  • 11. Data: 2011-10-10 14:54:06
    Temat: Re: Wyborcy zadecydowali że chcą podatku katastralnego.
    Od: "Aleksander" <f...@f...fake>

    Moim zdaniem szanse na taki podatek są nikłe.
    Z prostego powodu.

    Posłowie mają jednak dosyć spory majątek,
    (względem średniej krajowej) i jakby musieli teraz
    sami na siebie taki podatek nałożyć... to nie sądzę,
    aby szybko to miało się stać.

    No i ciekawe w przypadku kredytów kto by płacił
    ten podatek... za np. 500.000zł na dom ? Czy bank,
    czy osoba spłacająca kredyt ? ;) Czy w ogole nie,
    bo kredyt to raczej nie majątek ;))) ...

  • 12. Data: 2011-10-10 14:55:50
    Temat: Re: Wyborcy zadecydowali ze chca podatku katastralnego.
    Od: krys <k...@p...onet.pl>

    4CX250 wrote:

    > Oooo Laskawcy!
    > "ustawodawca lagodnie potraktowal usuniecie bez zezwolenia drzew
    > obumarlych - zaplacimy tylko 10% kary naleznej"

    A jaka jest kara za nie usuwanie obumarłego drzewa? Jak ono się samo usunie
    podczas wichury na przykład?
    J.

  • 13. Data: 2011-10-10 15:15:24
    Od: "nacocito" <n...@c...to>

    > Oraz dalszych ograniczeń w budownictwie. Np. od marca tego roku nawet
    > krzaków bez zezwolenia wyciąć już nie można.
    > Nie, nie jestem PISiakiem ani komuchem z SLD. Ani też fanem partii
    > wibratorów.
    >
    > Nie mogłem się postrzymać z komentarzem, taki jestem zawiedziony.

    Czym jesteś zawiedzony?

    Za Kurierel Lubelskim z 01.10.2011 kiedy to Tuskobus zawitał do Lublina.

    "Po spotkaniu premiera otoczyli mieszkańcy. Jeden pytał, czy jeśli PO wygra
    wybory, wprowadzi podatek katastralny. - Nie planujemy - powiedział
    premier. - Na 100 proc.? - dopytywał mężczyzna. - Na 100 - odpowiedział
    Tusk. "

  • 14. Data: 2011-10-10 15:20:51
    Od: "Budyń" <b...@g...pl>

    Użytkownik "nacocito" <n...@c...to> napisał w wiadomości
> [...]
    > wygra wybory, wprowadzi podatek katastralny. - Nie planujemy - powiedział
    > premier. - Na 100 proc.? - dopytywał mężczyzna. - Na 100 - odpowiedział

    buahahaha.. "nie planowalismy ale wobec narastajacego kryzysu jestesmy
    zmuszeni..."

    b.

  • 15. Data: 2011-10-10 16:16:25
    Od: "Maciek." <m...@g...com>

    Użytkownik "Aleksander" <f...@f...fake> napisał
> [...]
    > Posłowie mają jednak dosyć spory majątek,
    > (względem średniej krajowej) i jakby musieli teraz
    > sami na siebie taki podatek nałożyć... to nie sądzę,

    "[...] rzeczywisty obraz nieskazitelnej Julii, która odmawia otwarcia drzwi
    urzędnikom komunalnym, którzy przyszli dokładnie zmierzyć jej mieszkanie w
    celu ustalenia realnej wysokości czynszu.[...]"
    http://niniwa2.cba.pl/pitera.htm
    OIDP poszło o kilka m2 korytarza zamienionego na przedpokój - "Korytarz to
    nie mieszkanie!"

    Ty piszesz o posłach a zobacz co wystarczy zrobić aby zostać ministrem! :)

    --
    M.

  • 16. Data: 2011-10-10 16:32:01
    Temat: Re: Wyborcy zadecydowali że chc? podatku katastralnego.
    Od: "nacocito" <n...@c...to>

    > Użytkownik "nacocito" <n...@c...to> napisał w wiadomo?ci
    >
    > buahahaha.. "nie planowalismy ale wobec narastajacego kryzysu jestesmy
    > zmuszeni..."

    Masz absolutną rację, tak będzie.

    Dodatkowo wszystkim o nazwiskach/ksywkach na B bedzie dołożony domiar
    podatkowy w wysokości 10letnich zarobków a w domach z podłogówka, roczny
    podatek katastralny bedzie wynosił 50% wartości rynkowej.

