  • 21. Data: 2016-07-24 17:09:53
    Temat: Re: Wakacje, czy kolejna grupa umiera?
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    Po co zmieniac nazwe skoro starym bywalcom dobrze z taka jaka jest?

  • 22. Data: 2016-07-24 19:25:41
    Od: "Kris" <k...@g...com>

    W dniu sobota, 23 lipca 2016 12:10:20 UTC+2 użytkownik Dawid napisał:

    > Lepiej być trollem, a nie psychopatą jak ty.
    Ja Ci dam psycho nawet nie wiesz kim ja jestem jak bede chcial to Ci zrobie
    kolo dupy.
    Takich jak ty i innych to zalatwiam w podskokoach. Widzisz ze wszyscy tu sie
    mnie boja.
    Ja tu rzadze i rzadzic bede.
    Szacun

  • 23. Data: 2016-07-24 20:00:09
    Od: Dawid <x...@n...pl>

    W dniu 2016-07-24 o 19:25, Kris pisze:

> [...]
    > zrobie kolo dupy.
    > Takich jak ty i innych to zalatwiam w podskokoach. Widzisz ze wszyscy tu

    Przecież nie tobie odpisałem.
    To o so chodzi?

  • 24. Data: 2016-07-24 21:15:43
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu niedziela, 24 lipca 2016 19:25:44 UTC+2 użytkownik Kris napisał:

> [...]
    > kolo dupy.
    > Takich jak ty i innych to zalatwiam w podskokoach. Widzisz ze wszyscy tu sie

    Ale dowcipny trolik z Ciebie?
    Szacun.
    Do kiedy mama z neostrady pozwala korzystać?

  • 25. Data: 2016-07-24 23:27:51
    Od: Maniek4 <r...@s...won>

    W dniu 2016-07-24 o 16:53, Dawid pisze:

    > Psychopatę wziąłem z postów innych ludzi, których obrażał.
    > Tak go nazywają na tej grupie.
    > Chłopcze, stali bywalcy,zejście z drzewa, co ty masz za słownictwo.
    > Czujesz się bogiem, a może dziecko księdza?
    > Przez takich bywalców właśnie wszystkie grupy zdychają.

    Ale kiedys to sie przedstawialo i mowilo dzien dobry jak sie zaczynalo
    na grupie. A Twoj wstep zaczal sie od psychopaty.

    Pozdro.. TK

  • 26. Data: 2016-07-24 23:30:54
    Od: Maniek4 <r...@s...won>

    W dniu 2016-07-24 o 16:07, Uzytkownik pisze:

    > Jak zwykle siejesz demagogię.

    Och matko... Czlowieku, co Cie tak stresuje w zyciu?

    Pozdro.. TK

  • 27. Data: 2016-07-25 09:29:12
    Od: Uzytkownik <a...@s...pl>

    W dniu 2016-07-24 o 23:30, Maniek4 pisze:

    > Och matko... Czlowieku, co Cie tak stresuje w zyciu?
    >
    > Pozdro.. TK

    A Ciebie?

    Po ilości generowanych przez Ciebie postów oraz tak częstego poruszania
    tematów politycznych i wyznaniowych, można się domyślić, że jesteś dość
    mocno sfrustrowany swoim życiem i rodziną, skoro większość czasu
    spędzasz na grupie :)

    W porównaniu do mnie, generujesz kilkanaście razy więcej postów i
    niewiele tematów pozostaje na grupie w których nie zabierałbyś głosu.
    Jak więc widać "kociołku" jeszcze daleko mi do Ciebie :)

  • 28. Data: 2016-07-25 10:12:36
    Od: Maniek4 <r...@s...won>

    W dniu 2016-07-25 o 09:29, Uzytkownik pisze:

> [...]
    > niewiele tematów pozostaje na grupie w których nie zabierałbyś głosu.
    > Jak więc widać "kociołku" jeszcze daleko mi do Ciebie :)

    To tak jak Ty "waleczku"?

    TK

  • 29. Data: 2016-07-25 16:24:03
    Od: "Kris" <k...@g...com>

    Użytkownik "Maniek4" <r...@s...won> napisał w wiadomości

    > Ale kiedys to sie przedstawialo i mowilo dzien dobry jak sie zaczynalo na
    > grupie. A Twoj wstep zaczal sie od psychopaty.
    >
    > Pozdro.. TK

    Spadaj na drzewo.

  • 30. Data: 2016-07-25 16:27:16
    Od: "Kris" <k...@g...com>

    > To tak jak Ty "waleczku"?
    >
    > TK
    Maniek ale z Ciebie zgrzeda, idz sie fujara pobaw .