  • 21. Data: 2019-06-05 11:35:11
    Temat: Re: Wod-kan
    Od: ń <...@...n>

    Mój sąsiad musiał zrywać kilkanaście metrów parkietu (w sumie na kawałku to sam
    wstał).
    Twój wybór.

    Tak swoją drogą jakie znacie metody znalezienia miejsca przecieku, pod gotowa
    podłogą?
    Może jakieś elektryczne (większa wilgoć = mniejsza oporność, lub prądy w.cz.) lub
    termowizyjne (gorącą wodą w rurę?)?

    -----
    > Nie kwestionuję próby ciśnieniowej jako takiej tylko samej możliwości uszkodzenia
    np. butami takiej rury.

  • 22. Data: 2019-06-05 11:37:52
    Od: e...@g...com

    Uszkodzić mogą czymkolwiek, twoje pieniądze możesz robić jak chcesz, byle nie u
    innych.

  • 23. Data: 2019-06-05 14:02:41
    Od: KIKI <h...@u...dl>

    On 05.06.2019 09:44, Budyń wrote:

    > jestes wykonawcą czy klientem? Jesli klientem - nie ma sprawy, zostałes ostrzeżony,
    twoje ryzyko. Ale jesli wykonawcą to daj namiary- bedziemy unikać.
    Rurki olejowe a silnikach Rolsrojsa były wadliwe w większości A380 :-)
    Co dopiero może być z rurkami pex dla konsumenta.

  • 24. Data: 2019-06-05 14:03:47
    Od: KIKI <h...@u...dl>

    On 05.06.2019 11:35, ń wrote:
> [...]
    > Może jakieś elektryczne (większa wilgoć = mniejsza oporność, lub prądy
    > w.cz.) lub termowizyjne (gorącą wodą w rurę?)?

    Gorąca woda i kamera termowizyjna.

  • 25. Data: 2019-06-05 14:22:28
    Od: Budyń <b...@g...com>

    W dniu środa, 5 czerwca 2019 11:35:13 UTC+2 użytkownik ń napisał:
> [...]
    podłogą?
    > Może jakieś elektryczne (większa wilgoć = mniejsza oporność, lub prądy w.cz.) lub

    uszkodzenie pexa w betonie dało sie znaleźć dość precyzyjnie. Na powłoke aluminiową
    podałem napięcie, na betonie wyszukałem miejsce z najwyższym potencjałem.
    Ważne - prąd zabija przy głupich pomysłach, wezwać fachowca.

    b.

  • 26. Data: 2019-06-05 21:29:56
    Od: Uzytkownik <a...@s...pl>

    W dniu 2019-06-05 o 01:27, Marek pisze:

    > Ostrogi nie są konieczne do zakładania podłogówki.

    Widziałeś kiedykolwiek jak "fachowcy" wylewają podłogówki? Widziałeś
    kiedyś jak robią miksokretem? Widziałeś jak wąż podający beton i stojak
    podskakują wraz z "fachowcami", którzy starają się utrzymać je na
    miejscu, a wszystko skacze i napierdala po rurach podłogówki? Widziałeś
    co robią "fachowcy", kiedy im się przypcha rura? Jak napierdalają
    młotkami po tych rurach leżących na podłogówce, albo podnoszą je i
    upuszczają na podłogę?

    Śmiem wątpić, abyś to wszystko widział.

  • 27. Data: 2019-06-06 14:26:39
    Od: Marek <f...@f...com>

    On Wed, 5 Jun 2019 21:29:56 +0200, Uzytkownik <a...@s...pl> wrote:
    > Widziałeś kiedykolwiek jak "fachowcy" wylewają podłogówki? Widziałeś

    U siebie widziałem. Najpierw chodzili po cichu po rurach żeby
    określic ścieżkę. Później ułożyli ta ścieżkę z suchego betonu aby
    przykryć rurki- by rura od miksokreta nie trzepala sie po tych
    rurkach tylko warstwąqbetonu tworzyła taką warstwę seoaracyjną. Jeden
    ciągle stal i pilnował by rura i kubeł nie przetarła się przez
    warstwę ścieżki do rurek, jeśli tak było uzupełniałł warstwę
    ochronną.

    PS. Kupiłem Thermagena.

    --
    Marek