  • 17. Data: 2011-10-10 16:39:57
    Od: "m4rkiz" <m...@m...od.wujka.na.g.com>

    nacocito wrote:
> [...]
    > wybory, wprowadzi podatek katastralny. - Nie planujemy - powiedział
    > premier. - Na 100 proc.? - dopytywał mężczyzna. - Na 100 - odpowiedział

    "nie planujemy" to nie znaczy "nie wprowadzimy", a nawet wtedy wystarczy
    pomyslec o slynnym 3*15

  • 18. Data: 2011-10-10 17:03:49
    Od: "nacocito" <n...@c...to>

    Użytkownik "m4rkiz" <m...@m...od.wujka.na.g.com> napisał w wiadomości

    > "nie planujemy" to nie znaczy "nie wprowadzimy", a nawet wtedy wystarczy
    > pomyslec o slynnym 3*15

    A czy "planujemy" nie znaczy "wprowadzimy"?

    Dziwna logika i nie bardzo rozumiem co byś chciał usłyszeć z ust Premiera.
    Czy wam bardziej by pasowało aby powiedział że wprowadzi na 100%?? bo wtedy
    wg. waszej logiki by nie wprowadzili?

  • 19. Data: 2011-10-10 17:18:05
    Od: "kogutek" <s...@W...gazeta.pl>

    4CX250 <t...@p...ornet.pl> napisał(a):

> [...]
    > zbudowaniem jakiegoś małego budyneczku na ten cel. Podatek katastralny obok
    > ZUSu zeżre tyle, że całe przedsięwzięcie nie będzie miało najmniejszego
    > sensu.
    > I nie gadaj mi głupot jak to pomogło w innych krajach, bo tam są zupełnie
    > inne realia zarobkowe. Nie wiem jak w innych ale w Austrii jak pracowałem a
    > potem miałem tam swoją działalność to kwota wolna od podatku wynosiła 10tys
    > euro. Na złote przeliczając było to wtedy około 47tys zł. W Polsce taka
    > kwota to był wtedy już drugi próg podatkowy!

    Po co uprawiasz populizm i płaczesz nad staruszkami. Pisz jak jest, że to
    Ciebie dotknie. Jest pojęcie wartości odtworzeniowej w budownictwie. W tej
    chwili jest to 3% rocznie. Nie znam się na tym ale wychodzi że w budownictwie
    pełna amortyzacja trwa 33 lata. Podatki nie mogą być wyższe niż ludzie będą
    mogli zapłacić. A że w Polsce są relatywnie wyższe niż w Austrii. Może dlatego
    że więcej importujemy niż eksportujemy. Jak głupiemu Polakowi zostanie nawis
    inflacyjny to albo przepije, co z punktu widzenia budżetu jest korzystne. Albo
    nakupuje sobie chińskich pierdół co rozkłada gospodarkę czyli całe państwo.
    Dlatego głupiemu Polakowi trzeba zabrać kasę. Podatki to również regulator
    gospodarki i popytu wewnętrznego. A tak przy okazji. Chciałbyś jeździć dobrymi
    drogami, leczyć się w ramach obowiązkowego ubezpieczenia na przyzwoitym
    poziomie itd. Skąd do kurwy nędzy państwo ma na to brać jak nie z podatków.
    Budując dom sam się ubezwłasnowolniłeś i stałeś niewolnikiem systemu.
    Potrafisz w logiczny sposób wyjaśnić po chuj setki tysięcy ludzi w Polsce
    wykupiły spółdzielcze mieszkania? Spółdzielcze można tak samo sprzedać jak
    wykupione. Mieszka się w nim tak samo jak w wykupionym. To po chuj kupowali?
    Odpowiem. Bo w Polsce mieszkają debile.

  • 20. Data: 2011-10-10 18:27:22
    Od: "Kris" <k...@W...PL>

    >Użytkownik "Aleksander" napisał w wiadomości grup

    >No i ciekawe w przypadku kredytów kto by płacił
    >ten podatek... za np. 500.000zł na dom ? Czy bank,
    >czy osoba spłacająca kredyt ? ;)

    Ale nawet w przypadku gdy nieruchomość jest obciążona kredytem to jej
    właścicielem nie jest bank.
    Podatek płaci właściciel nieruchomości a kogo to obchodzi czy
    wybudował/kupił za gotówkę czy z kredytu.