  • 11. Data: 2009-10-27 08:37:00
    Temat: Re: Wietrzenie po wybudowaniu
    Od: Michal Jankowski <m...@f...edu.pl>

    "Marek Butrym" <d...@o...pl> writes:

    > Ktoś mi powiedział, że dom po wybudowaniu i zadaszaniu powinien
    > postać rok zanim wstawi sie okna by przewietrzył się celem wywiania
    > wilgoci. Jeśli nie to będzie grzyb.

    Jezeli zamkniesz mokry dom oknami i zostawisz bez wietrzenia na pol
    roku, to tak, zaplesnieje.

    Jezeli bedziesz go dalej budowac/wykanczac/zamieszkiwac, w trakcie
    tego solidnie wietrząc, to nie powinno byc problemu.

    MJ

  • 12. Data: 2009-10-27 08:42:06
    Od: "Bartosz Augustyniak" <o...@n...toya.net.pl>

    Użytkownik "Marek Butrym" <d...@o...pl> napisał w wiadomości
    > Witam,
    >
    > Ktoś mi powiedział, że dom po wybudowaniu i zadaszaniu powinien postać rok
    > zanim wstawi sie okna by przewietrzył się celem wywiania wilgoci.
    > Jeśli nie to będzie grzyb.

    Poprawcie mnie ale z murów to dużo wilgoci nie ma. Dopiero z tynków
    wylewek. A te dopiero chyba po zrobieniu instlalacji. A ze względu na
    warunki atmosferyczne i kradzieże nie widzę szans robienia tego w otwartym
    budynku.

    Ja się zastanawiam czy okien, drzwi wejściowych i bramy garażowej nie bede
    wstawiał zaraz po murach i więźbie. Nie wiem ile bedę szukał ich i czekał na
    montaż (zimą żeby się z pogodą wstrzelić).

    Ale zobaczymy czy mi się uda zrobić więźbę. bo mury idą dopiero od
    poniedziałku, ale chłopaki mówią żeby z więźbą umawiał się na pierwszy
    tydzień grudnia. Zobaczymy.

    Ale czasu trzeba mieć mnóstwo zeby organizować no chyba że weźmiesz ekipę
    totalnie kompleksową że wszystko wezmą z Ciebie ale i tak musisz sprawdzać
    czy czegoś nie spitolili

    5 razy mówiem że powieszmy łazienkę o 10 cm. I dupa. Całe szczeście przed
    zalaniem wyszło na jaw.

    Pozdrawiam
    Bartek

  • 13. Data: 2009-10-28 20:07:01
    Od: "Mariusz" <m...@n...net>

    > A moze by te okna po wstawieniu po prostu otworzyc ?:)
    Byle nie "zaraz" czyli po włożeniu i opiankowaniu ;)

    --
    Mariusz