  • 11. Data: 2016-07-23 12:10:13
    Temat: Re: Wakacje, czy kolejna grupa umiera?
    Od: Dawid <x...@n...pl>

    W dniu 2016-07-22 o 22:06, Kris pisze:

    > Od trolli konsekwencji wymagasz?

    Lepiej być trollem, a nie psychopatą jak ty.
    W każdym poście kogoś obrażasz i obszczekujesz, a wymagasz konsekwencji?
    Śmiechu warte.
    Amen.

  • 12. Data: 2016-07-23 15:10:37
    Temat: Wakacje, czy kolejna grupa umiera?
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    Nie umiera, ma sie dobrze. Zmienil sie charakter grupy, ewoluowala. Jest na niej na
    stale kilka moze kilkanascie osob. Przy braku nowych uzytkownikow chcacych
    przystosowac sie do charakteru a nie nazwy grupy mozemy gadac o wszystkim, tak jak to
    robia ludzie ktorzy maja ze soba kontakt od wielu lat. Nie zauwazylem zeby przy
    wolnym charakterze grupy nowy uzytkownik nie dostal informacji zwiazanych z
    budowaniem. Dzieki nowej formule kazdy z nas ma mozliwosc indywidualnego rozwoju. Nie
    ilosc sie liczy a jakosc.

  • 13. Data: 2016-07-23 15:42:18
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu sobota, 23 lipca 2016 12:10:20 UTC+2 użytkownik Dawid napisał:

    > Lepiej być trollem, a nie psychopatą jak ty.
    > W każdym poście kogoś obrażasz i obszczekujesz, a wymagasz konsekwencji?
    > Śmiechu warte.
    > Amen.
    10 postów na tej grupie napisałeś w tym roku.
    8 z tego to trolownia.
    Szacun.

  • 14. Data: 2016-07-23 15:44:45
    Od: Kris <k...@g...com>

> [...]

    > Lepiej być trollem, a nie psychopatą jak ty.
    > W każdym poście kogoś obrażasz i obszczekujesz, a wymagasz konsekwencji?
    Nawet nie wiesz komu odpowiadasz. Ja konsekwencji od Cebie nie wymagałem.
    Bo to bez sensu by było.

  • 15. Data: 2016-07-23 20:28:14
    Od: "uzytkownik" <u...@w...pl>

    Kris wrote:

    > Nawet nie wiesz komu odpowiadasz.

    A co z Ciebie za figura?
    Zal mi Twojego dziecka, ze ma tatusia debilka.

  • 16. Data: 2016-07-23 22:10:49
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu sobota, 23 lipca 2016 20:28:07 UTC+2 użytkownik uzytkownik napisał:

    > A co z Ciebie za figura?
    3 post i nadal brak czytania ze zrozumieniem.
    Przeczytaj jeszcze 13 razy posty na które odpowiadasz i może zrozumiesz o co chodzi.
    Masz na to 5 tyg bo po wakacjach mama Neostrade odłączy.

  • 17. Data: 2016-07-23 23:34:39
    Od: janusz_k <J...@o...pl>

    W dniu 2016-07-23 o 12:10, Dawid pisze:

    > Lepiej być trollem, a nie psychopatą jak ty.
    Chłopcze ledwo tu wdepnąłeś a już obrażasz stałych bywalców,
    z drzewa dopiero zszedłeś? zachowuj się jak człowiek a nie małpa.

    --
    Pozdr

    Janusz_K

  • 18. Data: 2016-07-24 16:07:43
    Od: Uzytkownik <a...@s...pl>

    W dniu 2016-07-22 o 16:32, Maniek4 pisze:

    > A czy ja wiem, czy to wlasciwa diagnoza?
    > Nie zaczynasz nowych watkow budowlanych, za to w religijnych brales
    > czynny udzial. :-)
    >
    > Pozdro.. TK

    Jak zwykle siejesz demagogię.

    W ciągu ostatniego roku założyłem 9 tematów z tego 7 tematów typowo
    budowlanych, 1 temat dotyczący uchodźców oraz 1 temat dotyczący
    dobroduszności i charytatywności instytucji katolickiej.

    Nie zakładam wątków, bo niewiele jest tematów budowlanych, które mogą
    mnie zaskoczyć. Zazwyczaj pomagam innym służąc radami. Natomiast w
    tematy religijne mieszam się dopiero wtedy, kiedy głupota fanatyków
    sięga zenitu i tylko po to, aby ich utemperować.

  • 19. Data: 2016-07-24 16:53:56
    Od: Dawid <x...@n...pl>

    W dniu 2016-07-23 o 23:34, janusz_k pisze:

    > Chłopcze ledwo tu wdepnąłeś a już obrażasz stałych bywalców,
    > z drzewa dopiero zszedłeś? zachowuj się jak człowiek a nie małpa.

    Psychopatę wziąłem z postów innych ludzi, których obrażał.
    Tak go nazywają na tej grupie.
    Chłopcze, stali bywalcy,zejście z drzewa, co ty masz za słownictwo.
    Czujesz się bogiem, a może dziecko księdza?
    Przez takich bywalców właśnie wszystkie grupy zdychają.

  • 20. Data: 2016-07-24 17:05:14
    Od: Dawid <x...@n...pl>

> [...]
    budowaniem. Dzieki nowej formule kazdy z nas ma mozliwosc indywidualnego rozwoju. Nie

    Trafna odpowiedz,bardzo mi się podoba.
    Tylko zmienić nazwę grupy i będzie super.