  • 31. Data: 2024-02-22 20:42:43
    Temat: Re: Wiatraki w mieście
    Od: Mateusz Bogusz <m...@o...pl>

    On 20.02.2024 20:57, Mateusz Viste wrote:
    > Na omawianym filmiku co prawda nie
    > wiem, co dokładnie jest zasilane, ale wygląda mi to na jakiś element
    > użyteczności publicznej.

    Po obu stronach są czujki ruchu i załączają one miganie świateł na
    latarni + w jezdni na jakieś 30 sekund - https://streamable.com/vgsw3w

    --
    Pozdrawiam,
    Mateusz Bogusz

  • 32. Data: 2024-02-22 20:44:38
    Od: Mateusz Bogusz <m...@o...pl>

    On 20.02.2024 06:05, ptoki wrote:
    > Nie wiem czy ktos tu uzywa grup na fonie ale na monitorze ten filmik
    > wyglada slabo. A malo kto ma pionowo ustawiony monitor.

    Już wiem jaki popełniłem błąd! Tutaj poprawiona wersja!
    https://streamable.com/zagwmt ;-)

    --
    Pozdrawiam,
    Mateusz Bogusz

  • 33. Data: 2024-02-22 21:08:53
    Od: "Tomasz Gorbaczuk" <g...@a...pl>

    W dniu .02.2024 o 20:39 Mateusz Bogusz <m...@o...pl> pisze:

    > Proszę bardzo https://streamable.com/xaux0c ;-)

    No i elegancko ;-)

    TG

  • 34. Data: 2024-02-23 02:26:49
    Od: io <i...@o...pl.invalid>

    > Już wiem jaki popełniłem błąd! Tutaj poprawiona wersja!
    > https://streamable.com/zagwmt ;-)

    Wiedziałem, że do tego dojdzie :-)