  • 1. Data: 2010-01-04 21:43:10
    Temat: Tnijmy cytaty!!
    Od: "adam" <a...@g...pl>

    Kedyś był to dobry zwyczaj, dziś wielu o tym zapomniało.
    Codziennie się zdarza, że ktoś odpowiada na jedno zdanie, a cytuje
    30 - 40 linijek tekstu.
    Tnijmy więc cytaty!
    A na cytaty odpowiadajmy pod spodem!
    Adam

  • 2. Data: 2010-01-04 21:56:52
    Temat: Re: Tnijmy cytaty!!
    Od: "Marcin Wajnert" <m...@p...onet.pl>

    Dobrze ;) Jestem ZA !!

  • 3. Data: 2010-01-04 22:09:16
    Od: Jacek_P <L...@c...edu.pl>

    Marcin Wajnert napisal:
    > Dobrze ;) Jestem ZA !!
    >
    > Użytkownik "adam" <a...@g...pl> napisał w wiadomości
    [ ciach ]

    Ale jest jeszcze jeden zwyczaj, zmaltretowany
    przez Microsoftowego Outlooka:

    odpowiada sie ponizej komentowanego tekstu :)

    NIE POWYZEJ!

    --
    Pozdrawiam,

    Jacek

  • 4. Data: 2010-01-04 22:39:26
    Od: "Maniek4" <b...@w...pl>

> [...]
    > Kedyś był to dobry zwyczaj, dziś wielu o tym zapomniało.
    > Codziennie się zdarza, że ktoś odpowiada na jedno zdanie, a cytuje 30 - 40

    Amen.
    A wiesz jak mnie tu kiedys paru zjechalo za taki uwagi?? :-))
    Co mi podobno szkodzi, net przeciez tani. A ze palec boli od scroll locka to
    co tam. Nie chcesz czytac to nie czytaj. Dzis nikt nie zamierza sie tym
    przejmowac.
    To wlasnie sol naszej ziemi, wszystko w du..ie.

    Pozdro.. TK

  • 5. Data: 2010-01-04 22:51:28
    Od: "adam" <a...@g...pl>

    > Amen.
    > A wiesz jak mnie tu kiedys paru zjechalo za taki uwagi?? :-))

    Kiedyś można było oberwać za brak cięć, a dziś odwrotnie.
    Adam

  • 6. Data: 2010-01-04 23:23:24
    Od: "Marcin Wajnert" <m...@p...onet.pl>

    > Ale jest jeszcze jeden zwyczaj, zmaltretowany
    > przez Microsoftowego Outlooka:
    >
    > odpowiada sie ponizej komentowanego tekstu :)
    >
    > NIE POWYZEJ!

    jakbys nie zauwazył w mojej wypowiedzi był żart i cynizm.... myślałem że
    wszyscy kapna się że specjalnie napisałem nad... ale cóż....

    A propo tematu.... nic nie da taka walka... co chwila ktos nowy " odkrywa "
    newsgrupy i pisze w outlooku...

    Traktowałbym to jako noworoczne życzenie ;)

    Pzdr. dla niemajacych dziś humoru
    Marcin W.

  • 7. Data: 2010-01-04 23:30:05
    Od: "Maniek4" <b...@w...pl>

    Użytkownik "Marcin Wajnert" <m...@p...onet.pl> napisał w
    wiadomości news:hhtt9e$ndg$1@news.onet.pl...

    > A propo tematu.... nic nie da taka walka... co chwila ktos nowy " odkrywa
    > " newsgrupy i pisze w outlooku...
    >
    > Traktowałbym to jako noworoczne życzenie ;)

    Oni maja to w du.. i tyle. Wiem bo odbylem tu pare dyskusji na ten temat z
    bywalcami tej grupy. Na szczescie chyba juz tu nie pisuja a moze po plonku
    ich nie widuje.
    Slowo netykieta dziala jak plachta na byka. Ogolnie pelen luz, nic nie
    poradzisz. Kill file Twoim przyjacielem.

