  • 1. Data: 2009-05-03 11:40:24
    Temat: Ekogroszek, sol...
    Od: "tomekgert" <t...@p...onet.pl>

    Witam,
    Wlasnie odkrylem, ze na otworach worka z weglem, osadza sie sol. Wiadomo,
    zawilgocony wegiel odparowywuje.
    Czy sol, nie wplywa negatywnie na piec?

    pozdrawiam
    Tomek

  • 2. Data: 2009-05-03 21:41:18
    Temat: Re: Ekogroszek, sol...
    Od: Arek <a...@g...pl>

    > zawilgocony wegiel odparowywuje.
    > Czy sol, nie wplywa negatywnie na piec?
    Oj wpływa i sól i siarka i z wilgocią tworzą się różne żrące związki.
    Nie wiem ile masz piec, u brata na ekogroszku z Juliana, po 3 latach
    ślimak do wymiany, a po 3 następnych zasobnik się rozpadł jak kartka
    papieru. Zresztą z drugiej strony pieca nie lepiej, bo w zimnych
    spalinach też same kwasy ;-(
    Z drugiej jednak strony fachowiec z Lublińca zdziwiony był, że piec
    się jeszcze trzyma.

  • 3. Data: 2009-05-05 18:38:24
    Od: szadok <s...@t...pl>

    Dnia 03.05.2009 Arek <a...@g...pl> napisał/a:
> [...]
    > ślimak do wymiany, a po 3 następnych zasobnik się rozpadł jak kartka
    > papieru. Zresztą z drugiej strony pieca nie lepiej, bo w zimnych

    A jaką temperaturę wody na wyjściu utrzymywał?
    Bo jeśli za niską to takie właśnie są efekty.

    pzdr, szadok
    --
    'To jest cnota nad cnotami - trzymać język za zębami'
    śp. babcia