  • 1. Data: 2019-07-02 21:32:21
    Temat: Wiata/altanka z prawie płaskim dachem
    Od: uciu <a...@g...com>

    Zamierzam zbudować altankę ogrodową ale taką bardziej przypomianającą wiatę na auto
    :-)

    Wymiary ok 4,5 x 3m
    Kąt dachu kilka *
    Ppokrycie blacha trapezową kub w rąbek

    coś takiego
    https://static02.leroymerlin.pl/files/media/image/90
    0/1588900/product/wiata-garazowa-carport-304-x-517-x
    -234-cm-werth-holz,main.jpg

    jakie drewno zastosować <wymiary> ?
    - na słuby
    - na krokwie długie
    - na kontr krokw

    Mam kantówki 70x70 ale to chyba za słabę będzie na słupy?

    Inna sprawa jak wykończyć deskę czołową od wyższej strony dachu by woda nie
    podciekała pod blachę na dachu?

    ["""

  • 2. Data: 2019-07-02 21:40:29
    Temat: Re: Wiata/altanka z prawie płaskim dachem
    Od: uciu <a...@g...com>

    ciąg dalszy po boszło przez przypadek...

    Inna sprawa jak wykończyć deskę czołową od wyższej strony dachu by woda nie
    podciekała pod blachę na dachu?

    ["""
    """"
    """"
    """"]
    od dołu blachę z deski czołowej założę pod blachę trapezową ale od góry wypadałoby
    dać ją nad...ale skoro spad będzie kilka * to czy woda z trapezówki przy wietrze nie
    będzie się cofała pod blachę na desce czołowej?

    A moze taką wiatrownice zastosować (wiatrownica 2) tylko przy blasze trapezowej to i
    tak nie będzie szczelne nawet jak połącze to uszczelniaczem...
    https://6.allegroimg.com/s720/035bc4/1587e20848aeb5f
    4b383c10cfc16

    narka
    uciu

  • 3. Data: 2019-07-02 21:50:56
    Od: uciu <a...@g...com>

    ps. troche literówek widze w tekscie....sorki, ale pisane było z komówki:-/

    Czekam na jakies rady.

    Oglądałem taką wiatę w leroyu...ale on jakaś lichawa była....

    uciu