  • 121. Data: 2014-12-15 17:25:52
    Temat: Re: Wyłączać cyrkulację, czy nie?
    Od: "Ergie" <e...@s...pl>

    dyskusyjnych:1944cc85-0cb3-4ba1-84d5-c3fd45fab4c4@go
    oglegroups.com...

    > Jak chłop z krową na moście statystycznie maja po 3 nogi;)
    > Wystarczy że w jednej komisji wyborczej mówili "jedna karta jeden głos" a
    > w drugiej "jeden głos na każdy kolor karty" i już ilość błędnych będzie
    > się różnic.

    To ja wiem, ale to w takim przypadku od razu wyjdzie na jaw. Jeśli w gminie
    gdzie było dużo nieważnych głosów taki sondaż wykaże że rzeczywiście dużo
    osób oddało nieważny głos to teza o fałszerstwie upadnie. Tylko tyle i aż
    tyle.

    Oczywiście pytanie "dlaczego w jednej gminie nieważnych jest 25% a w innej
    tylko 10%" pozostanie aktualne, ale to już zupełnie inna sprawa.

    > Ale tak po sobie i znajomych myśle ze po prostu ludzie olali głosowanie do
    > powiatu. Kandydatów na radnych miejskich/gminnych znali, na
    > burmistrzów/wójtów/prezydentów tez a powiatowa
    > książeczka to tak trochę albo losowo albo wcale.

    Też tak myślę.

    > Sam nie wiedziałem na kogo do powiatu zagłosować bo prawie nikogo nie
    > znałem a te osoby które akurat znałem to absolutnie wg mnie się tam nie
    > nadawały. Zagłosowałem więc "na listę"

    Ja z bólem też bo szczerze najchętniej to bym wybrał jakiegoś niezależnego
    lokalnego polityka ale niestety żaden niezależny nie kandydował więc
    zagłosowałem na "mniejsze zło".

    Pozdrawiam
    Ergie

  • 122. Data: 2014-12-15 18:21:10
    Od: Budyń <b...@r...pl>

    W dniu poniedziałek, 15 grudnia 2014 15:08:21 UTC+1 użytkownik Ergie napisał:
    > Użytkownik "Budyń" napisał w wiadomości grup
    oglegroups.com...

    > Pisze po raz enty - zrobić anonimowy sondaż

    Ergie, odpusc sondaż. Sondaz musi "ktos" przeprowadzic, wiarygodnych sondażowni brak,
    a zagraniczne jak sie okazalo tez sie potrafia wyłożyć.
    Zaproponuj inną metodę.
    Jesli chcesz metod statystycznych to takie które oparte sa o dane ktorych nie sposób
    podważyc czyli o analizując głosy z wyborów (równiez poprzednich)
    Mam pliki z danymi z 2006 i 2010 roku, życzysz sobie?

    > No to jeszcze porównaj frekwencje - w tych wyborach najwyższa w historii -
    > ot kolejny kamyczek do układanki. Może kilka procent zmobilizowało się i
    > poszło wybrać wójta a sejmik olali?

    Moze - chciałbym zeby to zbadano. Bo jesli jest jak mówisz to nie powinno faworyzowac
    jednej partii. A nawej jesli uwzględnic efek książeczi to PSLowi mogło urosnąć ale
    kosztem wszystkich pozostałych parii a nie tylko jednej, akurat przypadkowo
    najwiekszej opozycyjnej.

    > Nie mam, czytałem wywiad kilka dni po wyborach, ale już go nie mogę znaleźć

    jak mówie -wrzutka :-)

    > [cytat:]
    > "Karty Ipsos zawierały nazwy komitetów wyborczych, nie zawierały natomiast
    > nazwisk wszystkich kandydatów."
    > [koniec cytatu]

    i to ma preferować jedne partie, inne zaniżać, a pozostałym wyjść dokładnie? :-_

    > Nie oglądam telewizji :-)

    Nikt by nie pomyślał :)

    > Jesteś pewien że chcesz to ciągnąc na grupie budowlanej? Po co?

    Jestesmy juz tak poza OT ze czemu nie :)

    > Aby nie robić tu totalnego śmietnika przypomnę tylko jedno:
    > Wzięcie SO do koalicji i zrobienie Leppera wicepremierem. Człowiek który
    > odpowiada za wysypywanie zboża nie powinien być wicepremierem tyko
    > wywieziony na taczkach z "katolickiego" kraju gdzie miliony ludzi się modlą
    > "chcleba naszego powszedniego...", a Norwid pisał o "kraju gdzie kruszynę
    > chleba podnoszą z ziemi przez uszanowanie dla darów nieba". Człowiek który
    > organizował blokady dróg przez co tysiące kierowców poniosło realny koszt
    > (czas + paliwo) nie powinien być wicepremierem tylko pracować "aż odda
> [...]

    Mało -straszliwie mało. Ale to nie kaczor wysypywał na tory. On go wziął do koalicji,
    bo wygrał za słabo, zeby rządzic samodzielnie. Co wg ciebie miał zrobić? Oddac władze
    platformie która i tak by wzieła leppera do koalicji?
    I jak trzeba kaczorowi przywalic to i "kraj katolicki" sie znajdzie...

    Ergie, daj jeszcze kilka przykładów że kaczor "już zrobił wystarczająco dużo zła by
    go obrzucać błotem do końca jego życia".
    Porównamy je z innymi politykami (bo tylko taki mamy wybór gdy idziemy głosowac) i
    zaobaczymy czy on jest gorszy niz inni. Z 10 przykładów znajdziesz? Bo ja na tuska i
    owszem...

