  • 31. Data: 2018-03-16 10:31:48
    Temat: Re: Woda w ścianie [nic o pompach ciepła]
    Od: Maciek <d...@p...onet.pl>

    Dnia Thu, 15 Mar 2018 21:43:45 +0100, Janusz napisał(a):

    > pytanie co jest między porothermem a ławą oprócz izolacji, czy one są
    > wymurowane na solidnej warstwie zaprawy, czyli zatkane od dołu.

    Tego nie mam jak sprawdzić, a dom nie ja budowałem, więc nie wiem.

    --
    //\/\aciek
    docktor(a)poczta.onet.pl

  • 32. Data: 2018-03-16 10:36:01
    Od: Janusz <j...@o...pl>

    W dniu 2018-03-16 o 10:31, Maciek pisze:

    > Tego nie mam jak sprawdzić, a dom nie ja budowałem, więc nie wiem.
    No właśnie, oprócz przewiewu pod styro możesz miec i przewiew w ścianie,
    porocherm ma pionowe kanały i jak się tam dostanie zimne powietrze z
    zewnątrz to sie komin robi i wychładza ścianę.
    Pozostaje Ci opiankowanie tego cokołu gdzie się tylko da.

    --
    Pozdr
    Janusz

  • 33. Data: 2018-03-16 10:44:14
    Od: Maciek <d...@p...onet.pl>

    Dnia Fri, 16 Mar 2018 10:36:01 +0100, Janusz napisał(a):

    > No właśnie, oprócz przewiewu pod styro możesz miec i przewiew w ścianie,
    > porocherm ma pionowe kanały i jak się tam dostanie zimne powietrze z
    > zewnątrz to sie komin robi i wychładza ścianę

    Przypuszczam, że ściany są wymurowame byle jak.
    Odpaliłem kiedyś na chwilę pilarkę spalinową w garażu - śmerdziało w
    pomieszczeniu nad i za ścianą.

    Kierbuda najchętniej powiesiłbym za jaja.

    --
    //\/\aciek
    docktor(a)poczta.onet.pl

  • 34. Data: 2018-03-16 11:03:48
    Od: l...@g...com

    kierbud mógł budowy nie widzieć na oczy. Może ci wodę podciągać od dołu. Obecnie od
    momentu kupna masz 5 lat rękojmii na takie i inne wady.

  • 35. Data: 2018-03-16 11:10:39
    Od: Maciek <d...@p...onet.pl>

    Dnia Fri, 16 Mar 2018 03:03:48 -0700 (PDT), l...@g...com
    napisał(a):

    > kierbud mógł budowy nie widzieć na oczy.

    Między innymi za to bym go powiesił za jaja.

    --
    //\/\aciek
    docktor(a)poczta.onet.pl

  • 36. Data: 2018-03-16 11:34:10
    Od: l...@g...com

    Kierownik przyjeżdza raz na jakiś czas na budowe domku, nie siedzi 8h nad
    robotnikami. Nawet jakby był codziennie wszystkiego nie dopilnuje.

  • 37. Data: 2018-03-16 11:50:33
    Od: Maciek <d...@p...onet.pl>

    Dnia Fri, 16 Mar 2018 03:34:10 -0700 (PDT), l...@g...com
    napisał(a):

    > Kierownik przyjeżdza raz na jakiś czas na budowe domku, nie siedzi 8h nad
    robotnikami. Nawet jakby był codziennie wszystkiego nie dopilnuj

    Podpisał, że sprawdził i jest zrobione dobrze? Reszta mnie nie obchodzi.
    Jak ktoś jest głupi i nieodpowiedzialny, to niech sprzedaje marchewkę na
    placu.

    --
    //\/\aciek
    docktor(a)poczta.onet.pl

  • 38. Data: 2018-03-16 12:01:24
    Od: l...@g...com

    Jesli nie mineły 3 lata to kierownik może odpowiadać z tytulu odpowiedzialności
    zawodowej. O rekojmii już pisałem.

  • 39. Data: 2018-03-16 12:19:35
    Od: Budyń <b...@g...com>

    W dniu piątek, 16 marca 2018 10:44:06 UTC+1 użytkownik Maciek napisał:

    > Przypuszczam, że ściany są wymurowame byle jak.
    > Odpaliłem kiedyś na chwilę pilarkę spalinową w garażu - śmerdziało w
    > pomieszczeniu nad i za ścianą.

    adamowi to powiedz :-) On sie nie zgadza z tezą ze budowanie z BK zamast poroszajsu
    minimalizuje ryzyko powiklań

    b.

  • 40. Data: 2018-03-17 16:17:41
    Od: Maciek <d...@p...onet.pl>

    Dnia Fri, 16 Mar 2018 04:19:35 -0700 (PDT), Budyń napisał(a):

    > adamowi to powiedz :-) On sie nie zgadza z tezą ze budowanie z BK zamast poroszajsu
    minimalizuje ryzyko powiklań

    Znam jeden, ok. 100-metrowy dom z BK+10 styro, ogrzewany węglem. Kocioł
    zasypowy, malutki 6 albo 7 kW, w domu jak w ulu, na sezon schodzi ok. tony,
    tony z hakiem węgla. Woda grzana prądem.

    --
    //\/\aciek
    docktor(a)poczta.onet.pl