  • 1. Data: 2009-05-03 11:39:21
    Temat: Tynki gipsowe
    Od: "bn" <j...@p...onet.pl>

    Witam. Jaka jest rzeczywista wydajnośc worka(30 kg) tynku gipsowego Knauf 75
    L? Na worku jest napisane że ok 3,5 m2 co daje ~900 kg na 100m2, a tynkarz
    okreslił mi swoje zużycie na 1500 kg na 100m2. Ściany są proste (ocena
    tynkarza) więc jak jest z tym gipsem?

    Pozdrawiam
    jk

  • 2. Data: 2009-05-03 13:22:44
    Temat: Re: Tynki gipsowe
    Od: "Czacha " <p...@g...pl>

    bn <j...@p...onet.pl> napisał(a):

> [...]
    > L? Na worku jest napisane że ok 3,5 m2 co daje ~900 kg na 100m2, a tynkarz
    > okreslił mi swoje zużycie na 1500 kg na 100m2. Ściany są proste (ocena

    Wchodzi miedzy 12,5kg a 15kg na m2 ściany !
    Pozdr
    Czacha