    > Znaczy się uważasz że Kaczyński robi to z wyrachowania? Tym gorzej dla

    pokaż chamskie cytaty kaczora (i jego ludzi) a ja na kazdy znajde ci 5 od strony
    rządowej.

    Ja nie jestem jakims tak milosnikiem pisu ale naprawde chcialbym zeby kazdego
    traktowac tą sama miarą.

    b.

  • 123. Data: 2014-12-15 19:52:59
    Od: masti <g...@t...hell>

    Budyń wrote:

> [...]
    rządowej.

    > Ja nie jestem jakims tak milosnikiem pisu ale naprawde chcialbym zeby kazdego

    czyli Kaczyński za wypowiedzi na wiecu powinien pójść siedzieć za obrazę
    prezydenta skoro nie ma żadnych dowodów na fałszerstwo

    --
    mst <at> gazeta <.> pl
    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?

  • 124. Data: 2014-12-15 19:59:22
    Od: Budyń <b...@r...pl>

    W dniu poniedziałek, 15 grudnia 2014 19:53:21 UTC+1 użytkownik masti napisał:
    > czyli Kaczyński za wypowiedzi na wiecu powinien pójść siedzieć za obrazę
    > prezydenta skoro nie ma żadnych dowodów na fałszerstwo

    nie sledziłem aż na bieżąco - mówił ze wybory były sfałszowane, a o prezydencie to co
    gadał?
    Nawiasem mówiąc - znów to samo - zbierzmy teksty pisu o tym prezydencie, i tamtych o
    kaczynskim. Znów bedzie 10:1.

    b.

  • 125. Data: 2014-12-15 20:06:18
    Od: masti <g...@t...hell>

    Budyń wrote:

    > nie sledziłem aż na bieżąco - mówił ze wybory były sfałszowane, a o prezydencie to
    co gadał?

    o fałszerstawch, o naciskach na sądy i wiele innych bzdur. generalnie to
    Prokurator musi teraz wszcząć postępowanie z urzędu. Albo w sprawie
    fałszerstwa albo obrazy organół państwa: Prezydenta, Prezesów sądów i
    paru innych

    > Nawiasem mówiąc - znów to samo - zbierzmy teksty pisu o tym prezydencie, i tamtych
    o kaczynskim. Znów bedzie 10:1.

    nie będzie. PiS leje jad od lat.

  • 126. Data: 2014-12-15 20:25:24
    Od: "Ghost" <g...@e...com>

    oglegroups.com...

    napisał:

    >nie sledziłem aż na bieżąco - mówił ze wybory były sfałszowane, a o
    >prezydencie to co gadał?
    >Nawiasem mówiąc - znów to samo - zbierzmy teksty pisu o tym prezydencie, i
    >tamtych o kaczynskim. Znów bedzie 10:1.

    Zbierzmy teksty prezydenta Kaczyńskiego i prezydenta Komorowskiego i
    wyjdzie, że ten pierwszy bije w chamstwie drugiego 1000:1.

  • 127. Data: 2014-12-15 20:29:44
    Od: Budyń <b...@r...pl>

    > o fałszerstawch, o naciskach na sądy i wiele innych bzdur. generalnie to

    czyli znów "kaczynski obraził prezydenta" - ... tylko nie obraził, bo nic
    takiego nie powiadział? Ale jest zły.

    >PiS leje jad od lat.

    taaak, wiem, słyszałem w tvnie od niesiolowskiego :)

    b.

  • 128. Data: 2014-12-15 20:36:14
    Od: Budyń <b...@r...pl>

    W dniu poniedziałek, 15 grudnia 2014 20:25:33 UTC+1 użytkownik Ghost napisał:
    > Zbierzmy teksty prezydenta Kaczyńskiego i prezydenta Komorowskiego i
    > wyjdzie, że ten pierwszy bije w chamstwie drugiego 1000:1.

    bardziej chodziło o ataki NA prezydenta. Bo to zaplecze raczej sobie pozwala, a nie
    prezydent.
    No ale dobra, mówisz 1000:1? Dawaj pierwsze 3 kaczora, to ja poszukam cos u komora.
    Jesli chodzi o teksty chamskie to spodziewam sie ze bedzie to ilosc w obu przepadkach
    oscylująca w okolicach zera.

    b.

  • 129. Data: 2014-12-15 20:45:32
    Od: "Ghost" <g...@e...com>

    oglegroups.com...

    >Jesli chodzi o teksty chamskie to spodziewam sie ze bedzie to ilosc w obu
    >przepadkach oscylująca w okolicach zera.

    U Komorowskiego owszem zero, weź u Kaczora pierwsze z brzegu chamskie,
    debilne, prymitywne podśmiechujki gdy Tusk witał Condolize.

  • 130. Data: 2014-12-15 21:00:10
    Od: Budyń <b...@r...pl>

    Użytkownik "Ghost" <g...@e...com> napisał w wiadomości
    > U Komorowskiego owszem zero, weź u Kaczora pierwsze z brzegu chamskie,
    > debilne, prymitywne podśmiechujki gdy Tusk witał Condolize.

    mówisz o tym filmiku gdzie z jednego parskniecia smiechem (owszem, moze i
    nieeleganckiego) cały podkład zrobili?

    b.