  • 41. Data: 2018-03-17 16:48:13
    Temat: Re: Woda w ścianie [nic o pompach ciepła]
    Od: l...@g...com

    Zależy jeszcze jaki ten hak. To oczywiscie możliwe, na forum muratora są ludzie co w
    domach ok. 200 m2 nie spalają wiecej niż 2 t i to z ciepłą wodą przy 22, 23 stopniach
    w środku.

  • 42. Data: 2018-03-17 18:39:46
    Od: Maciek <d...@p...onet.pl>

    Dnia Sat, 17 Mar 2018 08:48:13 -0700 (PDT), l...@g...com
    napisał(a):

    > Zależy jeszcze jaki ten hak.

    O ile wiem, rzadko wychodzą ponad tonę. Dom budowany przez właściciela,
    porządnie.
    Prosta bryła, mało miejsc ucieczki ciepła.

    --
    //\/\aciek
    docktor(a)poczta.onet.pl

  • 43. Data: 2018-03-17 19:38:37
    Od: l...@g...com

    Ważny jest jeszcze ten mały kocioł, wiekszość kotłów na ekogroszek jest
    przewymiarowana co najmniej o 100%, do tego palniki mogące obsłużyć kotły o mocy 30
    kW i więcej.

  • 44. Data: 2018-03-18 01:56:35
    Od: "Adam Sz." <a...@g...com>

    W dniu piątek, 16 marca 2018 12:19:36 UTC+1 użytkownik Budyń napisał:

    > adamowi to powiedz :-) On sie nie zgadza z tezą ze budowanie z BK zamast poroszajsu
    minimalizuje ryzyko powiklań

    Budowanie z partaczami zawsze niesie ze sobą różne ryzyka ;)
    Budowanie zgodnie ze sztuką w przypadku dowolnego materiału zawsze da
    pozytywny skutek i to rozwiązanie polecam :D
    pozdr.

    --
    Adam Sz.

  • 45. Data: 2018-03-20 06:10:08
    Od: Maciek <d...@p...onet.pl>

    Dnia Tue, 13 Mar 2018 21:19:51 +0100, Maciek napisał(a):

    (...)

    Właśnie gadałem z sąsiadem. Dom dokładnie taki sam, budowany przez tę samą
    ekipę, ale wykańczany i ocieplany przez zupełnie kogo innego.

    Identyczne problemy z przewiewaniem i przemarzaniem!
    A on ma np. jednolitą warstwę styro schodzącą do poziomu gruntu (u mnie
    cokół ma okładzinę z kamienia.

    --
    //\/\aciek
    docktor(a)poczta.onet.pl

  • 46. Data: 2018-03-20 08:14:19
    Od: Janusz <j...@o...pl>

    W dniu 2018-03-20 o 06:10, Maciek pisze:
> [...]
    >
    > Identyczne problemy z przewiewaniem i przemarzaniem!
    > A on ma np. jednolitą warstwę styro schodzącą do poziomu gruntu (u mnie
    Wystarczy żę wysuneli ścianę poza fundament "żeby był szerszy" i od dołu
    masz wentylację w ścianie.

    --
    Pozdr
    Janusz

  • 47. Data: 2018-03-20 12:55:50
    Od: Maciek <d...@p...onet.pl>

    Dnia Tue, 20 Mar 2018 08:14:19 +0100, Janusz napisał(a):

    > Wystarczy żę wysuneli ścianę poza fundament "żeby był szerszy" i od dołu
    > masz wentylację w ścianie.

    Nie było czegoś takiego w żadnym z tych 2 domów.

    --
    //\/\aciek
    docktor(a)poczta.onet.pl

  • 48. Data: 2018-03-21 15:39:07
    Od: Janusz <j...@o...pl>

    W dniu 2018-03-20 o 12:55, Maciek pisze:

    > Nie było czegoś takiego w żadnym z tych 2 domów.

    No to skąd masz przewiew w ścianie?

    --
    Pozdr
    Janusz