  • 21. Data: 2009-09-13 12:01:46
    Temat: Re: Uciążliwy sąsiad - pomocy!
    Od: "Kane" <s...@s...pl>

    > Swoja droga, kupiłeś działkę nie sprawdzając jakich masz sąsiadów?

    Sasiad sie wybudowal pozniej.

  • 22. Data: 2009-09-13 12:07:41
    Od: mowczar <m...@p...onet.pl>

    Jarek M. pisze:
    > Witam
    > Amoże poczekaj na sprzyjające wiatry, znaczy jak w jego stronę będzie
    > ciągnęło.
    > Wrzuć do pieca najbardziej paskudny syf.
    > Odpłać mu pieknym za nadobne :-)
    > Może po kilku takich "sesjach" załapie w czym rzecz.
    >
    > Pozdr.
    > JM

    Mam kocioł gazowy i niestety jak bym się nie starał :D to sąsiadowi się
    "nie odgryzę", co więcej dostanę po kieszeni. A z kominka nie ma co
    sobie robić spalarni syfu bo w konsekwencji się to na mnie zemści -
    śmierdzącym kominkiem.

  • 23. Data: 2009-09-13 14:53:03
    Od: Jaroslaw Berezowski <p...@g...pl>

    Dnia Sun, 13 Sep 2009 14:07:41 +0200, mowczar napisał(a):

> [...]
    > "nie odgryzę", co więcej dostanę po kieszeni. A z kominka nie ma co
    > sobie robić spalarni syfu bo w konsekwencji się to na mnie zemści -
    Moze masz jeszcze znajomego z wojska, skombinuj kilka cegielek, jak dobry
    wiatr to odpal. Sasiad na bank nie zingoruje tego :)

    --
    Jaroslaw "jaros" Berezowski

  • 24. Data: 2009-09-14 12:05:30
    Od: cyber_no_@_spam_sarocom.net

    > Moze masz jeszcze znajomego z wojska, skombinuj kilka cegielek, jak dobry
    > wiatr to odpal. Sasiad na bank nie zingoruje tego :)
    przypuszczam ze 2-3 rzucone "przypadkiem" na podworko sasiada skutecznie
    zniecheci go do zatruwania zycia innym :-D
    --
    Robert CyberM

  • 25. Data: 2009-09-15 12:29:53
    Od: "na102" <g...@P...FM>

    Użytkownik "szadok" <s...@t...pl> napisał w wiadomości

    > Brak odpowiedniego dozowania paliwa i stosunku paliwo/tlen?
    >
    > Ostatnio rozmawiałem z sąsiadką i przechwalaliśmy się jakie to nasze
    > piece są super...
    > Ja: ekogroszek
    > - zasyp podajnika raz na dwa dni w zimie
    > - ustalona temperatura,
    > - dobre spalanie, praktycznie bez dymu.
    >
    > Somsiatka: stary piec, co go jeszcze mąż nieboszczyk sam spawał
    > - zasyp raz i porządnie - parę wiader
    > bo jak się przydusi dostęp powietrza to i 12h trzymie.
    > - No i spalić można wszystko.
    >
    > O ekologii to już nie ma co rozmawiać. Ma być tanio i zeżreć wszystko.
> [...]
    polecam lekture bylo juz na grupie ale przypomne
    http://forum.muratordom.pl/ekonomiczne-spalanie-wegl
    a-kamiennego,t118247.htm