  • 21. Data: 2015-06-13 07:39:41
    Temat: Re: "Wygaszanie Polski".
    Od: cef <c...@i...pl>

    W dniu 2015-06-11 o 01:50, Ikselka pisze:

    > ISBN: 9788375531817
    > Rok wydania: 2015
    > Waga: 1.105 kg
    > Format: 20.50x25.00 cm

    Zabrakło ceny - 50zł. Ale żniwa!

  • 22. Data: 2015-06-13 09:20:18
    Od: Qrczak <q...@q...pl>

    Dnia 2015-06-13 07:39, obywatel cef uprzejmie donosi:

    > Zabrakło ceny - 50zł. Ale żniwa!

    Prawdziwy Polak Patriota nie kupi przecie byle czego za 4,99 z kosza w
    Biedronce.

  • 23. Data: 2015-06-13 11:03:44
    Od: krys <k...@p...onet.pl>

    Ikselka wrote:

    > Ktoś mądry widać przewidział, że w społeczeństwie zaczną dominować
    > użytkownicy książek - zamiast czytelników :->

    Czytelnicy dawno siedzą na Kindlu

    J.

    www.kontestacja.com

  • 24. Data: 2015-06-13 16:09:48
    Od: Ikselka <i...@g...pl>

    Dnia Sat, 13 Jun 2015 11:03:44 +0200, krys napisał(a):

    > Czytelnicy dawno siedzą na Kindlu

    Książka dla mnie - tylko papierowa.

    --
    XL
    Tak zginęli: https://www.youtube.com/watch?v=kAMyBI_x2Xs

  • 25. Data: 2015-06-13 20:35:15
    Od: Qrczak <q...@q...pl>

    > Książka dla mnie - tylko papierowa.

    Dlatego - specjalnie dla Ciebie - ciągle tylko na papierze.

    doceń to

  • 26. Data: 2015-06-15 12:19:35
    Od: "zhbick" <n...@m...pl>

    l...

    > Jeśli jednak wygaśnie, można podeprzeć się fotowoltaiką. Chyba.

    Bez względu na to, mógłbyś się zainteresować tematem cięcia cytatów przy
    odpowiadaniu na grupach dyskusyjnych.

  • 27. Data: 2015-06-15 12:32:04
    Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl>

    zhbick pisze:

    > Użytkownik "Jarosław Sokołowski" napisał w wiadomości grup
    l...

    > Bez względu na to, mógłbyś się zainteresować tematem cięcia cytatów przy
    > odpowiadaniu na grupach dyskusyjnych.

    Kiedyś na ten temat napisałem dłuższe opracowanie. Dawno temu to
    było, w ubiegłym wieku jeszcze, ale temat wciąż aktualny. Na pewno
    nie zaszkodzi się zapoznać.

    --
    Jarek

  • 28. Data: 2015-06-15 15:10:32
    Od: Ikselka <i...@g...pl>

  • 29. Data: 2015-06-16 14:22:27
    Od: masti <g...@t...hell>

    Przesmiewca wrote:

    > oczywiscie, ze offtop, tylko co to ma wspolnego z odpowiedzia koguta mistrzu? :)

    nie odróżniasz OT od NTG miszczu

    --
    mst <at> gazeta <.> pl
    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?