  • 21. Data: 2014-12-01 21:31:08
    Temat: Re: Wiercenie prostopadłe w płytach meblowych
    Od: p0li <p...@t...net>

    T->Dnia 2014-12-01 20:15:07 niejaki Sebastian Biały napisał:
> [...]
    -Set-Artikel-Nr-4645000-/141455974853?pt=DE_Baby_Kin
    d_Baby_T%C3%BCr_Treppenschutz&hash=item20ef6ee1c5

    > Czy to to:
    >
    > https://www.youtube.com/watch?v=eOORA9lrYNg

    nie to ale podobne (prostsze i tańsze)

    > Da się to gdzies w pl w sklepie pomacać?

    wolfcraft jest na tyle znaną marką że w jakimś markecie budowlanym typu obi
    czy praktiker powinno być na 100%

    a jak nie to:

    http://allegro.pl/wolfcraft-zestaw-do-polaczen-kolko
    wych-4645000-i4838445512.html

    te cudaki z filmu są tu:

    http://allegro.pl/zestaw-do-polaczen-kolkowych-wolfc
    raft-3750000-i4856105552.html

    --
    P0zdrawiam
    p0li p0li(at)poczta.onet.pl

  • 22. Data: 2014-12-31 10:27:21
    Od: j...@g...com

    to jest bardzo dobry patent z Wolfcrafta - znam i polecam.
    Prostopadle, pod kątami i z ogranicznikiem głębokości.
    http://allegro.pl/wolfcraft-stojak-do-wiertarki-wier
    tarski-4522000-i4931457635.html

    Do tego odpowiednie wiertła i jedziesz.