  • 11. Data: 2015-02-19 22:12:55
    Temat: Re: Wybory pod kontrolą obywatelską!
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "XL" <i...@g...pl> wrote in message
    news:u20z8wmzg33l$.1nzfikitlzpxg.dlg@40tude.net...

    > Ależ właśnie tu TRZEBA - jeśli ktoś ma choćby minimum świadomości
    > obywatelskiej, to wie, ze DOM to coś więcej niż cieknący kran, pompka do
    > kibla czy trawnik :->

    Ktoś z minimum świadomości zrozumie dlaczego grupy
    dyskusyjne podzielone są tematycznie i dlaczego ktoś,
    kto chce o polityce czytać może sobie czytać pl.soc.polityka
    a ktoś, kto nie chce o polityce czytać odbierze Twoje teksty
    jak wpychanie mu w gardło czegoś czego nie chce.
    Nie narzucaj się! Pisz na temat. To nie słup ogłoszeniowy.

  • 12. Data: 2015-02-19 22:18:10
    Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl>

    masti pisze:

    > jakim jest pisanie nie na tę grupę co trzeba
    >
    > FUT: pl.soc.polityka

    E, nawet tam będzie to NTG. Jest przecież specjalna grupa
    pl.soc.polityka.wybory

    Jarek

    PS: pl.rec.paranoja też jest.

    --
    Tyle dzisiaj, tyle się dzisiaj stało
    Boli mnie serce, boli mnie całe ciało

  • 13. Data: 2015-02-19 23:00:45
    Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl>

    Pan Pszemol napisał:

    > Ktoś z minimum świadomości zrozumie

    O, to jest trafna uwaga. I być może świetna sposobność ku temu,
    by wszcząć dyskusję na znany temat: "a w domu wszyscy zdrowi?".

    Jarek

    --
    W związku z tym się zapytuję pana profesora,
    czy tak może postępować osoba niechora.

  • 14. Data: 2015-02-19 23:09:29
    Od: XL <i...@g...pl>

  • 15. Data: 2015-02-19 23:54:42
    Od: koń Fritz i jego pan dr Schultz <"dr Schultz i kon Fritz "@gmail.com>

    W dniu 2015-02-19 o 21:40, XL pisze:
    > Chodzi o PROTOKÓŁ - tajność dotyczy danych osobowych wyborców.

    Nie wiem, dostępu do kart z głosami nieważnymi jest na wniosek sądu.

    https://odyssynlaertesa.files.wordpress.com/2013/11/
    psychuszki-jerzy-wasiukiewicz.jpg

  • 16. Data: 2015-02-20 00:17:00
    Od: XL <i...@g...pl>

    W petycji chodzi o same protokoły.

  • 17. Data: 2015-02-20 05:50:07
    Od: "MarkWoydak" <m...@f...gmx.de>

    psychuszki-jerzy-wasiukiewicz.jpg

    > W petycji chodzi o same protokoły.

    W tyłek wsadź tą swoją "petycję". Chcesz po naszych plecach dopchać się do
    koryta?

    MW

  • 18. Data: 2015-02-20 07:37:40
    Od: Robson <r...@...pl>

    > Przecież wybory mają BEZPOŚREDNI wpływ na Twój DOM.

    Tak jak na komputery, samochody i sex. Tam też napisz.

  • 19. Data: 2015-02-20 08:20:18
    Od: u2 <u...@o...pl>

    W dniu 2015-02-19 o 21:21, XL pisze:
    > dziś dotykam gorącego tematu, jakim są WYBORY. To esencja demokracji i
    > chyba nikt nie ma wątpliwości, jak ważna jest ich przejrzystość, uczciwe
    > liczenie głosów oraz podawanie wyników bez zwłoki.

    oj naiwni naiwni, lesne dziadki z PKW nie po to zostali mianowani, aby
    dac motlochowi wladze:)

    --
    General Skalski o zydach w UB :

    tworza mowe nienawisci".

  • 20. Data: 2015-02-20 11:53:14
    Od: XL <i...@g...pl>

    Dnia Fri, 20 Feb 2015 08:20:18 +0100, u2 napisał(a):

    > oj naiwni naiwni, lesne dziadki z PKW nie po to zostali mianowani, aby
    > dac motlochowi wladze:)

    Owszem.Trzeba sie starać im utrudniać życie przynajmniej.

    > "Zydow gubi brak umiaru we wszystkim i przekonanie, ze sa narodem
    > wybranym. Czuja sie oni upowaznieni do interpretowania wszystkiego,
    > takze doktryny katolickiej. Cokolwiek bysmy zrobili, i tak bedzie
    > poddane ich krytyce - za malo, ze zle, ze zbyt malo ofiarnie. W moim
    > najglebszym przekonaniu szkoda czasu na dialog z Zydami, bo on do
    > niczego nie prowadzi... Ludzi, ktorzy uzywają slow 'antysemita',
    > 'antysemicki', nalezy traktowac jak ludzi niegodnych debaty, ktorzy
    > usiluja niszczyc innych, gdy brakuje argumentow merytorycznych. To oni
    > tworza mowe nienawisci".

    100/100