    Pozdro.. TK

  • 8. Data: 2010-01-05 03:29:56
    Od: "Tornad" <t...@o...net>

    > Kedyś był to dobry zwyczaj, dziś wielu o tym zapomniało.
    > Codziennie się zdarza, że ktoś odpowiada na jedno zdanie, a cytuje
> [...]
    Jak bys zobaczyl co sie czesto dzieje na innych grupach np. na filozofii to
    bys sie bardzo zdziwil. Przewiniesz ze trzy strony kolorowego tekstu a pod nim
    jedno slowo np. Hmm. Albo: pi R dolisz jak potluczony.
    A niby, jak mnie pouczyla jedna Zofia, absolwentka filozofii, filozofia to
    nauka uczaca racjonalnego myslenia i dzialania...
    Przypomnial mi sie stary dowcip. Siedzi rybak w krzakach na brzegu rzeki,
    nudzi sie bo ryba nie bierze az tu nagle z oddali slyszy: Spi R dalaj. Mysli
    moze ktos go ostrzega, zeby uciekal bo nie ma karty ale karte ma, wiec moczy
    wedke nadal. Znowu slyszy, juz blizej s...dalaj. Potem co raz blizej i
    wyrazniej, to samo. Wreszcie jego oczom ukazuje sie kajak a na niej kajakarz
    wioslujacy zamiast wioslem - patelnia. Wiec pyta go dlaczego nie wiosluje
    wioslem tylko patelnia. Na to kajakarz: SPIER..LAJ!
    Podobnie i tu. "Nec Harkules contra plures" albo "Vox populi-vox dei". Jezyk,
    zwyczaje i w ogole zycie sie zmienia, nie zawsze racjonalnie. Z roznych
    powodow ale tak jest, powiedzialbym nawet, ze jest jakies takie niepisane
    prawo natury i tego, jak zadnego z praw, za bardzo zmienic sie nie da. Mozna
    sie tylko do nich przystosowywac. Pewnie, ze warto zwrocic uwage,
    zaproponowac, zaapelowac, jak Ty, Maniek i ktos tam jeszcze zapodal, to moze
    troche opoznic te przemiany lub je ukierunkowac ale zeby udalo sie je
    radykalnie zmienic to trzeba zamordyzmu czyli jednak moderatora zatem cenzury
    a tej za bardzo nie lubimy.
    W sumie korzystajmy z tego internetu dopoki sie daje bo cosik mi sie zdaje,
    ze niezadlugo przyjdzie czas kiedy z nostalgia bedziemy wspominac czasy kiedy
    mozna bylo pisac gdzie sie chcialo i co badz, czasem madrze, czasem tak sobie
    a czasem nawet calkiem glupio.
    Te sprawy sa nowe, ta kultura internetowa na swiecie dopiero sie ksztaltuje i
    kazdy w jakis sposob wnosi w nia swoj wklad.
    To "teoria", praktyka jak zwykle bywa rozna, ja np. wyraznie odczuwam na
    grupach obecnosc roznych, najczesciej bardzo aktywnych "autorow", ktorzy za
    wszelka cene staraja sie w dyskusjach przeszkadzac, macic, zmieniac temat,
    siac zamieszanie; jakby im bardzo przeszkadzal fakt, ze jednak "ludziki" sie
    tu czegos pozytecznego ucza...
    Moze sie myle i oby ale wiele na to wskazuje.
    Pzdr.
    Tornad

  • 9. Data: 2010-01-05 09:04:49
    Od: "Maniek4" <b...@w...pl>

    Użytkownik "Tornad" <t...@o...net> napisał w wiadomości

    > Moze sie myle i oby ale wiele na to wskazuje.

    Madry tekst.
    Pamietam czsy poczatku internetu w Polsce. Korzystali z niego jacys
    madrzejsi ludzie. Durnie chyb nie bardzo wiedzialy jak a i aspekt finansowy
    bez znaczenia nie byl. Teraz jest tanio i powszechnie i niestety naplyw
    innej inteligencji coraz bardziej widoczny. Zdawalo mi sie, ze usenet bedzie
    swego rodzaju enklawa poziomu sprzed lat a tlum zajmie sie forami, a robi
    sie jakby odwrotnie.

    Pozdro.. TK

  • 10. Data: 2010-01-05 13:10:53
    Od: Jacek_P <L...@c...edu.pl>

    Maniek4 napisal:
> [...]
    > swego rodzaju enklawa poziomu sprzed lat a tlum zajmie sie forami, a robi

    Chyba jednak nie. Na forach to juz jest tragedia.
    Inna sprawa, ze degradacja poziomu zaczela sie
    od kont na freepolboxie. Pamietasz moze, ze epitet
    'freepolboxowiec' mial mniej wiecej takie znaczenie
    jak dzisiejsze 'dziecko Neostrady'?
    --
    Pozdrawiam,

    Jacek