  • 1. Data: 2016-04-25 15:56:59
    Temat: Taras remont
    Od: Kris <k...@g...com>

    Przyjdzie mi się niedługo zmierzyć z tarasem. Jest to taras betonowy oklejony
    płytkami. Jakas terakota czy jak to się tam wtedy nazywało z lat 70 tych podobno.
    Klejone na cement. Wszystko trzyma do dzisiaj jedynie wizualnie już nie bardzo.
    Chciałbym na wierzch położyć płyty tarasowe takie betonowe tego typu
    http://www.brukstore.pl/foto/w5_foto_4d7cb0df1ae22.j
    pg

    2 stopnie schodowe które tam sa rozpieprze i zrobię z tego typu palisady
    http://img22.staticclassifieds.com/images_tablicapl/
    364342281_6_261x203_nowosc-kraweznik-obrzeze-palisad
    owe-palisada-betonowa-ogrodowa-kostka-.jpg

    Ale taras to dość spory kawał placu i tego skuwać nie będę wiec płytki chciałbym
    położyć na istniejącym pokryciu. Ale jak?
    Na czym je okładać?
    Bezpośrednio na tej istniejącej glazurze chyba nie bardzo. Może podsypać cienką
    warstwę półsuchego betonu i na tym?
    Szczerze mówiąc nie mam pojęcia.
    Tym bardziej że mam tam do dyspozycji ok 7 cm a płytka tarasowa to jakieś 3 cm
    grubości chyba ma
    Jakiś pomysł?

  • 2. Data: 2016-04-25 17:52:54
    Temat: Re: Taras remont
    Od: "Adam Sz." <a...@g...com>

    W dniu poniedziałek, 25 kwietnia 2016 15:57:00 UTC+2 użytkownik Kris napisał:

    > Jakiś pomysł?

    Zwykly piasek :)

    Jedynie musisz zabezpieczyc boki zeby sie nie obsypywal i zeby plytki sie
    nie rozchodzily. Czyli na obrzeza cos na kleju np.
    pozdr.

    --
    Adam Sz.

  • 3. Data: 2016-04-25 21:48:48
    Od: Budyń <b...@r...pl>

    W dniu poniedziałek, 25 kwietnia 2016 17:52:56 UTC+2 użytkownik Adam Sz. napisał:

    > Zwykly piasek :)

    zwykły piasem nie ma certyfikatów! Unia ne pozwoli :)

    b.

  • 4. Data: 2016-04-25 21:55:02
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu poniedziałek, 25 kwietnia 2016 21:48:49 UTC+2 :)

    > zwykły piasem nie ma certyfikatów! Unia ne pozwoli :)
    Mam dostęp do takiego morskiego, wprost z plaży. Tym unia pozwoli. No i gratis go
    moge mieć;)

  • 5. Data: 2016-04-25 21:58:34
    Od: Budyń <b...@r...pl>

    W dniu poniedziałek, 25 kwietnia 2016 21:55:05 UTC+2 użytkownik Kris napisał:
    > W dniu poniedziałek, 25 kwietnia 2016 21:48:49 UTC+2 :)

    > Mam dostęp do takiego morskiego, wprost z plaży. Tym unia pozwoli. No i gratis go
    moge mieć;)

    pobór piasku i kamieni z plaży jest zakazany! Unia, albo cokolwiek innego zakazuje :)

    b.

  • 6. Data: 2016-04-25 22:09:09
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu poniedziałek, 25 kwietnia 2016 21:58:35 UTC+2 użytkownik Budyń napisał:

    > pobór piasku i kamieni z plaży jest zakazany! Unia, albo cokolwiek innego zakazuje
    :)

    Ale u bas wrecz zachecaja zeby beać. Swpj transport tylko potrzebny.

  • 7. Data: 2016-04-25 22:19:28
    Od: Budyń <b...@r...pl>

    W dniu poniedziałek, 25 kwietnia 2016 22:09:10 UTC+2 użytkownik Kris napisał:

    > Ale u bas wrecz zachecaja zeby beać. Swpj transport tylko potrzebny.

    a to przyslij mi zgrzewke :)

    b.

  • 8. Data: 2016-04-25 23:58:36
    Od: Maniek4 <r...@s...won>

    W dniu 2016-04-25 o 22:19, Budyń pisze:

    > a to przyslij mi zgrzewke :)

    A taki Chugo Kolataj. Pozniej przyjezdza pospolstwo ze srodka kraju nad
    takie morze bez piachu. Ziemie niech Ci wysle z kopalni.

    Pozdro.. TK

  • 9. Data: 2016-04-26 00:03:01
    Od: Maniek4 <r...@s...won>

    W dniu 2016-04-25 o 17:52, Adam Sz. pisze:

    > Zwykly piasek :)
    >
    > Jedynie musisz zabezpieczyc boki zeby sie nie obsypywal i zeby plytki sie
    > nie rozchodzily. Czyli na obrzeza cos na kleju np.

    Slusznie. Ja takie cus ukladalem na zwirze. Mam taras z betonowych scian
    wypelnionych zwirem z posadzka z podobnych plytek. Sprawdza sie bez
    zarzutu.
    W Twoim przypadku martwilbym sie jedynie tym, ze woda opadowa wnikajaca
    pod plytki moze wyplukiwac piasek pod nimi. Wiec jak jest rowno to
    drobny piach z domieszka cementu, bez skuwania starych plytek i bedzie git.

    Pozdro.. TK