  • 11. Data: 2015-06-12 19:36:28
    Temat: Re: "Wygaszanie Polski".
    Od: Qrczak <q...@q...pl>

    Dnia 2015-06-12 19:07, obywatel Jarosław Sokołowski uprzejmie donosi:

    > https://youtu.be/N2k12eseF5I -- trochę pracochłonne, ale podobno wyniki
    > bardzo dobre. Potem wszystko zależy od tego, czy szabaśnik dobry i długo
    > trzyma ciepło.

    Jednakże na zimną zimę dzieł trzeba chyba trochę kupić. Mam wyczerpać
    nakład?

  • 12. Data: 2015-06-12 20:32:59
    Od: FEniks <x...@p...fm>

    W dniu 2015-06-12 o 18:45, Qrczak pisze:
    > Dnia 2015-06-11 02:15, obywatel k...@g...com uprzejmie donosi:

    > Żeby było w temacie grupy: da się w piecu palić, ale na długo nie
    > starczy tego żaru.

    To dobrze, będzie zgodnie z zamysłem autora.

    Ewa

  • 13. Data: 2015-06-12 21:32:26
    Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl>

    Qrczak pisze:

    > Jednakże na zimną zimę dzieł trzeba chyba trochę kupić. Mam wyczerpać
    > nakład?

    Trzeba szukać też po innych iesbeenach i patrzeć na podawaną wagę.
    Ciężkie czasy, człowiek musi ze wszystkim się liczyć.

    --
    Jarek

  • 14. Data: 2015-06-12 21:33:02
    Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl>

    Pani Ewa napisała:

    > To dobrze, będzie zgodnie z zamysłem autora.

    Może nawet z zadumą. To słowo chyba bardziej pasuje.

    --
    Jarek

  • 15. Data: 2015-06-12 22:02:07
    Od: Qrczak <q...@q...pl>

    Dnia 2015-06-12 21:32, obywatel Jarosław Sokołowski uprzejmie donosi:

    > Trzeba szukać też po innych iesbeenach i patrzeć na podawaną wagę.
    > Ciężkie czasy, człowiek musi ze wszystkim się liczyć.

    Wiem, ale ważne, a ba! najważniejsze, żeby nie wygasło.

  • 16. Data: 2015-06-12 22:12:02
    Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl>

    Qrczak pisze:

    > Wiem, ale ważne, a ba! najważniejsze, żeby nie wygasło.

    Jeśli jednak wygaśnie, można podeprzeć się fotowoltaiką. Chyba.

    --
    Jarek

  • 17. Data: 2015-06-13 00:14:05
    Od: k...@g...com

    W dniu piątek, 12 czerwca 2015 18:45:03 UTC+2 użytkownik Qrczak napisał:
> [...]
    > starczy tego żaru.

    > --
    > nie wiem, nie znam się, zarobiona jestem

    Jasne. Spróbuj spalić książkę. Teraz w papierze jest najmniej papieru.

  • 18. Data: 2015-06-13 00:44:40
    Od: Ikselka <i...@g...pl>

    Dnia Fri, 12 Jun 2015 15:14:05 -0700 (PDT), k...@g...com
    napisał(a):

    > Jasne. Spróbuj spalić książkę. Teraz w papierze jest najmniej papieru.

    Ktoś mądry widać przewidział, że w społeczeństwie zaczną dominować
    użytkownicy książek - zamiast czytelników :->
    --
    XL
    Tak zginęli: https://www.youtube.com/watch?v=kAMyBI_x2Xs

  • 19. Data: 2015-06-13 00:50:28
    Od: k...@g...com

    W dniu sobota, 13 czerwca 2015 00:44:41 UTC+2 użytkownik Ikselka napisał:

    > Ktoś mądry widać przewidział, że w społeczeństwie zaczną dominować
    > użytkownicy książek - zamiast czytelników :->
> [...]

    Przeczytaj i streść.

  • 20. Data: 2015-06-13 01:09:18
    Od: Ikselka <i...@g...pl>

    Dnia Fri, 12 Jun 2015 15:50:28 -0700 (PDT), k...@g...com
    napisał(a):

    > Przeczytaj i streść.

    Te 5 linijek tekstu na maturze z polskiego do tej pory śni Ci się po
    nocach?