  • 11. Data: 2013-10-12 20:56:13
    Temat: Re: Wiatrak do okapu kuchennego
    Od: "Jeffrey" <s...@w...onet.pl>

    Maniek4 wrote:

    > Ta jasne, bo to okapu w zyciu nie widzialem...

    > Prosz bardzo:
    > http://www.mixelectronics.pl/aeg-dd-8696-m-26946
    > taki mam, jest cichy, wydajny. Polecam ten i pewnie wszystkie tego
    > typu nowsze. Kluczem do sukcesu jest zachowanie srednicy rury
    > wychodzacej z okapu. Zmniejszenie srednicy powoduje niestety wzrost
    > decybeli i spadek wydajnosci.
    nie ośmieszaj się 62 dB to nie jest cicho, mój dziadowski ma tyle na
    niskim biegu więc twój jest sporo cichszy ale to nadal nie jest cicho

    Jeffrey

  • 12. Data: 2013-10-12 21:16:37
    Od: Kris <k...@g...com>

    http://studentpotrafi.pl/16688/Okap-gotowy

  • 13. Data: 2013-10-12 21:17:48
    Od: masti <g...@t...hell>

    Dnia pięknego Sat, 12 Oct 2013 12:16:37 -0700 osobnik zwany Kris napisał:

    > http://studentpotrafi.pl/16688/Okap-gotowy

    fake. Żaden student nie modelowałby tak dokładnie okapu!

    --
    mst <at> gazeta <.> pl
    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?

  • 14. Data: 2013-10-12 22:56:32
    Od: Maniek4 <r...@s...won>

    W dniu 2013-10-12 20:56, Jeffrey pisze:

    > nie ośmieszaj się 62 dB to nie jest cicho, mój dziadowski ma tyle na
    > niskim biegu więc twój jest sporo cichszy ale to nadal nie jest cicho

    A powiedz mi co u Ciebie generuje te 62dB? Ja slysze Glownie szum
    powietrza. Mysle, ze te 640m^3 przepompowac bezglosnie rura 150mm
    bezglosne nie bedzie.

    Pozdro.. TK

  • 15. Data: 2013-10-13 12:23:20
    Od: "Jeffrey" <s...@w...onet.pl>

    Maniek4 wrote:

    > A powiedz mi co u Ciebie generuje te 62dB? Ja slysze Glownie szum
    > powietrza. Mysle, ze te 640m^3 przepompowac bezglosnie rura 150mm
    > bezglosne nie bedzie.
    >
    > Pozdro.. TK

    wentylator trochę terkocze, pewnie trzeba go gdzieś podpiłować (albo
    to na łożysku), dodatkowo jakby buczy, szum powietrza swoją drogą ale
    on jest cichszy

    jeffrey

  • 16. Data: 2013-10-13 22:09:41
    Od: Maniek4 <r...@s...won>

    W dniu 2013-10-13 12:23, Jeffrey pisze:

    > wentylator trochę terkocze, pewnie trzeba go gdzieś podpiłować (albo to
    > na łożysku), dodatkowo jakby buczy, szum powietrza swoją drogą ale on
    > jest cichszy

    Roznica polega na tym, ze ja slysze glownie powietrze. Noca na
    najnizszym biegu okap slychac, ale w czasie dnia, kiedy cos sie robi
    jest niemal nieslyszalny, podobnie jak lodowka. Na najwyzszym biegu nie
    ma sily zeby nie bylo slychac.

    Pozdro.. TK

  • 17. Data: 2013-10-14 08:58:02
    Od: "Ergie" <e...@s...pl>

    > Ta jasne, bo to okapu w zyciu nie widzialem...

    Widocznie cichego nie.

> [...]
    > nowsze. Kluczem do sukcesu jest zachowanie srednicy rury wychodzacej z
    > okapu. Zmniejszenie srednicy powoduje niestety wzrost decybeli i spadek

    Tak myślałem - mamy inne poczucie znaczenia słowa "cichy".

    > A wierz
    > mi że w życiu spotkałem już dziesiątki okapów.

    > Niech zgadne - tak jak wiekszosc z nas?

    Nie sądzę by większość użytkowników tej grupy robiła choć raz jakikolwiek
    test działania systemu wentylacji a przy okazji pomiary hałasu. Ja je
    robiłem wielokrotnie.

    Pozdrawiam
    Ergie

  • 18. Data: 2013-10-14 09:01:11
    Od: "Ergie" <e...@s...pl>

    > fake. Żaden student nie modelowałby tak dokładnie okapu!

    Dobre :-)

    Pozdrawiam
    Ergie

  • 19. Data: 2013-10-14 09:04:11
    Od: "Ergie" <e...@s...pl>

    Użytkownik "slavo65" napisał w wiadomości grup
    oglegroups.com...

    > www.bora.com

    Nigdy takiego rozwiązania osobiście nie użytkowałem. Mam pytanie jak to się
    czyści jak wykipi zupa, albo się pochlapie olejem? Jest tam jakiś syfon
    który można wyjąc i wylać zawartość?

    Pozdrawiam
    Ergie

  • 20. Data: 2013-10-14 10:13:39
    Od: Bolko <s...@g...com>

    > Chyba w Ciarko można zamówić dany model z wentylem montowanym oddzielnie "gdzieś
    daleko".

    nie maja w tym momencie