  • 51. Data: 2019-12-04 12:36:20
    Temat: Re: Termet Gold ciepła woda użytkowa
    Od: Uzytkownik <a...@s...pl>

    W dniu 2019-12-04 o 09:33, Kris pisze:

    > Zrozumiałem
    > Wydaje mi się jednak że aby było tak jak piszesz to wężownica w zasobniku musiałaby
    być wielkości końskiej podkowy
    > Myślę ze na dzisiaj tak badziewnych zasobników nie produkują

    Oj produkują, produkują i niektórzy "instalatorzy" potrafią takie
    kwiatki zainstalować.

  • 52. Data: 2019-12-04 21:41:49
    Od: Mateusz Bogusz <m...@o...pl>

    On 04.12.2019 09:33, Kris wrote:
    > Myślę ze na dzisiaj tak badziewnych zasobników nie produkują

    Dopiero co w nowej instalacji widziałem:
    - elektronikę sterującą tuż pod spustem bezpieczeństwa z płaszcza kominka
    - spust wrzącej wody połączony rurką karbowaną syfonową do rury
    kanalizacyjnej
    - grupy bezpieczeństwa podłączone do góry wentylem
    - zwykły zawór kulowy na wejściu wody do CWU, bez zaworu zwrotnego i bez
    zaworu nadmiarowo-spustowego
    - pompę cyrkulacyjną przed zaworem 3D bez by-passu z zasilaniem zimną

    A Ty piszesz, że zasobnika badziewnego nie zrobią :-D

    --
    Pozdrawiam,
    Mateusz Bogusz