

    https://porozmawiajmy.tv/tajniki-spalania-wody-w-kot
    lach-grzewczych-i-silnikach-spalinowych-jerzy-orzel/

    joe
    11 grudnia 2018 at 20:22

    "ej, skoro o wodzie mowa to sprawdźcie temat ogniwa joe'go czyli Joe Cell
    joecell.pl
    jan
    6 grudnia 2018 at 22:25

    Zanim większość oglądających popadnie w stan zachwytu......Idee bardzo piękne,
    ale przyglądam się od pewnego czasu tym magikom od dodawania wody, czy to do silnika
    spalinowego, czy to do pieca.... i co ? ano nic konkretnego - bredzą coś o
    katalizatorach potrzebnych do poprawnego rozbicia cząstek wody (poprzez uzyskanie
    bardzo wysokiej temperatury) na cząsteczki wodoru i tlenu. Ale co to za katalizator?
    to cicho sza. W niektórych filmikach pojawia się informacja z prośbą o dotację -
    skoro są oszczędności na spalaniu, to znaczy że pieniążki zostają w kieszeni, więc po
    co datki ????...... Tu, nie , tak dla jasności sytuacji. Nie udało mi się dotąd
    naocznie zobaczyć tych wynalazków, choć skłonny jestem wesprzeć wynalazców nie tylko
    dobrym słowem. Kilka dni temu obejrzałem film domorosłego wynalazcy, który w swoim
    piecyku osiągnął 1800 stopni C..... Jak to zmierzył - mgliste i bezsensowne

    tłumaczenie, podobnie jak odpowiedź na pytanie dlaczego piec żeliwny się nie
    roztopił, ale 8mm drzwiczki pieca już tak.... panaceum to specjalny katalizator
    .....ręce opadają... Chcę się umówić aby to cudo obejrzeć - gość nabiera wody w usta
    i nie odpowiada. Nie chcę mu ukraść pomysłu, lecz sprawdzić, czy to nie jest jakiś
    żart. Mowa tu o tym, aby nie rywalizować, tylko współpracować. Ale konkretów czy też
    wskazówek brak - jesli to prawda, to chylę czoło, jeśli żart - to nie stosowny....
    wszystko fajnie...wodór sie pali ( wręcz wybucha), tlen potrzebny do spalania...
    tylko że jest to reakja wybuchowa w wyniku której powetaje ....z powrotem woda....
    Patrz gaz Browna. A jak destrukcyjny jest wpływ wody na silnik,czy piec którym
    ogrzewacie dom pomyślcie sami. Pozdrawiam

    Pingback: Aktualności wyborcze, 18.09.2018 - Jan Zbigniew hrabia Potocki -
    porozmawiajmy.tk
    Sebastian
    10 września 2018 at 08:38

    https://joemonster.org/filmy/93044/Rosyjski_eksperym
    ent_z_woda_i_rozgrzanym_olejem
    Andrzej Gawęda
    1 września 2018 at 23:58

    Czy w Gumowie nadal można kupić piec z wtryskiem wody
    Zen Yen
    17 sierpnia 2018 at 00:06

    Dotyczy wolnej energii i zbliżonych ..Czy znacie jakieś dobre forum gdzie mogę
    podrzucić dość ciekawe materiały z NewsLetterów USA .
    Zen Yen
    17 sierpnia 2018 at 00:04

    Czy znacie jakieś dobre forum gdzie mogę podrzucić dość ciekawe materiały z
    NewsLetterów USA . Dotyczące wolnej energii i zbliżone ...
    mac
    8 lipca 2018 at 22:09

    Nareszcie ktoś się odwazyl o tym powiedzieć, oczywiście potwierdzam a w
    niekontrolowanych warunkach posypaly się szyby w oknach przy spalaniu w kotle. Warto
    dodac , ze woda przepuszczona przez kanal plazmowy zachowuje się jak material
    wybuchowy. To jest ten tajnik silnika 100% na wode. Pzdr dla inzynierow
    Kilu
    6 lipca 2018 at 12:23

    Super Panie Jerzy , dokładnie oto chodzi ! wymiana doświadczeń ,życie w zgodzie z
    naturą to priorytet naszej przyszłości. Pozdrawiam.
    Darek
    6 lipca 2018 at 09:39

    Może jakieś informacje o drucie miedzianym w uprawach malin i innych.
    obserwator
    15 grudnia 2018 at 09:46

    Wodór spalając w tlenie się tworzy wodę i energię. W odwrotny sposób energię
    się traci i cudów nie ma. Być może para wodna pomoże dopalić w pewnych warunkach
    paliwo, ale przypuszczam, że są lepsze technologie. Jeśli chodzi o zrębki i słomę to
    jako ściółka czasami rzeczywiście czasami się sprawdza, Niestety nie zawsze, nie przy
    wszystkich roślinach, warunkach pogodowych itp. Ponadto jest problem z nornicami,
    zwiększa koszty i robociznę. Nie zawsze to się opłaca, chociaż rzeczywiście w pewnych
    warunkach często się stosuje ściółkę (nie jest to jednak nic nowego)

    Pingback: Tajniki spalania wody w kotłach grzewczych i silnikach spalinowych -
    Jerzy Orzeł | 7777777blog

  • 4. Data: 2021-10-07 22:36:38
    Od: Uzytkownik <a...@s...pl>

    W dniu 2021-10-07 o 21:46, a a pisze:

> [...]
    nowego)

    > Pingback: Tajniki spalania wody w kotłach grzewczych i silnikach spalinowych -

    Metoda podnoszenia mocy silnika, ograniczania zużycia paliwa i
    podnoszenia jego osiągów oraz zmniejszenie ilości szkodliwych substancji
    jest znana od przedwojny. W czasie II wojny światowej Niemcy stosowali
    ten patent w samolotach i silnikach okrętowych. Także w Polsce za czasów
    PRL stosowano wtrysk wody w silnikach statków i okrętów i nie tylko.

    Ale nie ma to nic wspólnego ze spalaniem wody i to co mówi Pan Jerzy, a
    to co on mówi to bzdury.