  • 31. Data: 2016-07-25 16:32:55
    Temat: Re: Wakacje, czy kolejna grupa umiera?
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu poniedziałek, 25 lipca 2016 16:27:23 UTC+2 użytkownik Kris napisał:
    > Użytkownik "Maniek4" <r...@s...won> napisał w wiadomości

    > Maniek ale z Ciebie zgrzeda, idz sie fujara pobaw .

    Masz dzieciaku zabawę. Baw sie dalej.

  • 32. Data: 2016-07-25 23:56:55
    Od: Maniek4 <r...@s...won>

    W dniu 2016-07-25 o 16:27, Kris pisze:

    > Użytkownik "Maniek4" <r...@s...won> napisał w wiadomości

    > Maniek ale z Ciebie zgrzeda, idz sie fujara pobaw .

    I myslisz dziecko, ze wystarczy podszyc sie pod nick i wpisac czyjs
    email? Cos cie glabie zdradza.

  • 33. Data: 2016-07-26 09:56:26
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu poniedziałek, 25 lipca 2016 23:56:55 UTC+2 użytkownik Maniek4 napisał:

    > I myslisz dziecko, ze wystarczy podszyc sie pod nick i wpisac czyjs
    > email? Cos cie glabie zdradza.
    Faktycznie dzieciak jakiś.
    Dziwi mnie tylko że mu się chce tu bawić zamiast jak inni w jego wieku pokemony
    ganiać.

  • 34. Data: 2016-07-26 17:52:50
    Od: "Uzytkownik" <u...@g...com>

    Maniek4 wrote:

    > I myslisz dziecko, ze wystarczy podszyc sie pod nick i wpisac czyjs
    > email? Cos cie glabie zdradza.

    > 83.4.175.207:49360 X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl

    Cienkie bolki jestescie z tym Krisem ;->>

  • 35. Data: 2016-07-26 17:55:38
    Od: "Uzytkownik" <u...@g...com>

    Kris wrote:

    > Faktycznie dzieciak jakiś.
    > Dziwi mnie tylko że mu się chce tu bawić zamiast jak inni w jego
    > wieku pokemony ganiać.

    Wiekszego dzieciaka od Ciebie nie widzialem i na dodatek glupiego

  • 36. Data: 2016-07-26 21:21:11
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu wtorek, 26 lipca 2016 17:56:24 UTC+2 użytkownik Uzytkownik napisał:

    > Wiekszego dzieciaka od Ciebie nie widzialem i na dodatek glupiego

    Oj Dawidek czas tracisz a wakcji niedługo koniec.
    Pokemonów nie nałapiesz i gimbaza wyśmieje

  • 37. Data: 2016-07-27 06:40:43
    Od: "Uzytkownik" <u...@g...com>

    Kris wrote:

    > Oj Dawidek czas tracisz a wakcji niedługo koniec.
    > Pokemonów nie nałapiesz i gimbaza wyśmieje

    Oj glupiutki jestes. Baw sie dalej baw w te Twoje zabawki.

  • 38. Data: 2016-08-04 13:42:46
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu piątek, 22 lipca 2016 14:36:42 UTC+2 użytkownik Maniek4 napisał:
    > Uszanowanie.
    >
    > Nie wydaje Wam sie, ze nas jest mniej i grupa umiera?

    Żeby rozruszać:
    http://mediumpubliczne.pl/2015/10/ostatnie-slowa-kad
    dafiego/
    Dobrze gość prawił?