  • 41. Data: 2009-11-20 07:20:00
    Temat: Re: Tania hurtownia sklep hydrauliczny w małopolsce
    Od: spp <s...@o...pl>

    Kris pisze:

    > Ale teoretycznie sprzedaje tylko dla firm.
    > A co jest hurtownią?

    Każda firma handlowa która nie prowadzi sprzedaży detalicznej. :)

    --
    spp

  • 42. Data: 2009-11-20 07:21:30
    Od: "Kris" <k...@w...pl>

    Użytkownik "WS" <L...@c...pl> napisał w wiadomości
    .googlegroups.com...
    On 19 Lis, 11:04, "kris" <k...@p...onet.pl> wrote:

    > Ależ oczywiście że może kupować. Tylko inwestorowi powinien podać dwie
    > ceny:
    > -cenę usługi
    > -cenę materiału
    >tylko jesli pod Ci prawdziwa cene materialu, to zapewne pobiegniesz do
    >hurtowni i zwyzywasz ich od zlodziei, bo chca Ci drozej sprzedac ;)

    Pitolisz. Wykonawca powinien mi podać cene materialu taka za jaka jest w
    stanie mi ten material sprzedać.
    Jak ja znajde tanszy to kupię sam, jak nie znajdę to kupie od wykonawcy

    >jak idziesz np. do restauracji to tez prosisz o rozbicie rachunku na
    >polprodukty i usluge? ;) a nastepnym razem przychodzisz z wlasnym
    >schabem ;)
    Tu troszke inna sytuacja jest. Nie mam mozliwosci sam kupic produktów i
    zlecic ich usmażenie;))
    A w budowlance mam taka mozliwość.
    Jak wykonawca prawidowo oszacuje cene usługi to bez znaczenia dla niego jest
    kto mu materiały kupuje- czy oon sam czy inwestor.

    Kris

  • 43. Data: 2009-11-20 07:29:54
    Od: "Kris" <k...@w...pl>

    Użytkownik "MAYKY" <m...@c...pl> napisał w wiadomości

    > No widzisz i gdyby te wszystkie hurtownie były HURTOWNIAMI , to nie bylo
    > by takiej sytuacji , nie miało prawa być .
    > A tak jest kociokwik .

    Pewnie masz racje ale jest jak jest i dzieki temu inwestorzy maja mozliwość
    zaoszczędzić.
    A to dobrze chyba. Nikt nic nie traci na tym

    > Potrafią , potrafią , ( choc masz racje ze nie wszyscy ale to zycie i
    > tyle)
    >
    > Ja przytoczyłem moj konkretny branzowy przykał , materiały biorę
    > nie z jakiejś hurtowni tylko bezposrednio od producenta .
    > Ja zawsze dostaje 40% na minusie "Ty" jak napisałem max 20% i nic wiecej
    > bo takie są umowy deelerskie , do tego tabele/przedziały wielkosci
    > zakupu/upusty .
    > Ale działa to tez w drugą stronę , u mnie mozesz dostać 2%,5% ......
    > wiecej od tych 20% ( producenta ) ja dalej zarobię na materiale ,
    > a do tego jeszcze wejde z usluga.....

    Jeśli od Ciebie kupie taniej jak u producenta/hurtowni itp to oczywiście
    kupuje od Ciebie.

    > W wątku wyżej pisałes o tym jak to uslugodawcy jak kupuja material kupuja
    > najtańsze zeby wiecej zarobic , widzisz ja osobiscie na takie cos sobie
    > nie pozwalam i z gory mowie na czym montuje .
    > A jak klient chce swoj material a widze ze jest badziewny to albo wogole
    > go nie montuje albo uprzedzam ze nie daje gwarancji .

    I bardzo dobrze robisz. Nikt przeciez nie moze Ciebie zmusić do wykonania
    uslugi jak warunki Tobie nie odpowiadają

    > Znowu kij z dwoma końcami.

    Wolny rynek po prostu

    > Ale piszemy tutaj o ksiazkowych przypadkach/negocjacjach
    > A Zycie niestety bardziej obraca sie wokół tych złych praktyk.

    Inwestor chce zaoszczedzic wykonawca chce zarobić.
    Życie po prostu;))
    Zauważyłem że wykonawcy nie za bardzo lubia świadomych inwestorów;))

    Kris

  • 44. Data: 2009-11-20 07:35:20
    Od: "Kris" <k...@w...pl>

    > Każda firma handlowa która nie prowadzi sprzedaży detalicznej. :)

    Co to jest sprzedaz detaliczna w praktyce?
    Teoretyczne definicje są ale w praktyce nie bardzo to działa.

    Kris

  • 45. Data: 2009-11-20 16:28:13
    Od: MAYKY <m...@c...pl>

    > Inwestor chce zaoszczedzic wykonawca chce zarobić.
    > Życie po prostu;))
    > Zauważyłem że wykonawcy nie za bardzo lubia świadomych inwestorów;))

    Oj a ja bym sobie życzył tylko świadomych ,
    dla mnie osobiście nie ma nic gorszego jak nieświadomy , niewiedzący
    czego tak naprawdę chce klient....

    Mayky