  • 41. Data: 2016-01-25 06:49:42
    Temat: Re: Trzeba natychmiast zamknąć granice...
    Od: Budyń <b...@r...pl>

    W dniu niedziela, 24 stycznia 2016 23:03:55 UTC+1 użytkownik Zenek Kapelinder
    napisał:
    > Przypominam ze brak odpowiedzi to tez odpowiedz.

    a było jakies pytanie? wymyslasz sobie jakies hipotetyczne filozoficzne koncepcje to
    sam sobie oceniaj ich sensownosc. Bóg chrzescijan dziala inaczej niz bóg narodu z
    twojej koncepcji. To nie bog ma problem tylko ty :)

    b.

  • 42. Data: 2016-01-25 06:55:13
    Od: Budyń <b...@r...pl>

    W dniu niedziela, 24 stycznia 2016 20:05:09 UTC+1 użytkownik masti napisał:
    > bardzo fajnie po raz kolejny usiłujesz wykazać, że wbrew. jakoś Papieżom
    > to nie przeszkadzało

    po raz kolejny nie masz jak sie przyczepic kosciola wspolczesnego to czepisz sie
    czegos 500lat wstecz głównie dlatego ze sie na tym nie znasz :)
    Równie dobrze mozesz tweirdzic ze historyczni medycy byli złymi ludzmi bo jako
    leczenie proponowali puszczanie krwi.

    b.

  • 43. Data: 2016-01-25 13:17:38
    Od: masti <g...@t...hell>

    Budyń wrote:

    > po raz kolejny nie masz jak sie przyczepic kosciola wspolczesnego to czepisz sie
    czegos 500lat wstecz głównie dlatego ze sie na tym nie znasz :)

    na razie to Ty się nie znasz. Wijesz się strasznie usiłując udowodnić,
    że katolik-przestępca to nie katolik

    > Równie dobrze mozesz tweirdzic ze historyczni medycy byli złymi ludzmi bo jako
    leczenie proponowali puszczanie krwi.

    próba pomagania to zło?

    --
    mst <at> gazeta <.> pl
    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?

  • 44. Data: 2016-01-25 15:02:53
    Od: Budyń <b...@r...pl>

    W dniu poniedziałek, 25 stycznia 2016 13:20:27 UTC+1 użytkownik masti napisał:

    czegos 500lat wstecz głównie dlatego ze sie na tym nie znasz :)

    > na razie to Ty się nie znasz. Wijesz się strasznie usiłując udowodnić,
    > że katolik-przestępca to nie katolik

    nie znasz sie i udowadaniasz tokolejny raz -katolik przestepca to jak najbardziej
    katolik.

    leczenie proponowali puszczanie krwi.

    > próba pomagania to zło?

    a wiesz ze podstawową intencją inkwizycji była próba zbawienia duszy czlowieka? To
    była próba pomocy. To zło?

    b.

  • 45. Data: 2016-01-25 15:42:56
    Od: masti <g...@t...hell>

    Budyń wrote:

    czegos 500lat wstecz głównie dlatego ze sie na tym nie znasz :)

    > nie znasz sie i udowadaniasz tokolejny raz -katolik przestepca to jak najbardziej
    katolik.

    uzgodnij sam ze sobą zeznania bo się plączesz

    leczenie proponowali puszczanie krwi.

    > a wiesz ze podstawową intencją inkwizycji była próba zbawienia duszy czlowieka? To
    była próba pomocy. To zło?

    tak, tak

  • 46. Data: 2016-01-25 16:05:03
    Od: k...@g...com

    W dniu poniedziałek, 25 stycznia 2016 15:45:45 UTC+1 użytkownik masti napisał:

    sie czegos 500lat wstecz głównie dlatego ze sie na tym nie znasz :)

    > uzgodnij sam ze sobą zeznania bo się plączesz

    zieeeew, jak juz dojdziesz do etapu rozumienia czytanego prostego tekstu daj znać.

    b.

  • 47. Data: 2016-01-25 16:18:47
    Od: masti <g...@t...hell>

    k...@g...com wrote:

    > zieeeew, jak juz dojdziesz do etapu rozumienia czytanego prostego tekstu daj znać.

    dobranoc

  • 48. Data: 2016-01-27 21:01:55
    Od: janusz_k <J...@o...pl>

    wiedze stosowac do ówczesnych czasów - i na dodatek jestes tendencyjny.

    kogos mordowaly, ale to wykrzywienie faktu ze mordowali chciwcy nie
    dlatego ze religia

    im to kazala, tylko dla forsy.

    > naprawdę? mówisz, że przykazania się zmieniły od czasów ich
    > powstania?

    A w które wg Ciebie przykazanie nakazuje albo pozwala zabijać?

    --
    Pozdr

    Janusz_K

  • 49. Data: 2016-01-27 21:30:26
    Od: Budyń <b...@r...pl>

    W dniu środa, 27 stycznia 2016 21:01:57 UTC+1 użytkownik janusz_k napisał:
    > A w które wg Ciebie przykazanie nakazuje albo pozwala zabijać?

    nie wiem kogo pytasz. Jest przykazanie zakazujace mordowac. Zabijac formalnie nie ma
    - np. obrona konieczna jest dopuszczalna.

    b.

  • 50. Data: 2016-01-27 22:03:23
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    Po co komu obrona jak nikomu nie wolno zabijac i grabic?